skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
20:14:53
18.01.2009
18.01.2009
Radar
Zdar, pořídil jsem si stejné víko ventilů, jako máš ty. Ale na stovkovej motor je mělký. Máš pod ním udělanou podložku? Jak vysokou a z jakýho materiálu ? Dík za zprávu a ať ti to vrčí !
11:36:48
18.01.2009
18.01.2009
pistaa
-> Eidy: hm, chlape veru nemam..
12:31:37
16.01.2009
16.01.2009
Eidy
Sháním do předního podběhu těsnění, zkrz které vede hadice tankování paliva. Pustil jsem se do výměny hadice a to moje těsnění už je poněkud starší a tvrdší. Máte někdo něco?
06:54:43
16.01.2009
16.01.2009
Mantrabeach
-> havlik: díky,nevšim sem si toho.kua docela pálka Sem myslel tak bůro a ona desítka
06:54:24
16.01.2009
16.01.2009
Eidy
-> havlik: Děkuji svému tiskovému
-> Mantrabeach, Majklsto: Je to jeden z chladičů co dělají na sportovní škodovky. Tohle je údajně repllika dobovýho ze soutežních škodovek, ale je udělaný na umístěný NA nárazníku, ne pod ním. Jezdí s ním i historici (pár eRek a stovek).
-> Mantrabeach, Majklsto: Je to jeden z chladičů co dělají na sportovní škodovky. Tohle je údajně repllika dobovýho ze soutežních škodovek, ale je udělaný na umístěný NA nárazníku, ne pod ním. Jezdí s ním i historici (pár eRek a stovek).
06:41:47
16.01.2009
16.01.2009
havlik
-> Mantrabeach: viz citace u T
Eidy 15.01.09 19:28:24 napsal:
→ T: Chladič je od fy Kvinto, ale stál ranec, to tě
upozorňuju. Před 2 lety stál 10oooKč.
ad chlazení: Za chladičem je 190mm ventilátor SPAL. Při stání s tím jsou
trochu problémy a furt nevím čím to je. I když je venku 15°C. Jakmile se
jen trochu rozjedu, je po problému, ale to se mi naštěstí nestává. Teď
jsem trošku vylepšil chladící okruh (trubky) tak uvidíme.
Eidy 15.01.09 19:28:24 napsal:
→ T: Chladič je od fy Kvinto, ale stál ranec, to tě
upozorňuju. Před 2 lety stál 10oooKč.
ad chlazení: Za chladičem je 190mm ventilátor SPAL. Při stání s tím jsou
trochu problémy a furt nevím čím to je. I když je venku 15°C. Jakmile se
jen trochu rozjedu, je po problému, ale to se mi naštěstí nestává. Teď
jsem trošku vylepšil chladící okruh (trubky) tak uvidíme.
06:33:34
16.01.2009
16.01.2009
Mantrabeach
-> Majklsto: to bude jistojistě na zakázku.
-> Eidy: jestli se můžu zeptat kde sis ho nechal dělat a na kolik to zhruba vyjde?
-> Eidy: jestli se můžu zeptat kde sis ho nechal dělat a na kolik to zhruba vyjde?
00:55:12
16.01.2009
16.01.2009
Majklsto
-> Eidy: sledujem vasu diskusiu o chladeni a ten mensi naporak se mi celkem libi.to si si daval delat na zakazku alebo je to z niecoho napasovane?
19:55:40
15.01.2009
15.01.2009
Mantrabeach
-> Eidy: ok ok já právě nechci vůbec řezat do kastle kdybych se rozhodl jednou to předělat do origa proto se ptám jak to máš.Díky moc za rady.A jinak pěkný štafle
19:05:34
15.01.2009
15.01.2009
Eidy
-> Mantrabeach: Nevadí, klidně se inspiruj.
Co se týká mezistěny, stačí se mrknout na fotky. Je úplně pryč.
Když jsem ještě jezdil menší náporák (hned první dvě fotky) tak jsem měl vzadu ještě origo chladič bez řemenu a nikdy jsem neměl sebemenší problém.
Co se týká mezistěny, stačí se mrknout na fotky. Je úplně pryč.
Když jsem ještě jezdil menší náporák (hned první dvě fotky) tak jsem měl vzadu ještě origo chladič bez řemenu a nikdy jsem neměl sebemenší problém.
