Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:34:43
11.12.2008
Eidy
-> pistaa: 3 No proto. 4
22:32:02
11.12.2008
pistaa
-> Eidy: .. chlape klamal som ti.. mam tam 2 klby.. nei jeden len je to spravene ako jeden.. su hned za sebou ;) soryy uvedomil som si to vcera
01:28:34
09.12.2008
marty110r
Ahoj šťastný majiteli :-) ,

vozu š110R coupé



Dovoluji si Tě informovat o tom,

že u příležitosti blížícího se 40. výročí zahájení výroby tohoto již legendárního

sportovního automobilu, vzniká ojedinělý knižní projekt mapující jeho historii, od počátků výroby až po současnost.



Hlavní součástí knihy bude unikátní katalog fotografií všech do dnešních dnů dochovaných vozů, který bohužel nebude kompletní bez snímků Tvého exempláře.



Proto si Tě tímto, jako autor projektu a zástupce skupiny obdivovatelů vozu š110R dovoluji požádat o pomoc a spolupráci.



Veškeré informace získáš na:



Internetu:

WWW.SKODA110R.COM



Telefonu:

605 709 697



Emailu:

martysulc@seznam.cz



Adrese:

Martin ŠULC

Postoloprtská 214

Staňkovice

439 49

ČR

V elektronické verzi Fotokatalogu je již registrováno 90 eRek:



www.skoda110r.com/kniznic a.php?kat=0&...



Prosím i o pomoc s distribucí informačního letáčku eRkařům ve Tvém okolí :



www.skoda110r.com/downloa d.php?soubor=15



Pokud máte někdo možnost projekt nějak mediálně zviditelnit, udělejte to prosím



S pozdravem



“ eRkům ZDAR ”



Marty110r - Martin ŠULC
23:35:09
26.11.2008
Eidy
-> pistaa: totiž příští pátek, 5.11.
18:59:57
26.11.2008
pistaa
-> Eidy: jAsnwe neni problem..
10:44:16
26.11.2008
Eidy
-> pistaa: Ty jsi asi upadl na hlavu, ne? Prej soupeřit se mnou. Když máš 2x tolik koní a lepší podvozek? To by přece nebylo fér. Jedině, že ti vyšroubuju 2 svíčky 3

Ale můžeme pokecat teď v pátek, jedu za Geminim pro turbo kit.
10:01:28
26.11.2008
pistaa
-> Eidy:

prid na slovensko zajazdit na jar.. bude to na cely den a je to za 100 Eur. je to dna 16.05.09 (Sobota) ja som prihlaseny.. spanie poriesime to sa neboj.. ;) ide o to nech mam s kym superit :D
16:13:24
25.11.2008
MATTESS
-> U-Geen: a sakra, ono to stále není jednoznačný3
16:11:31
25.11.2008
U-Geen
-> Eidy: ... čalounění AUTA radši zdůrazni :-)
15:06:22
25.11.2008
MATTESS
-> Eidy: jasně že POUZE na čalounění 3
15:05:07
25.11.2008
Eidy
-> Tuner#2: Prostš dobrý oko 4

Alcantara je samozřejmě pravá 1 a ten hliník je vyleštěnej.

-> MATTESS: Jestli jen na čalounění, tak klidně 3

-> U-Geen: 3
13:35:24
25.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: JJ stáhnul jsem okno a cvak, hned jak jsem tu pozici auta a kola uviděl4
12:50:54
25.11.2008
MATTESS
-> Eidy: můžu si sáhnout (až se potkáme)?1
12:40:43
25.11.2008
Labros
-> havlik: Sem nepoznal, že je to leštěný hliník, i když jsem koukal, že se od něčeho odráží světlo na práh ;)
12:18:16
25.11.2008
havlik
-> Labros: řekl bych že se odráží práh v tý hliníkový leštený liště
12:13:06
25.11.2008
Labros
-> Eidy: Pěkný, to se v nich odráží červený práh, nebo tam byl nějaký renonc při lakování? 1
12:12:20
25.11.2008
U-Geen
nj von byl dycky gurmán :-)
12:04:14
25.11.2008
havlik
-> U-Geen: origo
Extreme Tyres