skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> m8rinek: radši jsem to smazal, vypadal bych jako pako a ještě bych mu vnuknul nápad:-D
-> mirecek.666: Nejsou tam náhodou ty díry standardně? Nebo Ti ten držák v autě lítá? :D
E: ty podrazáku :D
E: ty podrazáku :D
-> T: to je ze stavebnice merkur to v pozadi? :-D
s brzdama se taky něco málo událo,ale ještě toho dost chybí, včetně objednání nějakého materiálu 

týden polehávám v posteli, tak jen pro představu, že se opravdu něco děje
na motorový prostor toho mam vícero, ten by mohl být hotov nějak včas....

na motorový prostor toho mam vícero, ten by mohl být hotov nějak včas....
-> Eidy: tak líbilo by se mi to,ale ještě jsem nic nekoupil a už vím, kolik bude stát jen chlazení a brzdy....takže na motor nevim, jestli něco zůstane :-( ale můžu Ti ji poslat na hraní, jestli se nudíš
a pak až ji budeš mít hotovou, tak skládat klidně můžeme




-> vhml: Tak Véna dělal pro místní členy jenom pár karbeců, tak ho do toho nemáš tahat 

Koukám že nebejt Veny, Urbiho a Vrby tak půlka virtu nemá motor ani převodovku




-> T: Jestli to dáš někam na úpravu, tak jsem zvědavej na výsledek. Ale rozhodně se tam dá pár koní najít. ;)
Takže během návštěvy budeme skládat motor?
Takže během návštěvy budeme skládat motor?

-> m8rinek: : zdá ? asi ještě vyfotim tu poslední fotku ještě jednou a pošlu v plnym na email.....
-> Šediváček: : ať už dá pokoj a udělá si tady svoji registraci a pak se můžeme bavit
zatím se motam okolo brzd a chlazení, pak mě bude zajímat motor....
-> Šediváček: : ať už dá pokoj a udělá si tady svoji registraci a pak se můžeme bavit

zatím se motam okolo brzd a chlazení, pak mě bude zajímat motor....

-> T: zdá
-> T: od Vény. No něco málo tam sáhnuto je,ale tak asi význam jako by to tam nebylo.Sem zvědavej na sání
A kdy to teda přitáhneš?Já už sem zavrhnul přestavbu auta,neni čas,tak budu mít víc času na vás
Ale dělat novou hlavu se mě zrovna nechce
P.S.: Zrovna jsem ti chtěl psát co a jak.



P.S.: Zrovna jsem ti chtěl psát co a jak.

tak jsem do toho lehce kuchnul a jen tak pro zajímavost dám fotky hlavy....zdá se mi to nebo kromě prostřední větve není na nikde ani sáhnuto 

-> Deacon: to by mělo jít 

-> T: Tak pro svůj osobní pocit
Díky, jsem na to taky zvědavej no. Chci se určitě dostat pod tunu 


-> Deacon: jo kdyby to bylo hned, to jsou spíš takový ty detaily, do kterých se nikomu nechce , když nejsou vidět a jezdí to i bez nich :-D
tak odtučňuj, jsem zvědav na co se dokáže dostat felda
jinak brzdy máš parádnický 
tak odtučňuj, jsem zvědav na co se dokáže dostat felda


-> T: Proč odkládáš drobnosti, který jsou přeci hned?
Tak to se těším na pokroky. Taky budu odtučňovat a pak to chci zvážit, ať vím na čem jsem

Tak to se těším na pokroky. Taky budu odtučňovat a pak to chci zvážit, ať vím na čem jsem
