Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

16:14:55
09.08.2008
Eidy
-> Tuner#2, petr s: aha

-> TUNER: díky.... Myslíš, že až tak? 9
15:42:55
09.08.2008
TUNER
-> Eidy: Hezká práce.....konečně pořádná náprava a ne kyfka ....1

Jinak kdybych vám ukázal moje štafle,tak se můžete jít oba s T2kou klouzat....3 1 4
17:00:45
08.08.2008
petr s
-> Eidy: To už je z doby když nebyli ani počítače
16:51:11
08.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Víš že ani nevím, ale myslím, že jsem to slyšel už dávno před virtem, takže nějaký slengový označení to bude5
16:49:20
08.08.2008
Eidy
-> Tuner#2: tak mě napadá, Tripod je oficiální název nebo jenom virtí slovní vynález?
16:31:11
08.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> cobra11: Tady máš ty Tvý lobra: skoda-virt.cz/cz/.../1195 7 1



Eidy tam má klasiku tripod jako každá náprava Š 130 a výš: skoda-virt.cz/cz/.../5890 9
16:27:57
08.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> cobra11: A kde je vidíš?
16:24:52
08.08.2008
cobra11
moc peknucka a konecne vidim ako vyzeraju lobra
11:01:25
08.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Tak to je divný, kup si Mko, mě to nedělá 402
10:28:17
08.08.2008
Eidy
-> Tuner#2: Souosost by měla být v cajku. Není to měřený laserem, ale všechno se zdá v pořádku. A nejsem jediný kdo to na eRku pozoruje. Ale tahle debata běžela před časem na skoda110r.cz Nikdo nepřišel 100% na příčinu. Nejblíž jsem byl já. Mě se to srovnalo poté, co jsem implantoval zadní stabilizátor. Jeho držákem jsem totiž vyztužil příčku převodovky a ta se pak zdaleka tolik nekroutila, takže se neměnila geometri zadní nápravy. Jenže teď se může převodovka naklápět jak chce a nemělo by to mít vliv. No, nemělo by, no 8 Ale já to už řešit nebudu.
10:10:37
08.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Jinak fotky spodku jsou lahoda pro oko...4
10:09:46
08.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: NJ, podle poslední fotky letadlo evidentně vyhrálo1 Jinak to s tím táhnutím je fakt divné. Máš dobrou souosost náprav?
09:51:19
08.08.2008
Eidy
-> michal.tuareg: 3 Kdepak, všichni jsou blázni, jenom já jsem letadlo 92

-> laminatak: Jojo, vypadá to super. Ale sranda to nebyla. Možná, že za 2 měsíce budu tvrdit opak, ale teď ještě s čerstvými pocity musím říct, UFF.

-> gabo00000: díky

-> Všichni: Teď ráno jsem najel cca 120km (jel jsem totiž do takovýho velkýho domečku, kde dávají řidičům takový zvláštní malý červený kolečka40 ) No a poznatky z podvozku jsou takové, že na mokru to slajduje zrovna jako předtím (žádný div) a hlavně, že i s úplně jinýma nápravama, s úplně jinou geometrií a úplně jinou kinematikou to při zrychlování stejně pořád táhne doleva a při brzdění motorem doprava. Dřív jsem to přičítal kyvce, páč je spojená s převodovkou, která se kroutí v silentblokách s motorem, ale že to dělá i teď, tak to vážně nechápu.41 130
09:31:02
08.08.2008
laminatak
-> Eidy: koukám náprava na místě,je to krásný pohled
06:11:20
08.08.2008
michal.tuareg
-> Eidy: hmmm, a mě něco říkej o bláznech 3 ty negativy vypadají suprově,závodák jak svin.9
23:35:39
07.08.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Eidy: 9 ziram..mas recht,...vypada to super a aj kavalita spracovania vsetko.. nadherne auto4
23:35:33
07.08.2008
Eidy
-> Milos: Ale tak to víš. Jak se zapne zelená na semaforu tak to v hlavě vypne 1 Ačkoliv pořád jsem věděl co dělám. Žádná krizovka tam nebyla. Pořád se to dalo ustát, jen musíš vědět jak.

Každopádně děkuju. 4
23:29:26
07.08.2008
Milos
-> Eidy: n kamo nevypada to z toho videa ze bys jel nak opatrne nebo ze by ses bal :-) prave naopak.. ti to jede jak z praku

jinak kvalitni pracicka ten podvozek
18:01:31
07.08.2008
Eidy
Mám za sebou první 3 zkušební kilometry a hned i měření emisí. Zatím se všechno jeví dobře a lehká zkouška na kruháči ukázala, že zadek drží na silnici velmi dobře. Jdu si lehnout pod auto a omrknout to. Jediný problém byla spadlá hadice chladícího okruhu v servisu při měření emisí. Ještě, že maj na zemi dlaždice 1 Trošku ostuda, ale jinak se Kóča moc líbila. Jo a vzadu to ještě trochu záčkovatělo. Už je tam víc než vpředu 1
09:03:28
06.08.2008
Eidy
-> havlik: klidně, tak jo.
Extreme Tyres