T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:55:00
15.10.2018
Kocvin
-> Tuner#2: TRW jsou stále k dostání..4 A teďka koukám, že i Textar a Brembo..
upraveno 2x, naposled 15.10.2018 20:58:29
20:41:31
15.10.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 15.10.18 15:23:10: ATE na 4p už nekoupis. Ostatně žádné pořádné sériové desky :-( proto jsem šel do DS 2500.
15:23:10
15.10.2018
-> Marty227: já půjdu do ATE a uvidím, pískání asi neva 40
14:38:07
15.10.2018
Marty227
-> T 03.10.18 19:08:25: ATE brzdia skvelo.. 6 ale aké dosky k tomu ? ja som si dal tiež aj dosky ATE a sem tam si to pri dobrzdení jemne písklo..., dávam dokopy aj sadu na zadok, rovnako kotúče ATE ale dosky zatiaľ zvažujem, zaujal ma napríklad textar a tak mám dilemu či dať rovnakú značku aj na zadok, alebo to nejak skombinovať..?
05:23:19
15.10.2018
-> Eidy: 1,4
21:28:40
14.10.2018
Eidy
-> T: Ups. Z jakýho motoru?
20:18:11
14.10.2018
20:17:07
14.10.2018
Takhle vypadají vahadla....to asi nebude úplně v pořádku ? 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 14.10.2018 20:17:07
19:08:25
03.10.2018
A něčím ty šílený koně musím brzdit 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 03.10.2018 19:08:25
19:07:34
03.10.2018
Další kousky dneska...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 03.10.2018 19:07:34
17:46:32
01.10.2018
-> Eidy: jojo a v zimě bude snad víc času to udělat pořádně 5
20:25:19
30.09.2018
Eidy
-> T: Však jasný. Beztak už to letos vytáhneš jen do Mostu a možná tak 2x na projížďku. 4
20:15:03
30.09.2018
-> Eidy: v týdnu bych to měl odvézt vyvážit, ale v bloku to vidím až v zimě8
19:49:39
30.09.2018
Eidy
-> T: Paráda. A kdy se bude točit v bloku? 1
19:40:41
30.09.2018
Pomalu, ale jistě se něco děje 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 30.09.2018 19:40:41
09:26:28
21.09.2018
-> ZdrubT: jojo...



-> Eidy: , -> radekp: jojo, pruží to a zavření by mohlo pomoct určitě,ale jestli to přestane pružit úplně, to nevím....



-> minno: měl jsem jen 2 ruce, takže nikdo mi nepáčil šroubovákem na fotku 3
07:20:00
21.09.2018
minno
-> Vojťas 20.09.18 17:20:53: Asi tak. Napríklad ja tam nevidím nič3
06:49:39
21.09.2018
Eidy
-> radekp: Jojo, uzavřít to.
06:17:53
21.09.2018
radekp
-> Eidy: -> T: co navařit zespodu výpalek - podkovu zespodu?
22:02:53
20.09.2018
Eidy
-> T: Pruží, jo? Já to nikdy nezkoušel. Nicméně ty navařený držáky jsem chtěl beztak vyztužit, protože jsem si říkal, že takhle by to mohlo prasknout. No a měl jsem pravdu.
Extreme Tyres
    vyhledávání
pá 27. - ne 29.06. Pohofest 2025 | pá 18. - ne 20.07. Felda meet no.6 | další akce...