Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

17:15:39
30.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: Novějším autům? Ty už měl Eidy dávno překonané dokonce s kyvkou... a já jsem taky zatím nejel v autě, které by mě dalo víc než Žlutka. Ano, soused má M5tku, ale v tom sedíš jak v letadle má to stejnej neunavující zátah, ale absolutně nemáš pojem o realitě a fyzikálních zákonech... Nehledě, že řízení dnešních aut je tak přeposilovaný, že nemáš kontakt s vozovkou a když brzdíš, tak to chce ženskou nohu jinak jsi na skle, ale pak je brzdný účinek pořád stejný8
17:12:45
30.09.2008
pistaa
-> Labros: ja som velmi spokojny s chovanim sa avat a tej napravy ale i auta ako celku :)
17:02:28
30.09.2008
Labros
-> Eidy: No musí to být bomba, konečně se to chová jako auto, co... (nikdy jsem s touhle nápravou nejel, ale tipuju, že se to bude přibližovat novějším autům)
16:48:17
30.09.2008
Eidy
-> Maxx: Předposlední dům až jako úplně na konci, kde ves přechází v louky a pastviny.

-> Labros: ad převodovka - Víš jak, když nejezdíš...

Měl jsem předtím kyvku a tahle náprava je tam 2 měsíce (stejně jako špajzka) a má najeto 140km. Dostane ještě čočku v Mostě, stejně jako celý auto a pak bude čekat zase do jara na hezké počasí a můj volný čas.
16:04:12
30.09.2008
Labros
-> Eidy: Jak dlouho tam máš tu nápravu od Molčána? Předtím jsi měl vlečku, nebo kyvku?
16:01:31
30.09.2008
Labros
Bože, ten Legáček 3 3
15:58:49
30.09.2008
Labros
-> Eidy: To máš převodovku pořád tak čistou, nebo ji pořád drhneš? 4
15:57:52
30.09.2008
Maxx
-> Eidy: no znam ja v leskovicich jsem skoro dene,myslis ten dum az dole pod návsí?
15:43:14
30.09.2008
Eidy
-> Maxx: Znáš ten předposlední dům na konci? Tak tam máme každoročne velké rodinné setkání. Letos nás tam bylo 50. ERkem jsem nebyl.
12:44:52
30.09.2008
Eidy
-> michal.tuareg: nestraš. Ale taky mě to napadlo, když jsem fotky prohlížel 1

Díky, snažil jsem se vyfotit něco zajímavýho.

Nejvíc mě ale pobavil ten ptáček. Nejdřív jsem myslel, že to udělal pták a pak jsem zjistil, že to BYL pták.3
11:47:59
30.09.2008
michal.tuareg
-> Eidy: jj , fotky jedna básen.
11:44:09
30.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Pěkné foto...
11:34:48
30.09.2008
michal.tuareg
-> Eidy: už sem se lekl že byla zatáčka strom kde se tu vzal ?!! skoda-virt.cz/cz/auta?id3 =3576&a...
15:19:22
26.09.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: Že by jsi využíval sálavé teplo od motoru?
07:16:28
26.09.2008
Eidy
1
07:08:10
26.09.2008
MATTESS
-> Eidy: moje práce, moje hobby1
06:34:21
26.09.2008
David V6
-> Eidy: tak to abys ještě natáhl teplý vzduch ke karbecům jinak ti zamrznou
23:48:10
25.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Hehe, Tebe ta práce už taky poznamenala co? 1
Extreme Tyres