skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
17:20:42
13.02.2015
13.02.2015
T
nechce se mi kvůli takový drobnosti zakládat téma, tak jen tady kdyby náhodou....nemůžu nikde najít fotku samostatného bloku motoru tatry 603.....kdyby někdo měl, klidně nákres.....
20:41:20
01.02.2015
01.02.2015
T
-> Fifa: což je v pořádku, ideální by to bylo vyloupnout a jen přeleštit
15:03:05
30.01.2015
30.01.2015
Fifa
-> T: Pěkně se ti to povedlo opravit. Vím co to je dokola zalívat a brousit pryskyřici. Už jsem to i díky radám alespoň omezil na menší počet zalití
19:34:28
29.01.2015
29.01.2015
T
-> Luky: tak pokud to je celé přeplátované,ale pokud ošetří jen kousek, tak to klobouk dolu já víc neumim
15:06:00
28.01.2015
28.01.2015
Luky
-> T: ona se dá nějak opravit (přeplátovat) i ta tkanina, že to není poznat. Docela jsem koukal a nejde mi do hlavy, jak to opravují tak hezky
14:55:12
28.01.2015
28.01.2015
T
-> Antony: tkaninu samozřejmě nedokážu opravit,ale na tom tak špatně nebyla na štěstí, takže jen pryskyřice a každou vrstvu jsem brousil jen v tomto případě, jinak to není třeba při celkové výrobě....je to udělané, tak jak to nejlépe šlo....šlo mi hlavně o to, aby to nebylo tak moc vidět na fotkách, když se podíváš na poslední fotky, tak tam je to vidět i z dálky :-(
10:06:42
28.01.2015
28.01.2015
Antony - zrušená registrace
-> T: ja jsem z fotky usuzoval, že máš poškozenej i uhlík. Pokud je to "jen" pryskyřice, pak to chápu. Ale i tu musíš každou vrstvu vyleštit aby to pak nebylo vidět, ne?
09:59:33
28.01.2015
28.01.2015
T
-> Antony: brousíš tu pryskyřici....nebavíme se tady o flexe nebo něčem podobnym....většinou tak max 180 smirkl až po 1000....jako s leštěním hliníku
-> EDoZoNe: jak jsem psal Antonymu....lak na autě taky přeci lze rozbrousit a vyleštit
-> EDoZoNe: jak jsem psal Antonymu....lak na autě taky přeci lze rozbrousit a vyleštit
21:27:35
27.01.2015
27.01.2015
EDoZoNe
-> T: Zajímavý. Nejde mi na rozum to broušení, jak píše Antony. Ikdyž je fakt, že to teda možná funguje jako když dáš před matný sklo izolepu - sleje se to. No každopádně děkuji za osvětlení
17:38:15
27.01.2015
27.01.2015
Antony - zrušená registrace
-> T: teda brácha se tímhle živí, ale zeptám se taky jak to vybrousíš, aby to bylo pohledový a zachovaná struktura materiálu, když přes to přijde už jen průhledná pryskyřice. .
17:28:58
27.01.2015
27.01.2015
T
-> EDoZoNe: vybrousit kolik je třeba a pak už jen zalít,brousit,zalít,brous
it a brousit a vyleštit....
17:03:35
27.01.2015
27.01.2015
EDoZoNe
-> T: Mohl bych se zeptati jak se takováhle oprava provádí? Nějak si to nedovedu vysvětlit
16:48:53
27.01.2015
27.01.2015
T
když už jsem zase jednou něco tvořil, tak jsem rovnou opravil zranění z Mostu...
21:05:55
02.01.2015
02.01.2015
T
-> Nwkt: , -> Tuner#2: je fakt, že se v našich podmínkách moc sníh nevidí, tak proč ne
-> havlik: asi něco takového.....
-> havlik: asi něco takového.....
21:01:48
02.01.2015
02.01.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 02.01.15 20:41:15: Jako Nwkt
20:49:08
02.01.2015
02.01.2015
havlik
-> T: a bude teda náporák?
20:44:49
02.01.2015
02.01.2015
Nwkt
-> T: Stavěl sněhuláky
20:41:15
02.01.2015
02.01.2015
T
-> Tuner#2: a co jsi ten týden dělal ? :-O no nic moc
-> Eidy: no snad se tam barva za včas vrátí
-> Eidy: no snad se tam barva za včas vrátí