T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

12:42:06
02.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> vhml: tak to můžu i u sedra,když mu budu dodávat nějak benzín 3



A "jenom překocenej na vejšku"....no tak když tohle neni podle tebe rozdíl 5 Jiný karburátor je třeba už řada 40DCOE a stačí blbý jiný číslo a už tam máš jinou konstrukci a funkčnost systémů.Pravda plný plyn je defakto vesměs stejný,ale taky záleží,jakým způsobem se tam dostaneš.Hele to je fuk,....ať se sám rozhodně,co a jak a větší trysky mu vemu klidně taky,mám tu už slušnej pytel krámů z těch vraků,co tu dělám a většinou tam jdou jiný osazení.Ale pořád to je jenom 130-ka s vačkou dá se říct....a tam neni potřeba extra nastavení,spíš jde o to,aby to fungovalo a udělá to větší zlepšení,než tryska.



A teda Polmo a ten můj šmejd co jezdím jsou taky stejný karbeci....je to licence....ty jsi laboroval na 2-komoře a psal tu sáhodlouhý slohy jak se to s malym vzdušníkem dusí dole na plný plyn a zase s velkym to nejede.Já mám na 2-komoře větší trysku než vzdušník a když dám podlahu,tak tam prostě je....podle tebe stejný karburátory a to jsou si opravdu hodně podobný.Podle mě uplně naprosto jinak řešený všechno 3 O sání ani nemluvím,...a už se tady od toho distancuju 2
08:53:09
02.06.2015
vhml
-> Vena136 - zrušená registrace 02.06.15 08:42:13: úplně jinej karburátor? Vždyt je to úplně ten samej karburátor, jen překocenej na vejšku 4



Na cestování mám v popelníku menší trysky, ten karb má výhodu, že jdou měnit s nastartovaným motorem :-)
upraveno 3x, naposled 02.06.2015 08:56:07
08:42:13
02.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> vhml: ale uplně jinej karburátor pokud myslíš IDF.Je to na hranici,ale pokud by to bylo až tak moc chudý,tak už ten motor nejezdí.



A já mám taky 150 trysku na 26mm dif....ale na vertikálu dvoukomorovym a tam bych to na 130-ku ani nerozjel....takle to brát nemůžeš 8 A k čemu to tam hrnout po hektolitrech ten benzín,když to auto i někam jede čas od času...no to je buřt,jdu se vypařit a už se sem nevrátím,ať se to zase nepřesouvá 3
08:25:43
02.06.2015
vhml
-> Vena136 - zrušená registrace 02.06.15 08:18:08: protože 130tka tryska pro 33mm difuzor pro jeden karb na motor je prostě a jednoduše málo 4 Samozřejmě záleží na vačce, výfuku, atd atd, ale z principu je to prostě někde na spodní hranici osazení pro eko rally



Já mám 155tky na 32mm dif.
upraveno 2x, naposled 02.06.2015 08:35:39
08:18:08
02.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> T: hele asi jo,...zase si vyjet nějakou bednu 2 Tak mám vzít synchro a nějaký sračky do karbecu?Třeba ty volnoběžky,i když tam to bude spíš o tom,že by to chtělo pouze zatočit s trnama a obtoky tam máš :-) Pak by si tam ten přechod už měl v pohodě si myslím.



Takže si to tam můžeme rozdat,komu to víc pojede 2 Docela by mě to zajímalo 3 Teď jenom jak výkonnou verzy NDR vozítka s sebou vzít.



