-> Tommyk.81: přesně tak
-> Zazaa: Jojo, občas jsem měl pocit, že pletu vánočku
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
20:55:18
22.07.2008
22.07.2008
Eidy
18:26:20
22.07.2008
22.07.2008
WMA - navigátor :)
-> Eidy: mazec Fakt paráda to video. TO je teda jizda. Takový slajdy jak sviň super
12:51:45
22.07.2008
22.07.2008
Zazaa
-> Eidy: pekne video ... a koukam pekne sis zakroutil volantem :)
12:29:20
22.07.2008
22.07.2008
Tommyk
-> Eidy: pěkná jízda pane :)
jen bych se chtěl zeptat... ona kritická zatáčka, kde se rozšlehal s tou 130kou to je na videu v čase 1:29 ??
jen bych se chtěl zeptat... ona kritická zatáčka, kde se rozšlehal s tou 130kou to je na videu v čase 1:29 ??
09:14:02
22.07.2008
22.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: JJ to máš pravdu, ale matku mám provařenou a přořízlej závit, tak zatím nebyl problém. Příště se nechám inspirovat
P.S. Náhrerná jízda.
P.S. Náhrerná jízda.
07:46:05
22.07.2008
22.07.2008
deathcat
-> Eidy: Parádní video, vůbec si ji nešetřil No a k těm áčkům není co dodat
01:11:03
22.07.2008
22.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Eidy: nechaem vo co go ae musim uznat soferujes super
00:37:19
22.07.2008
22.07.2008
Eidy
-> gabo00000: A teď si představ, že vítěz (formule) to zajel o 17 sekund rychleji. To musel bejt mazec.
00:26:26
22.07.2008
22.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Eidy: je to pekne a ja som takovej peknej fofr este nevidel;)
00:26:04
22.07.2008
22.07.2008
Eidy
-> Tuner#2: A sakryš . To abych držáky zadní nápravy navařil pěkně nakřivo
00:19:38
22.07.2008
22.07.2008
Eidy
-> WMA: děkuji, děkuji
-> Tuner#2: šroub M7 je ble ble. A při síle stabíku se tam dlouhá M6 dává mnohem líp.
-> gabo00000: zas takovej fofr to nebyl, každopádně díky.
-> Tuner#2: šroub M7 je ble ble. A při síle stabíku se tam dlouhá M6 dává mnohem líp.
-> gabo00000: zas takovej fofr to nebyl, každopádně díky.
00:11:01
22.07.2008
22.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: ,as skruteny stabilizator? ako to? od koho bol?
00:06:30
22.07.2008
22.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: to sa delalo vecsinou kôli hnusnej M7 alebo istota alebo zavyt v matke..
00:05:14
22.07.2008
22.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Eidy: jednoznacne si neotalal..toto je asi najrychlejsi repas napravy aky som v zivote videl..ohromne..gratuluje
m.v.yzera to super;)
23:59:19
21.07.2008
21.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Pěkný štafle... No dobře vítězství v předu Tě přenechám, ale zadek jdu snižovat a to by bylo, abych neměl vzadu větší štafle než Ty :-))
Koukám, že jsi dal šroub skrz celé rameno, co drží stabík - matka se utrhla a nebo pro jistotu?
Koukám, že jsi dal šroub skrz celé rameno, co drží stabík - matka se utrhla a nebo pro jistotu?
23:34:40
21.07.2008
21.07.2008
WMA - navigátor :)
-> Eidy: dej sem foto zespoda. na tu new napravu :) at si taky zaslintím klávesnici
23:33:12
21.07.2008
21.07.2008
WMA - navigátor :)
-> Eidy: tleskám, tleskám ti!
00:30:05
21.07.2008
21.07.2008
Eidy
-> Tuner#2: aha, tak to jo. Holt Škodovka, no.
Tak nová náprava už je v autě a moc ji to sluší. Pořád lezu pod autem a slintám. Musel jsem trochu podložit pružiny. Přecijen, mít spoiler 10,5 cm nad zemí není super vzhledem k silnicím. Tak teď je na 11.5cm Ale štafle to má hezký. 3°, prostě nádhera Foto dodám brzo.
Tak nová náprava už je v autě a moc ji to sluší. Pořád lezu pod autem a slintám. Musel jsem trochu podložit pružiny. Přecijen, mít spoiler 10,5 cm nad zemí není super vzhledem k silnicím. Tak teď je na 11.5cm Ale štafle to má hezký. 3°, prostě nádhera Foto dodám brzo.
21:20:04
20.07.2008
20.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Díky za info a ty držáky mám taky provařené, neb se to z podlahy celkem běžně trhá.
23:42:27
18.07.2008
18.07.2008
Eidy
Už se chystám vyměnit přední nápravu. Zítra půjde ven, zatím mám hotové přípravné práce. Jediný problém jsem našel v nedostatečně přivařených zadních držácích přední nápravy. Je to origo podlaha a asi nepočítali, že by se mohla dostat do ruky mě Ale dost možná, že by to samé udělala i na sériovém autě. Prostě v jednom místě byla prasklá barva. Není to nikde utržené, jen to pruží, protože jsou pouze přibodované. Bude zde muset zasáhnout COčko.