-> Deacon: něco chlazení, něco brzdy a asi něco odlehčit, je to nějaký těžký pořád
a pak ještě pár drobností, které odkládám
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:40:00
29.10.2014
29.10.2014
T
20:37:03
29.10.2014
29.10.2014
Deacon
-> T: A nějaký hlavní, zásadní změny, co udělat?
08:23:13
29.10.2014
29.10.2014
T
-> Antony: to já taky
20:42:18
28.10.2014
28.10.2014
Antony - zrušená registrace
-> T: tak doufám, že to oba stihneme
20:38:21
28.10.2014
28.10.2014
T
-> Antony: ještě to tak ale i tak je toho dost ale hlavně jsem na nic neudělal :-/
20:35:14
28.10.2014
28.10.2014
Antony - zrušená registrace
-> T: tak pokud to není těsnopisem, tak jsme na tom stejně
20:32:01
28.10.2014
28.10.2014
T
-> Deacon: tak jsem si to vypsal a je toho co bych chtěl v zimě dělat na celou A4
16:23:27
28.10.2014
28.10.2014
T
-> Deacon: dík :-) no něco málo se najde, tak uvidíme jak moc se povede plány dodržet, ale je jich jako každou zimu dost :-D
20:14:15
27.10.2014
27.10.2014
Deacon
-> T: Povedená fotka Co plánuješ přes zimu?
20:07:06
27.10.2014
27.10.2014
T
mluvil jsem o nich po cestě z Brna, tak jsou tu fotky...
20:14:06
20.10.2014
20.10.2014
T
-> Danster: já asi ani taky ne, ale klidně bych to zkusil mít je...
-> Eidy: dík doufám, že mám ještě pořád moc práce na baráku a tak v garáži nejsem vůbec, takže neni důvod zatím začít přestavbu....takže mi stačí jen počasí
-> Eidy: dík doufám, že mám ještě pořád moc práce na baráku a tak v garáži nejsem vůbec, takže neni důvod zatím začít přestavbu....takže mi stačí jen počasí
19:25:21
20.10.2014
20.10.2014
Eidy
-> T: Pěkná fotka. O víkendu bylo fakt krásně. Myslíš, že se letos ještě svezeš?
18:21:32
20.10.2014
20.10.2014
Danster
-> T: Stějně zajímavý ze začátku se mě na tom ty prepregy nelíbili, ale nějak jsem změnil názor a teď si to tvoje auto ani s chrom nárazníkama neumim představit
19:37:27
19.10.2014
19.10.2014
T
krásných 100 podzimních km doufám, že né letos naposledy, tak uvidíme :-)
spokojenost s autem maximální, až na jednu drobnost,ale to se snad po zimě podá
spokojenost s autem maximální, až na jednu drobnost,ale to se snad po zimě podá
13:43:15
23.09.2014
23.09.2014
T
-> vhml: takže nedorozumění už vim co a jak a stejně to vypadá spíš na konec sezóny :-/ uvidíme dle času.....
12:12:51
23.09.2014
23.09.2014
vhml
-> T 22.09.14 19:59:29: že u pumpy i termostatu zavřeš hadici. Prostě vem kus hadice a propoj pumpu s termostatem.
19:59:29
22.09.2014
22.09.2014
T
-> vhml: tak mi to nedalo a dneska jsem otevřel kohout a potvrdil si, že to neni nic jinýho, než kohout, takže jsi mě asi špatně pochopil...že to co já myslel bylo, že by to bylo zapojené jako když je otevřený kohout a nic víc....což přeci fungovat musí nebo jak jsi pochopil, že jsem to myslel já ?
19:50:32
21.09.2014
21.09.2014
T
-> m8rinek: to vypadá moc hezky,ale cena je trošku mimo.....to seženu minimálně o 2t. levněji, idkyž to asi nebude origo RS rozměr.....i tak dík
19:43:26
21.09.2014
21.09.2014
m8rinek
-> T: Prodám: Hliníkový chladič Škoda 130RS
Datum: 2014-09-17 05:06:50
Prodám hliníkový chladič Škoda 130 RS
Region: - Telefon: 737458225 - miky317@seznam.cz
Cena: 7500
Vložil:
Unregistered
Přiložené fotog
www.skodateam.cz/Hlinikov y_chladic_Skoda_130RS-img_ wps5.jpg
www.skodateam.cz/Hlinikov y_chladic_Skoda_130RS-img_ wpwD.jpg
Jen tuším, že cena bývala lepší...
Datum: 2014-09-17 05:06:50
Prodám hliníkový chladič Škoda 130 RS
Region: - Telefon: 737458225 - miky317@seznam.cz
Cena: 7500
Vložil:
Unregistered
Přiložené fotog
www.skodateam.cz/Hlinikov y_chladic_Skoda_130RS-img_ wps5.jpg
www.skodateam.cz/Hlinikov y_chladic_Skoda_130RS-img_ wpwD.jpg
Jen tuším, že cena bývala lepší...
19:33:31
21.09.2014
21.09.2014
T
-> m8rinek: a máš kontakt, já tam nechodím...takže nemám tušení o koho jde....zatím jeden kontakt mám,ale je trošku dál....