T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:47:08
14.01.2019
-> MVM: 3 3
20:46:52
14.01.2019
-> Luky: mám obavy, že to co říkáš bude špatně zajetý ( spečený / zapečený ) a to asi nespravíš 8
20:45:29
14.01.2019
Luky
-> Tuner#2: to je právě otázka. DS2500 na Evu mě přijdou že moc neberou, že nemají tření. Tak právě jestli se zajetím tvoří jen povrch brzdné plochy, nebo je to o procesu v celém mase. Ale chápu to tedy tak že už to nespravím.



BTW dá se někde najít ceník Ferodo? Katalog mám, i bych si tam vybral, akorát nevím kolik za to...
20:42:18
14.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 14.01.19 20:40:34: Zajet aby si sedly celou plochou ano. Vypéct není co pokud jsou už prvotně dobře zajetý.
upraveno 1x, naposled 14.01.2019 20:42:33
20:40:34
14.01.2019
Luky
Pokud by se takhle brousily už jetý desky, můžou/ musí se znovu zajet a zapéct?
20:38:12
14.01.2019
castrol
20:35:31
14.01.2019
MVM
-> T: Můžeš být v klidu s tim smirkem. Já párkrát na závodech brousil desky o rovný beton 3
20:33:32
14.01.2019
jinak jsem trošku brousil rameno a trošku brzdič a stejně je to málo....takže doufám, že mě kamarád nepošle do řiti, když budu chtít předělat držáky asi o 4 mm 10
20:32:34
14.01.2019
-> Kocvin: ješte jsem ho dneska šrouboval, desky tam narvu,ale fakt narvu...a druhá strana je na fest,ale kolo se točí.....takže to může být barva na deskách jen třeba.....stahnu je a uvidím....



-> Tuner#2: jojo, brzdič je na 8 a tohle je 10....jelikož se druhá strana točí, tak jsem to neřešil 4



takže názorů hromada, tak kouknu co najdu v ponku za smirek 40
19:52:53
14.01.2019
Milan 136
Klidne 100. V patek jsem jich zarovnaval 8 na Fabii. Jde to rychle6
19:51:19
14.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 14.01.19 18:28:50: klidně 60/80 co bude po ruce můžeš taky jsem tak stahoval. Jsou dělaný na slabší kotouč?
19:32:26
14.01.2019
Eidy
-> T: To můžeš jakýmkoliv. Šel bych do hrubšího, aby to mizelo a nedělalo tak jemný prach.
18:38:31
14.01.2019
Kocvin
-> T: A máš zašroubovaný váleček na doraz ? Jinak já brousil desky na skle 180..
18:28:50
14.01.2019
Trápení pokračuje a nemůžu ani destičky na levé straně dostat do brzdice....kolikatkou bych měl desky stahnout na skle ?
20:27:59
13.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 13.01.19 20:24:29: Stačí, že ta trubka je tam malinko pootočená/vevařená jinak. U bubnu to ničemu nevadí, když tvoříš držák už to takhle v mezní situaci je problém.
20:24:29
13.01.2019
-> Tuner#2: nenapadlo by mě,že o půl čísla 8
20:17:26
13.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 13.01.19 20:07:26: Aha, tak to pak jo, bohužel se jednotlivé svařence/výrobci můžou lišit 8 Ono zrovna Milan má nějaké zvláštní, říkal že snad i držáky musel předělat.
20:07:26
13.01.2019
-> Shader: jediné možné místo pro celý brzdic 8 4



-> Tuner#2: jo na pravé straně a ještě n ajednom rameni od Milana....takže tohle mě nenapadlo 8
19:49:35
13.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 13.01.19 19:33:10: Ty jsi je před frézováním nezkoušel?



-> Shader 13.01.19 19:40:17: Rekl bych ze pružina /lůžko pro ní.
19:40:17
13.01.2019
Shader
-> T: Měl bych dotaz... z jakého důvodu jsi umístil ty třmeny nahoru? Přeci napravo od středu je místa dost? Omlouvám se, pokud se to tady řešilo.
Extreme Tyres
    vyhledávání
pá 27. - ne 29.06. Pohofest 2025 | pá 18. - ne 20.07. Felda meet no.6 | další akce...