-> Antony: on je vyšší jak je tam to držení druhé destičky přes kotouč VW: forum.skodahome.cz/upload
s/.../post-655-0-00362300-
1398966876.jpg
vs
4píst: img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../9208_2016-03
-30_21-15-36_35.jpg
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T: můj klobouk má průměr 160mm a je převlečnej, bez frézování. Copak standardní vw brzdič je větší než 4pístek?
Já právě tohle řešil dost dlouho, aby se mi to všechno vešlo do Dělítka, který má ještě menší vnitřní průměr, než běžný13" kola a klaplo to na 1-čku
Já právě tohle řešil dost dlouho, aby se mi to všechno vešlo do Dělítka, který má ještě menší vnitřní průměr, než běžný13" kola a klaplo to na 1-čku
-> Antony: klobouk ano, ale pokud udeláš převlečný, tak už nezbývá moc místa pro brzdič s destičkou... takže hledám co nejmenší brzdiče, abych měl co nejmenší odfrézovani klobouku viz. vhml řešení pro 4p
Takže jinak...asi by mi neměl někdo možnost oměřit zadní brzdiče z mini coopera ?
Takže jinak...asi by mi neměl někdo možnost oměřit zadní brzdiče z mini coopera ?
-> T: pro tebe je asi nejdůležitější rozměr klobouku, ne? Vše ostatní se dá poměrně lehce upravit.
A lanovodový brzdiče jsou mohutnější než 4p?
-> Eidy: já žil v domnění, že jsme vybrali stejný kotouče, jen můj že má hlubší klobouk
A lanovodový brzdiče jsou mohutnější než 4p?
-> Eidy: já žil v domnění, že jsme vybrali stejný kotouče, jen můj že má hlubší klobouk
-> Antony: Přes moje 13" nejdou.
-> havlik: a když se to nevejde do kola ?
-> mirecek.666: , -> Antony: : chci s lanovodama...
-> mirecek.666: , -> Antony: : chci s lanovodama...
-> T: a proč tam nedáš kotouč co mám já, nebo Eidy? Vždyť se vejde do 13" + 4pistek a je převlečnej. . .
-> T: mám kotouče i s brzdičema, ted co mám na zadku nechceš?:-)
-> T: A co resis? Dej si kotouč jaký chceš a podle toho pak vyrobis držák pro brzdic ne?
-> havlik: to neni, když nebudeš mít dostatečný klobouk na převlečení ( případné vyfrézování ) tak jak by jsi ho tam dostal ? 

-> T: Jak si tam das kotouc je celkem fuk.
-> havlik: to vypadá na kotouč na náboji zezadu, což bych nerad.....ale jinak to nevypadá zle rozměrově....
-> T 22.07.16 14:41:23: já ne ale tady pan Petr skoda-virt.cz/cz/.../2698
-petr-dnx-skoda-105l
jen vim jak ten brzdič vypadá a je nižší oproti těm vw dily.iautodily.cz/foto_ob r-116965-a.jpg
jen vim jak ten brzdič vypadá a je nižší oproti těm vw dily.iautodily.cz/foto_ob r-116965-a.jpg
-> havlik: máš oměřené nebo vyzkoušené ?
z 306 zadní
-> Eidy: ještě se mi líbí jeden brzdic, ktery vypadá zajímavě, ale nemám právě rozměr...tohle je vsechno jezky, ale strašná raketa
-> vhml: nejde jen o průměr kotouče, ale i o průměr klobouku

-> vhml: nejde jen o průměr kotouče, ale i o průměr klobouku

Možná brzdice z MX5 NA? To má vzadu asi 230mm kotouče.
-> T: A o co přesně Ti jde? Rozměry koncernovýho brzdiče máš. Ale chceš menší? To fakt jedině třeba takhle: www.wilwood.com/Calipers/
CaliperList.aspx?subname=C
o...
nebo www.wilwood.com/Calipers/ CaliperList.aspx?subname=H M...
Ale to jsou hrozný rance za takovou věc. Hydromechanický brzdiče jsou všechny podobně veliký.
nebo www.wilwood.com/Calipers/ CaliperList.aspx?subname=H M...
Ale to jsou hrozný rance za takovou věc. Hydromechanický brzdiče jsou všechny podobně veliký.
-> Eidy: jasně, moc děkuju
-> vhml: na předku jsou 2500.....hledám zadek

-> vhml: na předku jsou 2500.....hledám zadek

-> T 22.07.16 09:27:17: nestačí koupit do 4 pístu pořádný destičky?