skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
-> Eidy: Jo jo je to tu. Projel jsem to tu, projev mi na těch pár km přišel podobnej jako serie, ale uvidíme v zátěži... Na druhou stranu, potřebuju širší gumy protože zablokovat kola je to nejmenší...
-> Tuner#2: to maj možná na projíždění kanalizace, aby jim to v rouře neuklouzlo, jinak nevím.
-> Zazaa: Přesně, když nikomu neškodí...
-> m8rinek: Takže dorazily, Super. Zítra bude zkouška?

-> Zazaa: Přesně, když nikomu neškodí...
-> m8rinek: Takže dorazily, Super. Zítra bude zkouška?
-> Eidy: Jdu nasadit destičky. Díky
-> Tuner#2: ma to nejaky rozbity :)
jinak nechapu , ale co lidi delaj i divnejsi veci ...
jinak nechapu , ale co lidi delaj i divnejsi veci ...
-> ZdenoR: Jo, je tam silent asi 5cm dlouhej.
-> Eidy: : nic zvláštního, pak nebude asi tolik zájem se s Tebou vozit, když to neni nic moc
tak si tu jízdu rezervuju zbytečně asi
je pravda, že místo 85 koní mít 190 neni zas takovej rozdíl




je pravda, že místo 85 koní mít 190 neni zas takovej rozdíl


-> Eidy: Koukám na ten šroub na horním ramenu. Jak máš řešený horní doraz ? Tuším něco delšího ať se tolik neprověsí ramena.
-> Tuner#2: Nemyslím ty výfuky ani složený auta. To znám a opodstatnění je víceméně jasný. japka mají málo prostoru na svůj počet obyvatel a tak jim občas hrabe.
Ale to všechno je ok. Prostě show. Ale ty děsný áčka. I kolem 30°. To už mi přijde fakt nebezpečný.

-> Eidy 24.09.11 23:52:49: Čemu se divíš? V japonsku jsou takhle složený auta a blouhé výfuky kultovní tradice a závod v tom, komu víc km vydrží samolepka od výrobce na gumě je nový trend: www.7tune.com/wp-content/
.../LIKE-A-BOSS.jpg
BTW víc by mě zajímalo to dořešení brzd, škoda že se Michal odmlčel a chválím přípravu na Most.

BTW víc by mě zajímalo to dořešení brzd, škoda že se Michal odmlčel a chválím přípravu na Most.

-> Zazaa: noooo 
Nějak nevím, kam to dát, tak sem. Většinu úprav aut chápu, ale tady mi trochu zůstává rozum stát
speedhunters.com/archive/ .../event-gt-gt-king-of-se dan-festival-pt3.aspx
speedhunters.com/archive/ .../event-gt-gt-king-of-se dan-festival-pt1.aspx
Mám na mysli ty štafle. Ložiska musej bejt nadšený, nehledě na zřejmě "úžasný" jízdní vlastnosti. Takže shnilá vlečka je jen slabej odvar.

Nějak nevím, kam to dát, tak sem. Většinu úprav aut chápu, ale tady mi trochu zůstává rozum stát
speedhunters.com/archive/ .../event-gt-gt-king-of-se dan-festival-pt3.aspx
speedhunters.com/archive/ .../event-gt-gt-king-of-se dan-festival-pt1.aspx
Mám na mysli ty štafle. Ložiska musej bejt nadšený, nehledě na zřejmě "úžasný" jízdní vlastnosti. Takže shnilá vlečka je jen slabej odvar.

-> Eidy: prej akorat motor ... 

-> T: Do příštího Mostu bude akorát motor a gumy a určitě zadní brzdy. Takže nic zvláštního.
Co já budu dělat potom?

Co já budu dělat potom?

-> Eidy: : každým dnem přemýšlím nad tím vším, co se uděje do příštího Mostu a asi už teď bych si rád rezervoval místo těžítka....pokud to bude možné



-> vhml: DS mi nikdy nešustily ani nepískaly. Tyhle dělají obojí. A tu citlivost myslím v porovnání s předchozíma brzdama. Už jsem se trochu zžil, ale ještě to chce trénink. Jen při brzdění budu muset ještě tahat za ručku. Zadek je teď vyloženě slabej :)
-> Eidy: Pískání je příznakem správné teploty. Alespoň u DSek tak poznáš kdy jsou ohřáté, za studena jen šumí.
U DS3000 mám problém s necitlivým zablokováním kola za studena, ohřáté nejsou problém nadávkovat.
U DS3000 mám problém s necitlivým zablokováním kola za studena, ohřáté nejsou problém nadávkovat.
Dnes jsem byl projet Kóču a hlavně vyzkoušet a zvyknout si na nový brzdy. Mám několik poznatků.
1) Destičky děsně prášej.
2) Brzdy dost brzděj. Sedly si během pár kilometrů a už chodí naplno. Studený paráda, teplý skoro jedovatý. Už nemusím používat velkou sílu a naopak budu muset v noze najít víc citu. Gumy se bloknou snadno. Ale jsem maximálně spokojen.
3)Když je to dost teplý, tak krásně pískají.
1) Destičky děsně prášej.
2) Brzdy dost brzděj. Sedly si během pár kilometrů a už chodí naplno. Studený paráda, teplý skoro jedovatý. Už nemusím používat velkou sílu a naopak budu muset v noze najít víc citu. Gumy se bloknou snadno. Ale jsem maximálně spokojen.
3)Když je to dost teplý, tak krásně pískají.

-> radekp: Můžu přes volantovku přehodit pavouka a konce zaháknout za fusekle 
Edit: Nevymejšlej blbosti a utíkej oměřit třmeny. Ale jak na ty fotky od tebe koukám pořád dokola, tak se mi tam asi určitě nevejdou.

Edit: Nevymejšlej blbosti a utíkej oměřit třmeny. Ale jak na ty fotky od tebe koukám pořád dokola, tak se mi tam asi určitě nevejdou.
-> Eidy: nebo kovové podrážky a ušetřit na podlaze
