Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

00:01:39
02.05.2011
m8rinek
-> matoo: já já já jenom já, motor to je vcelku inspirativní a já už vim, proč tam je :))). Teď jen sehnat mědenou nebo mosaznou trubičku a jdem na to...
00:00:15
02.05.2011
matoo
-> m8rinek: kto to tu vytahuje moju trubicku???4
23:55:27
01.05.2011
m8rinek
-> Eidy: třeba Schwejk dává trubičku na ostřik(??)... Já ji asi dodělám

img5.rajce.idnes.cz/d0507 /.../P1230755.jpg
upraveno 1x, naposled 01.05.2011 23:58:15
23:44:44
01.05.2011
Eidy
-> Eidy: Já tomu rozumím. Ale nenapadlo by mě tohleto a páč řetěz je ok, tak jsem to prostě nerozebral.
23:35:28
01.05.2011
m8rinek
-> Eidy: vůle řetězu ne, ten je jakš takš v normě, ale stejně budu měnit... Ale to kolečko vačky to je zlo...
23:21:33
01.05.2011
Eidy
-> m8rinek: Ne. Mám najeto asi 2000km a nebyl důvod je sundavat. Zatím není vůle řetězu nijak znatelná, takže jsem to neřešil.
23:07:05
01.05.2011
m8rinek
-> matoo: ovládací soft je uni, to co je uvnitř je pořád stejné tj. dle otáček volí z tabulky odpovídající předstih... Zbytek se odehrává v PC, které dostává jen informaci o otáčkách...



-> Eidy: počítám, že koncem týdne by mohlo být osazeno, nicméně měl jsi dole prsa? Po 4tkm je totálně ostrouhaný soukolí rozdělovače.
23:03:23
01.05.2011
Eidy
-> m8rinek: No pěkný pane. A kdy to zavrčí?
22:57:38
01.05.2011
matoo
-> m8rinek: nejaka stara verzia IMF, nie? ja mam inu krabicku, inu pripojku, prosto to vyzera krajsie 4

snad tam nebude aj stary soft...to by bolo horsie
upraveno 1x, naposled 01.05.2011 23:04:42
22:24:41
01.05.2011
m8rinek
-> Eidy: tak co na to říkáš? www.skoda110r.eu/110r/dub en1160007.jpg
09:46:51
27.04.2011
m8rinek
-> Eidy: ach zo...
09:44:57
27.04.2011
Eidy
-> Max: Dík 4

-> m8rinek: Tam netuším, jak přesně držáky vypadají. Ale tam jsou i jiný úhly ramen od sebe a do eRka to vůbec nepasuje.
09:43:42
27.04.2011
Eidy
-> Filip: Hele pošli nějaký fotky. Není jasný, jestli máš špatnou karoserii (ale to by tam nedržela žádná náprava) a nebo jsi koupil špatnou nápravu do jiný karoserie. Nebo zavolej a domluvíme se.
09:33:43
27.04.2011
m8rinek
-> Eidy: spíš bych řekl, že má úchyty pro š120 a ne pro š100-110r
08:38:35
27.04.2011
Max
ty karbonový věci je opravdu pěkná práce 4
07:12:49
27.04.2011
Eidy
-> Filip: Takže problém není v ramenech, ale v karoserii?
00:33:24
27.04.2011
Filip
No nejakej super inzynir mne ramena tam svaril a dost spatne, tak ze vyriz to plech od ty orignalni bodi kde se na srobuje tu vnejsi drzak pro rameno. Ma te to v fotce 23 tam kde se davaji 4 srouby do ty drzaky. no tak to musim svarit sam 8 .



Diky eidy a kluci! 1
22:18:23
26.04.2011
Eidy
-> afro100: Jak to mám ale poznat?
22:16:01
26.04.2011
afro100
-> Eidy: ci on nemysli drziaky priecky prevodovky ...
Extreme Tyres