skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T: Ten co jsem vážil je 30mm i s hlavou.Ale předělal jsem uchycení dveří na M8.
-> Eidy: : nojo, ale asi na něco většího, než je tohle, že ?
-> Bedřich: : a délka šroubu ? kouknu na to, ať vim, jakej jsi šílenec


-> Bedřich: : a délka šroubu ? kouknu na to, ať vim, jakej jsi šílenec


-> T: Na 7g jsem se dostal u jednoho 8,8 šroubu u dveří. :)
-> T: To je moc hezká kravinka. Jen hezky trénuj. Budeš to potřebovat. 

já vím, bez toho by to bylo ještě lehčí
jinak takhle 7g oproti 61g

jinak takhle 7g oproti 61g
asi mě to zase nějak chytlo
jen pro zajímavost...takhle se mi to povedlo vyloupnout, nebýt té malé drobnosti, tak to bylo perfektní




-> Mates: : můžu vyfotit, jak vypadají teď moje kola po 200km na okreskách
ale pokud je to bláto, pak se nedá nic dělat 


-> T: No právě, nevím zda se tam někdy objevím. Líbilo by se mi mít o trochu lepší brzdy, teď je to bláto, desky hrozně práší a nebrzdí. Mám připravené kotouče 11mm od Venci, tak chci jiné desky.
-> Mates: : ono taky jak jsem říkal...pokud se nechystáš na okruh, pak bych to přidal k rozhodování 

-> vhml: Dík za info
-> Tuner#2: Už jsem to jednou četl, táta může sehnat Bremba 720,- a Textary 500,-, tak nevím zda vzít DSka za 2500,- Budu se asi déle rozhodovat

-> Tuner#2: Už jsem to jednou četl, táta může sehnat Bremba 720,- a Textary 500,-, tak nevím zda vzít DSka za 2500,- Budu se asi déle rozhodovat

-> Eidy: : snad je k čemu a bude to oK
-> Nwkt: : rád bych,ale budu mimo...myslel jsem na pátek na čumendu, ale v sobotu vstávám v půl 4 ráno, tak nevím
-> minno: : rádio bylo a za 2 roky provozu jsem ho zapnul 2x, tak jsem si říkal, že asi neni potřeba
-> Mates: : ještě ne,ale jak tady se všude píše, provoz by měl být OK

-> Nwkt: : rád bych,ale budu mimo...myslel jsem na pátek na čumendu, ale v sobotu vstávám v půl 4 ráno, tak nevím

-> minno: : rádio bylo a za 2 roky provozu jsem ho zapnul 2x, tak jsem si říkal, že asi neni potřeba


-> Mates: : ještě ne,ale jak tady se všude píše, provoz by měl být OK

-> Mates 29.06.15 10:49:19: ATE uz koupit nejde - mrkni do fora nedavno jsem tam daval fotky toho co jde dnes koupit.
-> vhml 29.06.15 10:56:55: A ja myslel, ze to tvrdite jen o seriovych deskach, ze blokujou kola
-> vhml 29.06.15 10:56:55: A ja myslel, ze to tvrdite jen o seriovych deskach, ze blokujou kola

-> Mates 29.06.15 10:49:19: vždyt už je to tu popsáno mockrát. O DS2500 nemusíš mít strach. Problém je pak s DS3000, které mají za studena špatnou dávkovatelnost a snadno zablokuješ kola.
-> T: Paráda, taky jsem včera najel 100 km. Už tam máš DSka nebo ne? Já se ještě nerozhodl jaký dát, u nás i v Klatovech vedou jen Feroda, TRW ani Ats nevedou, asi možná dám taky DSka. Mám akorát obavy, jak to bude fungovat na silnici, když nebudou stále ohřáté, aby mě nevypekly před nečekaným brzděním. Vím, že jsi povídal, že Petr je má na celém autě. Brzdí tedy alespoň jak série nebo ještě hůř?
-> T 28.06.15 20:17:47: Mal si dokúpiť rádio.... Keď už bola anténa :-)
-> T: Takže o víkendu Pohofest 

-> T: Gratulace, panáčku. 

jinak jsem to byl dneska projet teda konečně cca 50 km a vše se tváří OK, takže snad se opravdu nic nestalo horšího než ta svíčka...
rovnou jsem vyzkoušel, jak jsem zapojil saharu a ta je taky ok, sepnula jen, když jsem zastavil a po chvilce zhasla, takže spokojenost
náporák se jeví zatím super, hlavně teď to auto chce do otáček a rychlost na okreskách se zvedla o nějakých +- 15 km/h, dřív to trvalo týden se dostat na 120 km/h, teď to není nejmenší problém
rovnou jsem vyzkoušel, jak jsem zapojil saharu a ta je taky ok, sepnula jen, když jsem zastavil a po chvilce zhasla, takže spokojenost
náporák se jeví zatím super, hlavně teď to auto chce do otáček a rychlost na okreskách se zvedla o nějakých +- 15 km/h, dřív to trvalo týden se dostat na 120 km/h, teď to není nejmenší problém

-> minno: : odpověď je jednoduchá...na co mít anténu, když nemám radio
-> Bedřich: : dík


-> Bedřich: : dík
