Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

00:44:03
05.05.2011
Eidy
-> Tuner#2: Kurva to je fofr. Člověk ani nedodělá popisky fotek a paparazi už tu šmírujou :)
00:42:56
05.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Á brzdy dorazili, moooc pěkný pane, konečně budeš mít taky 4P 2 3
11:17:48
04.05.2011
-> Eidy: : jasný, o tom žádná,ale neni to ono 40
10:44:41
04.05.2011
Eidy
-> T: No to jo, ale vzhled je dost jinej.
10:18:25
04.05.2011
Eidy 03.05.11 22:30:46 napsal:

→ Matulo: Ahá. Já myslel, že je to opravdu karbon a ne

folie. Zkus to pravou tkaninou.



http://youtube.com/v/6rTW aV1imzs




hezký video 40 jen mi přijde potahování carbonem skoro jako folie 8 když je pod tim stejně plast 8
08:10:33
04.05.2011
Eidy
-> m8rinek: Dvakrát aha. Já myslel, že jí dělá. Tak nic.

A ty chceš dělat top chop nebo jak?
23:25:15
03.05.2011
m8rinek
-> Eidy: Už? Lamináťák má střechu od Práška, jenže mě bohužel konvenční střecha nepomůže...
23:23:38
03.05.2011
Eidy
-> m8rinek: Tak střechu dělá lamináťák.
23:18:26
03.05.2011
m8rinek
-> Eidy: nic jiného mi nezbývá, případně budu jezdit s vevařeným křížem.
23:13:48
03.05.2011
Eidy
-> m8rinek: Ty chceš dělat střechu?
23:11:50
03.05.2011
m8rinek
-> Eidy: Díky za link, mě čeká jeden velikej díl karoserie, tak uvidíme.... Navíc netušim zda se rozhodnu pro lamino, či karbon...
22:57:28
03.05.2011
Eidy
-> Matulo: www.havel-composites.com/ shop/.../1271-Uhlikova-tka nina-200gmspan-stylefont-s ize-8pxsup2supspan-kepr-22 -.html?pls=0 Tady seženeš všechno co potřebuješ.

-> m8rinek: Na to se prodávají separátory.
22:47:48
03.05.2011
m8rinek
-> Eidy: teorii práce jak dělat s laminátem znám, ale jak udělat kopyto? Mam nějakej tvar, ten potáhnu, ale jak zajistim, aby se mi pak lamino od původního oddělilo?
22:47:30
03.05.2011
Maťulo
-> Eidy: Kolko to cca vychadza cenovo? Jak sa to predava? Tiez na metraz?
22:43:06
03.05.2011
Eidy
-> Matulo: chce to jenom cvik. Já se taky bál, ale není to tak strašný.
22:41:40
03.05.2011
m8rinek
-> Eidy: To jsi měl udělat, když jsi překroužkovával. Oni ani rozvody nejsou co bývaly :/, škoda, že kvuli tomu člověk musí cracknout celej motor :(.
22:37:11
03.05.2011
Maťulo
-> Eidy: Diky za video ale asi by som si netrufol s tou tkaninou a bolo by to asi aj tazko tvarovatelne a moc hrube na niektorych miestach kde to treba priklipovat alebo do niecoho vlozit... Ta folia mi vyhovuje, je to celkom pekne, mam v tom uz skills6 a hlavne je to lacne...
22:31:31
03.05.2011
Eidy
-> m8rinek: No to jsem zvědavej, jak se ti to osvědčí. Že bych taky sundal prsa a mrknul se na to? No zatím asi ne. 40
22:30:46
03.05.2011
Eidy
-> Matulo: Ahá. Já myslel, že je to opravdu karbon a ne folie. Zkus to pravou tkaninou.

How to cover parts in carbon fiber (fibre) by skinning or wrapping
22:25:41
03.05.2011
m8rinek
-> TTomas: bude nakonec řešení dle LA. Olej jezdim Statoil 10w-40.
Extreme Tyres