skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
08:01:30
09.11.2011
09.11.2011
TUNER
Hustá váha....zlatý OZ v 16"
23:18:28
08.11.2011
08.11.2011
Pavel P..
-> Eidy: hmm tak nic nooo
23:16:35
08.11.2011
08.11.2011
Eidy
-> Pavel P..: Vyměním je za Lenso, Compomotive a pod. Meteory neberu.
23:13:09
08.11.2011
08.11.2011
Pavel P..
-> Eidy: vyměnim ti je za lehčí meteory
23:09:32
08.11.2011
08.11.2011
Eidy
Jinak dneska jsem nechal zout kola a zjištění bylo trochu děsivý. Přední disk 6,5Jx14 má 7kg, zadní 7Jx14 má 8kg. Teda prozatím, uvidíme, co s nima zvládnu.
22:40:56
08.11.2011
08.11.2011
Eidy
-> radekp: Dobrá, tak jsem trochu přeháněl .
19:30:27
08.11.2011
08.11.2011
radekp
-> Eidy: Spousta ostatních? v Mostě bychom byli jen dva
http://www.youtube.com/wa tch?v=fRO6b_ZzZcM
whelie Kóča, ou jéé
http://www.youtube.com/wa tch?v=fRO6b_ZzZcM
whelie Kóča, ou jéé
18:03:11
08.11.2011
08.11.2011
Eidy
-> Rapid05: Nene, já psal jen o pneu, o kolech nebyla řač. Kvalitní 13" jsou v současnosti mimo moje možnosti a navíc, co z toho, mít ARC jako spousta jiných? Takže pokračuj se svýma 14", jen projdou kosmetickým salonem a trošku fitkem.
16:47:17
08.11.2011
08.11.2011
Rapid05
-> Eidy: A co, že se bude dít s kolama? To už plánuješ přechod na 13"?
16:21:28
08.11.2011
08.11.2011
Eidy
-> Mirda: No jo. Ale nejdřív začneme kolama, ať se můžou pneu přesunout dál a i další člověk může začít zimní garážovou sezonu. Motor je tam jen nastrčenej na podvozku, abych měl lepší představu a mohl vymejšlet další voloviny kolem.
-> Šupi: Asi si zrovna sedla nějaká moucha na objektiv.
-> Šupi: Asi si zrovna sedla nějaká moucha na objektiv.
15:45:53
08.11.2011
08.11.2011
Šupi
-> Eidy: vidno že len pozvolna nejako sa ti to tam chvelo to bude poriadne telo ked ani zaosttrit sa nedalo :D
15:23:03
08.11.2011
08.11.2011
Mirda
Tak koukám, že utajovaný motor už se tam pomalu pasuje. Jsem na to zvědavaj. To určitě bude při rozjezdu jezdit po zádech :-)))
12:46:40
08.11.2011
08.11.2011
Eidy
-> Zazaa: Kéž by se mi to podařilo srazit natolik, abys měl pravdu.
12:24:22
08.11.2011
08.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zazaa 08.11.11 10:53:08:
10:53:08
08.11.2011
08.11.2011
Zazaa
mno kdyz budete jeste chvili odlehcovat tak to poberou 4 klasicke vahy na lidi ty bejvaj nejak do 150kilo :)
09:48:25
08.11.2011
08.11.2011
m8rinek
-> Bery: o zkusit nějakou poměrovou variantu? :D 4 vaničky s modelínou, celkový váha auta a počítat plochu vytlačenou kolem :D. Já bych taky váhu rád zjistil, už kvuli umístění baterky.
09:26:03
08.11.2011
08.11.2011
Eidy
-> Bery: Já to říkám pořád. Hmotnost je zásadní. Colin Chapman je můj vzor .
09:08:48
08.11.2011
08.11.2011
Bery
a to jste si ze mě dělali prdel,když jsem do auta řezal a vrtal..))Jo váha je zásadní věc.
Nemá někdo přístup na váhy?Nemyslim celkovou,ale váhy na každé kolo kvůli vyvážení...Chystám se manipulovat s některými komponenty a docela by mě to zajímalo.Pistovo vážení mělo dle něj slušný vliv na jízdní vlastnosti a já s váhou-odlehčením- už zas tak moc dělat nemůžu...
Nemá někdo přístup na váhy?Nemyslim celkovou,ale váhy na každé kolo kvůli vyvážení...Chystám se manipulovat s některými komponenty a docela by mě to zajímalo.Pistovo vážení mělo dle něj slušný vliv na jízdní vlastnosti a já s váhou-odlehčením- už zas tak moc dělat nemůžu...
08:24:13
08.11.2011
08.11.2011
T
-> Eidy: : no a díky tý rezervě nebudeš spát, jak tě bude mrzet, že ji s sebou nemáš viď?
sakra chci taky v zimě nějaký to kilo ubrat,ale koukam, že s Tebou nemá cenu soupeřit
sakra chci taky v zimě nějaký to kilo ubrat,ale koukam, že s Tebou nemá cenu soupeřit
00:45:30
08.11.2011
08.11.2011
Eidy
-> Rapid05: Jo, tak nějak .