Mám pro Kóču připravené nové obutí. Markgumy budou na prodej. Kdyby měl někdo zájem... Jinak je zajímavý, že závodní mm jsou stejné jako na šupléře. Narozdíl od civilních. To je vidět, když na sebe položím pneu. Yokohamky mají běhoun skutečně tak široký, jak se na nich píše. Pomazlil jsem se s nima dost. MAjí krásně tvrdý boky, prostě paráda.
Mějte se tam v ČR hezky. Já jsem teď na 2 týdny služebně v Mexiku. Máme tu teprve 10:40. Přiletěl jsem včera v deset večer, cesta trvala cca 20 hodin (opruz), ale časový posun mi zatím nedělá potíže. Hastala vista.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
17:43:46
20.04.2009
20.04.2009
Eidy
14:24:32
20.04.2009
20.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Mrkni do fotogalerie na fotky z Rally Šumava. Tam byla 1000MB a kam se oba dva hrabem s Áčkama. Já jsem musel na jedné straně 7mm podložky ubrat na 6mm, protože už by rameno drhlo o tlumex a potažmo po zatížení o kasli. Šlo by i tu hranu ramena obrousit, ale co jsem tak zkusmo zkusil odklony, tak mě bude stačit méně než máš Ty. Nechci zas nějaký extrém, aby to trpělo, když pojedu někam dál.
19:18:19
19.04.2009
19.04.2009
radekp
-> Eidy: Já mám na podlaze lino-šachovnici Taky můžu jen doporučit, skvěle se z toho stírá olej, co mi kape z převodovky
01:11:54
18.04.2009
18.04.2009
pistaa
-> michal.tuareg: jo jo spravne.. znalec dalsi..
21:27:14
17.04.2009
17.04.2009
michal.tuareg
-> Eidy: -> pistaa: koberec je fajn, měl jsem ho když jsem stavěl rapida a fajnově se pod tím leželo,přemejšlelo
13:59:40
17.04.2009
17.04.2009
pistaa
-> Eidy: ja to pravidelne menim aje to super, neprasi sa tolko, dobre sa cisti a neni tam taka zima a je to utulnejsie..
08:16:00
17.04.2009
17.04.2009
Eidy
Jo, je to fajnová věcička ten koberec.
06:37:10
17.04.2009
17.04.2009
TUNER
Jj,taky ho tam mam nějaký 3-4 roky )))
01:34:28
17.04.2009
17.04.2009
pistaa
-> Eidy: ten koberec mi pripomina ked som ho tam dal i ja.. super vec rychlo si zvyknes a i Koca ;)
18:47:04
14.04.2009
14.04.2009
Eidy
Tak jsem včera večer složil šneka, je vypucovanej, vymytej a má srovnanou přírubu, ačkoliv tady to vypadá, že je očouzená. Taky jsem sehnal za děkuju zánovní koberec s pěnou vespod. Leží se na něm hezky . Dneska jsem si koupil dalšího Savika a tím tak nějak končí výčet prací. Ještě jsem potunil držák kamery, tak snad se příště nebude obraz tolik třást. V současnosti mám tak trochu rozhozenou palubku, pořád nevím, jaký polepy budíků mám dát, resp. vymyslet. Kdyby se našel graficky zdatný dobrovolník, rád přijmu pomoc. Expanzka stále čeká na přivaření hrdla (už půl roku ) a to je asi tak všechno.
15:37:48
05.04.2009
05.04.2009
pistaa
-> Eidy: jo jo no aspon ze tak ja tak napodobne, vela veci padlo a tym i auto pada..
12:36:05
05.04.2009
05.04.2009
Eidy
-> pistaa: Neděje se skoro nic. Jen tak troškařím. Letos to moc slavný nebude. Možná až na podzim, ale do té doby nic.
10:07:14
03.04.2009
03.04.2009
pistaa
-> Eidy: Kurna tu sa nic nedeje?? akoto sezona zacina..
11:40:17
11.03.2009
11.03.2009
TUNER
-> Bery: Ty woe,to ti jedno bezvědomí nestačilo?...Hlavně jezdi s rozmyslem..
09:21:26
11.03.2009
11.03.2009
Bery
-> Eidy: 6,5ka:-) ještě máme jedno letadlo,ale v tom zahynuli oba pitoti při kamikaze...To křídlo je docela dobrý polítání,člověk nemá takový strach.
Jinak barák mám na půl hotový-jen to dodělat...,rapid půjde na částečný lak,nový kola jsou potřeba,jiný náboje dozadu,protože je tam moc podložky a vyhlídnul jsem si jednu husquarnu...
Jinak barák mám na půl hotový-jen to dodělat...,rapid půjde na částečný lak,nový kola jsou potřeba,jiný náboje dozadu,protože je tam moc podložky a vyhlídnul jsem si jednu husquarnu...
06:11:57
11.03.2009
11.03.2009
TUNER
-> Eidy: To jde i na škodováckym srazu ne? Každej přitáhne co má doma a budou jatka....
21:31:48
10.03.2009
10.03.2009
Eidy
-> Bery: Aaale, spalováček. Kolik toho ještě máš? Tohle je tak 2,5 max 3 ccm, nemám pravdu? Taky jsem dřív lítal spalováky a přestal jsem, když jsem si pořídil Kóču. Začal jsem teď s RC autíčkama a o letadlech už 2 roky přemýšlím. Jenže budou nový gumy, lakování spoileru a ještě dlaší věci, co dostane Kóča, takže bankovky zasejc nezbydou. A jak jsem už řekl, teď šetřím na bydlení .
Někdy bysme mohli udělat místo škodováckýho srazu nějakej virt-modelovej.
Někdy bysme mohli udělat místo škodováckýho srazu nějakej virt-modelovej.
19:41:28
10.03.2009
10.03.2009
Bery
18:14:08
10.03.2009
10.03.2009
TUNER
Neni jednoduší obrázek někam nahrát a dát sem odkaz?? Než zakládat kvůli každý kravině téma ))))
třeba : www.imageshack.us
třeba : www.imageshack.us
17:50:10
10.03.2009
10.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery: Můžeš jen ke svému autu a nebo si založte ve fóru téma.