Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

10:33:38
27.10.2011
Eidy
-> venni: Ale né, ten prach se zažral do tý nový barvy. Ačkoliv jsem to rozleštil a navoskoval. Možná proto, že tam není tvrdidlo. Už je to asi 4 roky, co jsem to lakoval.
09:19:58
27.10.2011
venni
-> Eidy 26.10.11 22:58:20: kdybys příště dělal roztřik,tak ten díl kolem rozstřiku napřed přejeď 2tis smirkem pod vodou a pak přejeď leštěnkou a nakonec stříkej barvu.Ona ta barva je po pár letech jakoby "zoxidovaná" a když jí vyleštíš tak se ten rozstřik lépe spojí a následně jde lépe vyleštit 4
22:58:20
26.10.2011
Eidy
-> Milan 136: Díky. 4

Jo, před pár lety mi gumy lehce dřely o blatník a barva se spálila. Bohužel přestřik časem vylezl, jak se do barvy zažral brzdový prach.
21:42:05
26.10.2011
Milan 136
To je opravdu pecka, tohle auto5



na těch zadních lemech to máš opravovaný, jak tam byla spálená barva?
21:36:13
26.10.2011
Eidy
-> havlik: To si taky myslím.

-> vhml: potřetí se mi to nechce dělat. Projedu to a uvidím. Ony ty áčka nutí kola taky do sbíhavosti, protože je kolo jakoby kónický. A až zabere to stádo koní, tak se to seběhne raz dva 1
18:33:49
26.10.2011
vhml
-> Eidy: 0,5mm sbíhavost vzadu bez unibalu bych se bál. Dal bych alespoň 1mm
17:10:26
26.10.2011
-> havlik: : tak si to mylsím taky 4
17:07:00
26.10.2011
havlik
-> T: spíš je divný že za studena to bylo ok po zahřátí pneu to dělalo bordel. Je teda možný že by to mohlo mít návaznost v tom že studeny pneu se vic smykaly tudíž to nedělalo brajgl a jak se ohřaly a začly lepit tak to začalo dělat bordel.
17:04:53
26.10.2011
-> Eidy: : člověče já nevím,ale myslím, že jsi si odpověděl sám možná tou sbíhavostí...7,5mm je už ranec a klidně bych se tomu přikláněl...přecijen se těm kolům asi chtělo jet trošku do auta a nešlo to, tak proč by to nemohlo dělat kravál....
16:04:00
26.10.2011
Eidy
-> ochoda: Díky. Vylepšovat je pořád co. Seznam, je dlouhý. Mě osobně se tam ten chladič líbí. A hlavně jde o funkci. Proto je tam kde je. Do kufru se mi nechtěl dávat.



Poradí nebo zkonzultuje někdo?

skoda-virt.cz/cz/.../1312 44-zavodni-geometrie
10:38:26
26.10.2011
ochoda
toe tak vypimpovaný auto ze nechapu co na tom chcete vylepsovat 3 fakt tyjo moc krasny 2 jen je mi trosku proti gustu vpredu ten chladic ale to je jen o vkusu jednotlivce 6
10:27:56
26.10.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 26.10.11 10:25:14: Takže taky asi uberu 4 Díky.
10:25:14
26.10.2011
Eidy
-> Tuner#2: Jojo, dík za přeposlání.

Čoveče, úplně přesně ti to říct neumím, protože jsem předělal i stabilizátor a nedokážu 100% určit co je čí zásluha. Ale horší to rozhodně není a měnit to zpět nehodlám. Možná příští rok zkusím i drobnou rozbíhavost. V zatáčkách mi to přišlo lepší. Nejen stabilitou danou stabíkem, ale i tak celkově chování toho předku. Žádná nejistota a i cestou mě nic netahalo za volant.
10:09:28
26.10.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Už to sem hrne kluk jeden 1



BTW co to řízení a 1mm v předu? Hodnotíš to spíš pozitivně či negativně? Já že bych taky ubral v kolejích je to peklo hlavně při brždění, na okruhu to bylo v pohodě.
01:49:00
26.10.2011
Maťulo
-> Eidy: Jaj taaaak... No uvidim kolko mi vydrzia tieto nove... V nedelu som ich akurat natahal... voda v nich bude najskor az na jar 6
01:41:00
26.10.2011
Eidy
-> Matulo: Zahradní už tam nemám. Nevydržely 120°C, tak mám všude měď (foto 149) a nebo origo hadice s opletem. A drží to.
01:39:12
26.10.2011
Maťulo
-> Eidy: Este by ma zaujimalo jak si spokojny s tymi zahradnymi hadicami co mas na vodovodnych trubkach! uz 2hy krat som menil tie origo cierne co idu do kurenia lebo popraskali...8
01:31:43
26.10.2011
Eidy
-> Matulo: Díky za pochvalu i za diagnózu. 4
upraveno 1x, naposled 26.10.2011 01:32:04
01:25:24
26.10.2011
Maťulo
-> Eidy: Kamo! Jak tak kukam na tie posledne fotky... Ty si uchyl! 1 Velky respekt! Tato eRka patri k mojim oblubenym uz od uplneho zaciatku...4
01:00:25
26.10.2011
Eidy
Vánoce už jsou doma a znamená to spoustu práce přes zimu. Taky jsem dneska strávil 5 hodin pod autem, protože jsem ladil zadní geometrii. S hrůzou jsem zjistil, že sbíhavost vzadu byla 7,5mm 9. To by vysvětlovalo ty vibrace auta při zahřátých gumách. Bohužel jsem napoprvé "trefil" rozbíhavost 0,7mm, takže znova rozebrat a nastavit 0,5mm sbíhavost. Už chápu proč má pistaa vzadu unibaly. Ale to ZATÍM nechystám 40

Teď budu řešit motor, podběhy, kola a snížení zadku. Auto je nakopnutý v rozvoru o téměř 30mm, takže zadek musí dolů. S tím souvisí úprava podběhů. Bude to legrace.

Přidal jsem odkaz na videa a fotky od Rapid05 a radekp.
upraveno 1x, naposled 26.10.2011 01:32:16
Extreme Tyres