T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:34:04
25.12.2015
mirecek.666
-> T: co jsou ty nový díry? Asi to jsou záslepky jen nechápu proč to někdo převrtal do těch záslepek.
20:26:17
25.12.2015
TTomas
To není vůbec pěkný nicméně bych to zavaril at je to co je to. Na elektron bych to netipoval, ale i ten jde vařit. Doporucuju pana Drastu. Lepšího přes kola nenajdes.
20:14:34
25.12.2015
20:12:15
25.12.2015
kdyby to praskalo v původních dírách tak mi to nevadí,ale praskala barva okolo rozteče 4 x 130, tak jsme to nechal opískovat a vypadá to něco jako zátky a pak převrtaná rozteč,ale jelikož praskala barva, tak mam strach, že se to hýbe a moc se mi to nelíbí :-/
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 25.12.2015 20:12:15
13:43:01
25.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 25.12.15 09:45:35: Jak už jsem psal, odvez to Wénovi než to nechat posuzovat někým, kdo viděl elektron asi jen z letedla. Dle barvy po opískování se mě to jako elektron nezdá (jasně může klamat fotka, ale elektron bývá tmavší a nemá po tolika letech a opískování tak hladký povrch). Já bych to min. zkusil, max. Tě po jednom kolu řekne, že to nejde ale s jistotou.
10:17:01
25.12.2015
vhml
-> T 25.12.15 09:45:35: jak píše mirecek: zašpuntovat. Taky jsem to tak měl. Máš prasklý sedla nebo co? Za cenu šrotu je vemu :-)
upraveno 1x, naposled 25.12.2015 10:17:30
10:02:19
25.12.2015
mirecek.666
-> T: já když dělal ty kola z capri tak se vytočily záslepky do těch děr původních a z obou stran se to ovařilo. A přesně tam ted praská komax.... Co s tim máš? Jsou popraskaný?
09:45:35
25.12.2015
-> Luky: ,-> Eidy: : něco se mi tam nelíbilo, tak jsem je nechal opískovat a nelíbí se mi to ještě více....možnoti jsou následující : další rozteč, což se mi už moc nelíbí :-/ a další varianta je zavařit všechny díry a udělat novou rozteč....a tam jsem na tom zatim tak, že mi jeden svářeč tvrdí,že je to elektron a že to vařit nebude......takže aktuální je slepá ulička a hledám jinou variantu, kdyby bylo nejhůř 8
08:21:13
25.12.2015
U-Geen
-> Eidy: potvrzuju, kamarad mel na cernym erku cerveny jitrnice a vypadalo to fakt supr.
04:42:03
25.12.2015
Eidy
-> T: Tak to je blbý. V tom případě bych volil již nabízené jitrnice. Není jich moc a je to taková klasika. Hezká klasika.
22:39:33
24.12.2015
Luky
-> T: co je na nich špatně? Design nebo ET?
20:39:29
24.12.2015
-> Eidy: : dáme řeč.....ale moc se mi to nelíbí 8
08:58:43
24.12.2015
Eidy
-> T: To je to tak špatný?
08:46:12
24.12.2015
-> Luky: ,-> mirecek.666: : to mě taky 8
22:01:36
23.12.2015
mirecek.666
-> T: -> Luky: to by mě taky zajímalo:-)
21:59:32
23.12.2015
Luky
-> T: co bude s Wolfrace?
18:02:09
23.12.2015
jelikož jsem se rozhodl, jak jsem se rozhodl, tak rozhodim sítě a náhodou kdyby někdo věděl o něčem zajímavém 4 x 130 , 6x13, tak prosím o info, děkuji
16:59:30
17.12.2015
čirou náhodou se neválí doma někomu plynovej pedál ? kompletní....
09:43:20
17.12.2015
-> Luky: : taky hezký,ale asi bych to ještě přehodnotil 40
20:26:27
16.12.2015
Luky
-> T: hm, a já vůl chci dělat stůl z dřevěných bedýnek 8 3 carujeme.cz/wp-content/.. ./Návod-na-stolek-z-bedýne k-od-vína.jpg
Extreme Tyres