Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

08:01:30
09.11.2011
TUNER
Hustá váha....zlatý OZ v 16" 1
23:18:28
08.11.2011
Pavel P..
-> Eidy: hmm tak nic nooo3
23:16:35
08.11.2011
Eidy
-> Pavel P..: Vyměním je za Lenso, Compomotive a pod. Meteory neberu.2
23:13:09
08.11.2011
Pavel P..
-> Eidy: vyměnim ti je za lehčí meteory1 1
23:09:32
08.11.2011
Eidy
Jinak dneska jsem nechal zout kola a zjištění bylo trochu děsivý. Přední disk 6,5Jx14 má 7kg, zadní 7Jx14 má 8kg. Teda prozatím, uvidíme, co s nima zvládnu.1
22:40:56
08.11.2011
Eidy
-> radekp: Dobrá, tak jsem trochu přeháněl 1 .
19:30:27
08.11.2011
radekp
-> Eidy: Spousta ostatních? v Mostě bychom byli jen dva1



http://www.youtube.com/wa tch?v=fRO6b_ZzZcM



whelie Kóča, ou jéé
18:03:11
08.11.2011
Eidy
-> Rapid05: Nene, já psal jen o pneu, o kolech nebyla řač. Kvalitní 13" jsou v současnosti mimo moje možnosti a navíc, co z toho, mít ARC jako spousta jiných? 4 Takže pokračuj se svýma 14", jen projdou kosmetickým salonem a trošku fitkem.
16:47:17
08.11.2011
Rapid05
-> Eidy: A co, že se bude dít s kolama? To už plánuješ přechod na 13"?
16:21:28
08.11.2011
Eidy
-> Mirda: No jo. Ale nejdřív začneme kolama, ať se můžou pneu přesunout dál a i další člověk může začít zimní garážovou sezonu. Motor je tam jen nastrčenej na podvozku, abych měl lepší představu a mohl vymejšlet další voloviny kolem.

-> Šupi: Asi si zrovna sedla nějaká moucha na objektiv. 47
15:45:53
08.11.2011
Šupi
-> Eidy: vidno že len pozvolna nejako sa ti to tam chvelo to bude poriadne telo ked ani zaosttrit sa nedalo :D
15:23:03
08.11.2011
Mirda
Tak koukám, že utajovaný motor už se tam pomalu pasuje. Jsem na to zvědavaj. To určitě bude při rozjezdu jezdit po zádech :-)))
12:46:40
08.11.2011
Eidy
-> Zazaa: 3 Kéž by se mi to podařilo srazit natolik, abys měl pravdu.
upraveno 1x, naposled 08.11.2011 12:46:51
12:24:22
08.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zazaa 08.11.11 10:53:08: 3
10:53:08
08.11.2011
Zazaa
mno kdyz budete jeste chvili odlehcovat tak to poberou 4 klasicke vahy na lidi ty bejvaj nejak do 150kilo :)
09:48:25
08.11.2011
m8rinek
-> Bery: o zkusit nějakou poměrovou variantu? :D 4 vaničky s modelínou, celkový váha auta a počítat plochu vytlačenou kolem :D. Já bych taky váhu rád zjistil, už kvuli umístění baterky.
09:26:03
08.11.2011
Eidy
-> Bery: Já to říkám pořád. Hmotnost je zásadní. Colin Chapman je můj vzor 1 .
09:08:48
08.11.2011
Bery
a to jste si ze mě dělali prdel,když jsem do auta řezal a vrtal..))Jo váha je zásadní věc.

Nemá někdo přístup na váhy?Nemyslim celkovou,ale váhy na každé kolo kvůli vyvážení...Chystám se manipulovat s některými komponenty a docela by mě to zajímalo.Pistovo vážení mělo dle něj slušný vliv na jízdní vlastnosti a já s váhou-odlehčením- už zas tak moc dělat nemůžu...
08:24:13
08.11.2011
-> Eidy: : no a díky tý rezervě nebudeš spát, jak tě bude mrzet, že ji s sebou nemáš viď? 40

sakra chci taky v zimě nějaký to kilo ubrat,ale koukam, že s Tebou nemá cenu soupeřit 10 3
00:45:30
08.11.2011
Eidy
-> Rapid05: Jo, tak nějak 4.
Extreme Tyres