skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nabízíme výrobu a prodej sportovních a závodních dílů:
skoda-virt.cz/cz/.../1012 6-laser-rezani-prevaraky-z avodni-dily-opravy
škoda 110r r.v. 1975
kompletní renovace (generální oprava auta -motor,podvozek,interier, karoserie + lak někdy kolem roku 2005 -dělal předchozí majitel.
Od té dpby se něco změnilo a něco zůstalo, na tom ostatně nesejde, momentálně je na tom auto takto:
motor : 130 po GO ostřejší vačka, vyšší komprese, lehčí setrvák, C- vahadla, svody od hlavy + příčňák + pár drobností vysí na tvrdých silentblocích
karoserie : po GO zadní kulaté lemy, zrcátka kapky, chromové věci nasříkané na černo, přední lamino lízátko
podvozek a převodovka : kompletní přední i zadní náprava z modelu 105-120 M v seriovém stavu(žádné výstuhy tvrdší tlumiče silentbloky,... jenom po GO se sníženými pružinami, řízení maticové , převodovka seriová SP4,44 upravená kulisa řadící páky pro kratší dráhy řazení
interier : upravená přístrojová deska , řidičova sedačka MTX očalouěna stejně se zbylími sedačkami , nášlap na plynu, sportovní volant s vypodloženým nábojem
kola a obutí : klasické škodovácké hliníky Apollo s pneumatiky Fulda Carat Asuro v rozměru 175/60-13 , alternativní (letištní) obutí 175/65-14 ve značně opotřebovaném stavu
Plány do budoucna - oprava laku a podchycení začínající koroze karoserie, zástavba náporového chlazení (vzhledově dle RS) za použití lamino přední kapoty, nasadit a seřídit weber 40dcoe kterej se mi už pár let válí na psacím stole, originální zadní blatníky,...
22,9,2013 race day
popis ke dni 25,9,13
skoda-virt.cz/cz/.../1012 6-laser-rezani-prevaraky-z avodni-dily-opravy
škoda 110r r.v. 1975
kompletní renovace (generální oprava auta -motor,podvozek,interier, karoserie + lak někdy kolem roku 2005 -dělal předchozí majitel.
Od té dpby se něco změnilo a něco zůstalo, na tom ostatně nesejde, momentálně je na tom auto takto:
motor : 130 po GO ostřejší vačka, vyšší komprese, lehčí setrvák, C- vahadla, svody od hlavy + příčňák + pár drobností vysí na tvrdých silentblocích
karoserie : po GO zadní kulaté lemy, zrcátka kapky, chromové věci nasříkané na černo, přední lamino lízátko
podvozek a převodovka : kompletní přední i zadní náprava z modelu 105-120 M v seriovém stavu(žádné výstuhy tvrdší tlumiče silentbloky,... jenom po GO se sníženými pružinami, řízení maticové , převodovka seriová SP4,44 upravená kulisa řadící páky pro kratší dráhy řazení
interier : upravená přístrojová deska , řidičova sedačka MTX očalouěna stejně se zbylími sedačkami , nášlap na plynu, sportovní volant s vypodloženým nábojem
kola a obutí : klasické škodovácké hliníky Apollo s pneumatiky Fulda Carat Asuro v rozměru 175/60-13 , alternativní (letištní) obutí 175/65-14 ve značně opotřebovaném stavu
Plány do budoucna - oprava laku a podchycení začínající koroze karoserie, zástavba náporového chlazení (vzhledově dle RS) za použití lamino přední kapoty, nasadit a seřídit weber 40dcoe kterej se mi už pár let válí na psacím stole, originální zadní blatníky,...
22,9,2013 race day
popis ke dni 25,9,13
petřík / 130R - komentáře:
-> Rumman: jj jsem teď doma nějakou dobu sám tak trávim dny v garáži :)
Koukám že makáš fest...
-> haso: jj byla to povedená neděla :-)
-> petřík: hefké fotky s Mr.Dinom...:)
-> Rumman: akcééé :-) ale bylo to pod kontrolou

No téda,některý fotky vypadaj docela dramaticky...