18:56:35
15.01.2009
15.01.2009
Mantrabeach
-> Eidy: Aha,to je zajímavý řešení.nejspíš bych se jednou inspiroval tebou pokud by ti to nevadilo.I ta varianta malýho náporáku a původního chladiče s el.vrtulí není špatná.A máš nějak upravovanou tu stěnu kde je origo chladič nebo si to nechal v původním stavu?
13:14:53
15.01.2009
15.01.2009
Eidy
-> Mantrabeach: Jojo, ten chladič je jedinej na autě. Zapojenej je normálka od termostatu do chladiče a z chladiče do motoru. Akorát mam ještě malinkej okruh ze zátky z pod 4. válce zpět do čerpadla, kam je normálně přívod od topení. Samotný topení v autě nemám.
Jediný funkční systém chlazení je origo řemenem nebo náporák jako mám já, nebo malinký náporák spolu s původním chladičem a el. ventilátorem a nebo původní chladič, el. vrtula a velký kapsy na blatníkách jako má pistaa. Nic mezi tím spolehlivě fungovat nebude. Odzkoušeno mnoha eRkaři. Na skoda110r.cz je spousta vláken o chlazení. Pohledej tam.
Jediný funkční systém chlazení je origo řemenem nebo náporák jako mám já, nebo malinký náporák spolu s původním chladičem a el. ventilátorem a nebo původní chladič, el. vrtula a velký kapsy na blatníkách jako má pistaa. Nic mezi tím spolehlivě fungovat nebude. Odzkoušeno mnoha eRkaři. Na skoda110r.cz je spousta vláken o chlazení. Pohledej tam.
00:17:44
15.01.2009
15.01.2009
Mantrabeach
-> Eidy: Ahoj,prosím tě měl bych na tebe dotaz.Jak máš vyřešenej ten chladič?máš ho normálně pod autem a nic jinýho auto nechladí?a zapojený to máš jak?přes topení nebo jen okruh přes motor?přemýšlím jak udělat u svýho chlazení když tam bude jinej motor jednou a nechce se mi řezat do tak zdravý kastle abych dělal náporák nebo nějak upravoval vzadu chladič posouváním.Díky moc za odpověď
21:11:54
11.01.2009
11.01.2009
Eidy
-> Rapid05: Jeeee, to je teda hodně stará fotka. Ale nikdy v životě jsem ji neviděl. Díky.
18:47:36
11.01.2009
11.01.2009
Rapid05
-> Eidy: Tak jsem narazil na jednu značně fousatou fotku, je vidět jakým vývojem Kóča během let prošla...
www.autotuning.cz/galerie /displayimage.php?album=75 &a...
www.autotuning.cz/galerie /displayimage.php?album=75 &a...
21:57:31
10.01.2009
10.01.2009
Eidy
-> Trax: Stará, ale dobrý. Tak takhle řídit, to by se mi líbilo.
10:01:04
10.01.2009
10.01.2009
Trax
01:19:47
10.01.2009
10.01.2009
Eidy
-> pistaa: Zatím moc ne. Jen, že bych si chtěl zkusit řídit FIat Uno turbo. Chci vědět, jestli má motor (vstřikování) nějakou prodlevu při přidání/ubrání plynu. Pokud ano, budu shánět karbec, pokud ne, zkusím rozchodit vstřiky,
19:53:09
09.01.2009
09.01.2009
pistaa
-> Eidy: mno co tvoj pss, psss projekt?? prisiel si na nieco??
11:54:31
09.01.2009
09.01.2009
Labros
Šílený.
Ten chlápek musí ten okruh znát nazpaměť dost dobře, podle toho co si dovolí. Ale když někdy dává v zatáčce v plný rychlosti kontra, vypadá to dost hrůzostrašně. Ještě ty nápisy do toho - Angstkurve, Hohe Acht. No cvrknul bych si.
Ten chlápek musí ten okruh znát nazpaměť dost dobře, podle toho co si dovolí. Ale když někdy dává v zatáčce v plný rychlosti kontra, vypadá to dost hrůzostrašně. Ještě ty nápisy do toho - Angstkurve, Hohe Acht. No cvrknul bych si.