-> vhml: a proč o 20 větší trysku?To by bylo asi tak na dvě věci,k těm "vrtaným" 33mm dif.Taky záleží,jaký pako je zvětšovalo....až se mě to dostane do spárů,tak budu vědět všechno.O na 90% překroucený hřídelce ani nemluvím 5
14:54:21
01.06.2015
-> Eidy: : ano mamčo 40 Běšiny jet chci určitě a na spaní se domluvíme kdyžtak 4
23:22:28
31.05.2015
Eidy
-> T: no paráda, pane :) Takže Běšiny jedeš. Pokud se vyspíš na zemi, v chatce se místo najde ;)
21:03:14
31.05.2015
-> vhml: : myslím, že toho potřebuje víc 4
20:55:30
31.05.2015
vhml
-> T 31.05.15 20:51:41: motor hlavně potřebuje o 20 větší trysku 3
20:51:41
31.05.2015
minulý týden jsem vyndal kostru od budíku,co byla spojená s kostrou žárovky a pak už nikam :-O tak jsem udělal novou kostru. Prohodil svíčky a prošel všechny kabely a kontakty v motoru. Dneska v půl sedmé jsem přijel ze Šumavy, tak jsem ještě auto rychle odvzdušnil a jel to projet....brzdy nejdřív nic moc,ale po pár km to bylo o dost lepší, tak jsem usoudil, že se pokusím projet.....najel jsem asi 15 km v celku slušném tempu, teplota budíku vody pod 80 a nehla se ani o píď a olej 85, brzdí to, hezky to jde do otáček konečně :-P tak snad jezdíme.... :-)





jen na ten motor by to přecijen chtělo juknout :-P



-> Vena136: : nechystáš se náhodou do Blatný příští týden ?
21:52:55
26.05.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> T: to jsou svíčky do sekačky ne?Utopený jiskřiště neni nic moc.Vraž tam 14-ky Brisky a kdyžtak vyhodíš 120kč a ne 400kč.Tak pekelnej motor,aby si tam utavil 14-ky to neni 5



A teď to zase začne 2 Doufám,že to zkončí v hádkách 3 Tohle je uchcaný a i kdyby to vynechávalo,muselo by to vynechávat tak,že by ses ani nehnul z místa....každopádně ta tvoje elektrika je v takovým stavu,že bych pouvažoval to vytrhat uplně ven a dát novou a funkční a už se v tom nevrtat.Věčně ti to blbne 8



Zkusil bych projít karbec,jestli třeba zavírá jehlák atd.Pokud to stálo,mohlo to vyschnout a už to je.Já celou zimu pravidelně pumpuju nový benzín do karbecu 3



Kostru máš nataženou od baterky přímo na převodovku?Pak si ukostříš jenom altík a samotnou baterku a kastle pak nějakou tu kostru mít taky bude.Pokud to tak máš,tak to je opravdu nějaký divný celý....
21:40:41
26.05.2015
-> Eidy: : jojo, to jsou jen ty 2 km a před tím jsem na ně nekoukal a to jsou ty, co jsem vyndal, dal jsem tam ty NGK a prošel kostry....motor u spojení s převodovkou má, altík taky jedna kostra, ještě ten palec se pokusím najít a uvidíme.....
19:15:53
26.05.2015
Eidy
-> T: A to jsou už svíce, cos tam dával Ty? Vypadá to buď bohatý a nebo studený svíce. Ale pokud byl motor studenej a navíc vynechávalo zapalko, tak to nelze posuzovat. Svíce se zanesou rychle.
17:14:38
26.05.2015
4.

pokračování příště, víc jsem nestihnul :-/
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 26.05.2015 17:14:38
17:13:39
26.05.2015
17:12:12
26.05.2015
17:10:31
26.05.2015
našel jsem doma NGK BP7HS, tak jsem je tam dal, palec mám s omezovačem, tak jsem ho chtěl vyměnit,ale musim najít nějaký nejdřív.....a tady jsou vyndané svíčky od 1.válce
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 26.05.2015 17:10:31
22:19:56
25.05.2015
Eidy
-> T: Buď se koukni co tam je a kup to samý (já tam jezdil Brisk Silver) a nebo něco doporučenýho. Myslím, že Bosch FR 6 DP.
21:49:52
25.05.2015
a když už jsme u toho, tak jaké svíčky, rovnou koupím nové a vlastně ani nevím co tam teď mám :-O :-D :-/
Extreme Tyres