-> haso: na leštění jsou na virtu jiní odborníci - Majkl si to zajisté nebude brát osobně

-> petřík: podla mna je tam malo nalestenych veci


-> Mr.Din: jj tak v milovicích si to prohlídneš no :-) -> Pavel P.: díky pane

ta palubka je moccc luxusníí



-> petřík: moc pěkný erko...

-> Matty110L: díky moc mě na veřejný komunikaci nepotkáš nebooj :-)
-> petřík: už sem tu,čet sem a nemám připomínek,krásný auto,jak koukám hnedka se o něj pěkně staráš tak ať ti to vydrží ta péče a hlavně hromadu moc najetech kiláků bez nehody!!Hlavně ta papíra..vím,že to na ně nejezdí,taky sem jezdil bez nich!tak hlavně opatrně!!máš to pěkný to éro!!
-> Petkar: Jasný chápu jak si to myslel . Roman už ti to vysvětlil takže pohoda

-> Rumman: to že bych ti ho vrátil nehrozí je to dlouhodobej sen ho mít vždyť to sám znáš ale jak jsme se dohodli až budou papíry nebo možná už na podzimní mácháč ti ho přivezu ukázat

-> Petkar: Ne,nedotknul ses mě,ani jsem se neurazil,jen jsem chtěl přidat pár řádků na vysvětlenou.Tvoji omluvu s radostí přijímám,i když nebyla potřeba...Ostatně co si myslím já nebo Ty je lhostejné,jdo o Petříka,aby nelitoval.No,může mi ho kdykoli vrátit,stýská se mi...Komentář přidávám i na Š110R...
-> Rumman a -> petřík Přátelé, nechci a nechtěl jsem se nikoho dotknout. Už od pohledu mi to erko bylo povědomé, ale nevěděl jsem ho zařadit, teď už vím. Četl jsem v drahné době povídání Rummana o tomto erku a řadil jsem ho mezi dobře provedené práce... To co jsem psal platí obecně, a teď odhlídnouc od toho, že je to erko nebo "moderní vůz" dovezen z venku... Sám jsem před lety takovéto auto koupil a pak cca 2 roky vychytával mouchy, které byly skryté a nešly objevit při koupi.
Trošku za to může i petříkovo povídání, které ve mně navodilo dojem, že na auto se byl podívat a pak se dodělávalo... takže ještě jednou se omlouvám a pevně věřím (vím), že se dostalo do dobrých rukou.
Po dlouhém šetření, vybírání a čekání bude zcela jistě u dobrého majitele.
Doufám, že tímto jsem svůj komentář vysvětlil a pokud jsem se tě, Rummane, nechtíc dotkl, tak věř, že se skutečně omlouvám...
Druhá věc je, že jak já říkám, neznám nezrezlé erko, výjimkou jsou právě takovéto případy, kdy to víš, co se s tím autem dělo x-let dopředu, jak vypadalo před lakem atd...
Takže ještě jednou mír v srdci a ať auto slouží šťastnému majiteli.
A dovolím si otázku na Rummana: Co ty? Zůstaneš bez erka?
Trošku za to může i petříkovo povídání, které ve mně navodilo dojem, že na auto se byl podívat a pak se dodělávalo... takže ještě jednou se omlouvám a pevně věřím (vím), že se dostalo do dobrých rukou.
Po dlouhém šetření, vybírání a čekání bude zcela jistě u dobrého majitele.
Doufám, že tímto jsem svůj komentář vysvětlil a pokud jsem se tě, Rummane, nechtíc dotkl, tak věř, že se skutečně omlouvám...
Druhá věc je, že jak já říkám, neznám nezrezlé erko, výjimkou jsou právě takovéto případy, kdy to víš, co se s tím autem dělo x-let dopředu, jak vypadalo před lakem atd...
Takže ještě jednou mír v srdci a ať auto slouží šťastnému majiteli.
A dovolím si otázku na Rummana: Co ty? Zůstaneš bez erka?

-> Crestik:

-> petřík: jooo nooo, přidej se:
15:20:33-načerpal jsem benzín
15:20:56-zkouším poprvé startovat
15:20:33-načerpal jsem benzín
15:20:56-zkouším poprvé startovat

