skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
10:38:39
11.03.2014
11.03.2014
Luky
-> T:
10:11:13
11.03.2014
11.03.2014
T
-> Luky: : tak to asi i pojedu teda no
10:06:36
11.03.2014
11.03.2014
Luky
-> T: jo, to asi i jo
10:05:21
11.03.2014
11.03.2014
T
-> Eidy: : jojo na tohle narážím....
tak moje sestava je teda asi i legální ?
auto Opel Astra G s váhou na kouli 1200 kg
táhnu podvál, který váží 400 kg a na něm auto 880 kg ( odváženo 800 kg ) a nezajímá mě kolik má max podvál v papírech.....
a já mám B+E
tak moje sestava je teda asi i legální ?
auto Opel Astra G s váhou na kouli 1200 kg
táhnu podvál, který váží 400 kg a na něm auto 880 kg ( odváženo 800 kg ) a nezajímá mě kolik má max podvál v papírech.....
a já mám B+E
09:38:31
11.03.2014
11.03.2014
Luky
Ale pozor, aktuální hmotnost je pouze ve vztahu co auto smí táhnout či nikoliv.
Oproti tomu ve vztahu k řidičskému oprávnění je podstatná celková hmotnost!! Takže pokud nemáš B+E, nesmíš táhnout přívěs s celkovou vyšší než 750kg (*), byť by byl prázdný a aktuálně lehčí než oněch 750kg
(*) nezahrnuju do toho ty rozšíření, kdy smíš táhnout víc než 750 kg pokud je celková hmotnost soupravy do 3,5t, či jak to je, protože to teď z hlavy nevím a vzhledem k tomu, jak se to teď furt mění, ani moc nevím kde to dohledat...
Oproti tomu ve vztahu k řidičskému oprávnění je podstatná celková hmotnost!! Takže pokud nemáš B+E, nesmíš táhnout přívěs s celkovou vyšší než 750kg (*), byť by byl prázdný a aktuálně lehčí než oněch 750kg
(*) nezahrnuju do toho ty rozšíření, kdy smíš táhnout víc než 750 kg pokud je celková hmotnost soupravy do 3,5t, či jak to je, protože to teď z hlavy nevím a vzhledem k tomu, jak se to teď furt mění, ani moc nevím kde to dohledat...
09:31:12
11.03.2014
11.03.2014
Eidy
-> T: Právě, že rozhoduje aktuální hmotnost. Já jsem si taky myslel, že bych správně neměl tahat 2t podval na kouli pro 1600kg, ale můžu.
09:02:11
11.03.2014
11.03.2014
T
tak nějak v to doufám, že se v nejhoršim budou chtít kouknout a nebudou řešit váhu.....a 80 kg mi taky nepřijde nějak zásadní :-)
-> Bery: : to se tu taky řešilo nedavno, že by se neměl tahat podvál, který má v TP např. 2t. a auto má kouli na 1200 kg ikdyž to nevezu skutečně.....ale nakonec snad jsem se dočetl, že tohle pravidlo neplatí...tak jak ? že ten podvál má určitě víc v TP než těch mějch 1200 kg na kouli.....
-> Bery: : to se tu taky řešilo nedavno, že by se neměl tahat podvál, který má v TP např. 2t. a auto má kouli na 1200 kg ikdyž to nevezu skutečně.....ale nakonec snad jsem se dočetl, že tohle pravidlo neplatí...tak jak ? že ten podvál má určitě víc v TP než těch mějch 1200 kg na kouli.....
07:56:14
11.03.2014
11.03.2014
Bery
věčné to téma.rozhoduje okamžitá,to co vezu je náklad,ne auto,který má váhu v techničáku a xy kg.+ - metrák policajti v 95% tolerujou,když máš BE.
tolerujou i u oktávky,která má na kouli 1400 a vozejk mám na 1600 - pokud to auto pod nákladem vyloženě neklečí až na asfaltu.
rádi se kouknou na pěkný auto,ale stavět kvůli váze tě nebudou
tolerujou i u oktávky,která má na kouli 1400 a vozejk mám na 1600 - pokud to auto pod nákladem vyloženě neklečí až na asfaltu.
rádi se kouknou na pěkný auto,ale stavět kvůli váze tě nebudou
00:14:33
11.03.2014
11.03.2014
Jozka
-> T: Tak jedině s tou soupravou fakt na nějaký ten šroťák zajet a nechat naloženej vlek zvážit - nejlépe v pátek odpoledne, aby byl vážní lístek v sobotu ráno čerstvej..
Jsem se chtěl zeptat kámoše, co furt něco tahá, ale bohužel se zřejmě fláka někde po Evropě..
Jsem se chtěl zeptat kámoše, co furt něco tahá, ale bohužel se zřejmě fláka někde po Evropě..
15:41:13
10.03.2014
10.03.2014
Luky
-> T: no ale když to veze na vleku, tak nikde není řečeno, že to odpovídá TP a že to skutečně váží tolik, kolik je v TP napsáno. Může to klidně být nějaký vykuchaný polospeciál s karbonovými díly, že... Takže jim ho teda ukaž aby ti věřili že jsi to neukradl ale hmotnost by se z toho podle mého názoru brát neměla...
15:33:31
10.03.2014
10.03.2014
T
-> Luky: , -> vhml: : u šrotu ne,ale u viditelně pojízdného auta ji doložit teoreticky můžeš...uvažuju jako minno právě :-/ a taky jestli náhodou nemám mít něco, čím bych prokázal, že jsem to auto neukradl a je moje....což je TP například.... :-/
sakra , blbejch 80 kg :-/ :-D
sakra , blbejch 80 kg :-/ :-D
13:39:48
10.03.2014
10.03.2014
vhml
-> Luky 10.03.14 13:33:10: vykoupím klidně za cenu hliníku
13:33:10
10.03.2014
10.03.2014
Luky
-> vhml: myslim že na značkách ani nesejde. Nicméně za cenu šrotu bych byl ochoten to odkoupit
13:22:11
10.03.2014
10.03.2014
vhml
-> T 10.03.14 13:07:45: sundej značky a řekni že vezeš šrot do sběru
E: tak jako Luky, měl jsem to rozepsaný nějak dlouho :-D
E: tak jako Luky, měl jsem to rozepsaný nějak dlouho :-D
13:15:49
10.03.2014
10.03.2014
minno
-> T: to je otázka.....nikoho nezaujíma skutočná aktuálna hmotnosť....ale papierová....
13:14:59
10.03.2014
10.03.2014
Luky
-> T: podstatná je aktuální hmotnost přívěsu, techničák od erka jim neukazuj a je to Kdybys vezl hromadu šrotu, tak u té taky hmotnost nijak nedoložíš...
13:07:45
10.03.2014
10.03.2014
T
tak jsem v rodině našel auto, co má na tažnym 1200 kg, podvál má 400 kg a erko váží 800 kg, což je v pořádku,ale v papírech má erko 880kg.....otázka je co bude zajímat policajty ? :-/
10:38:47
10.03.2014
10.03.2014
T
-> sikula: ¨: já mám jen tvrdé silenty na originál příčce...
asi se to pokusím natočit pro zajímavost...
asi se to pokusím natočit pro zajímavost...
21:28:45
09.03.2014
09.03.2014
sikula
-> T: Já mám něco podobného, udělalo to hodně horní uložení, je to jak když ji mám na tvrdo k autu a spíš mám pocit, jako když v te převodovce sedím:-)
21:05:24
09.03.2014
09.03.2014
T
-> Tuner#2: : s předchozí to taky dělalo....respektive to je pořád ta samá....ale jak píšeš...chtělo by to slyšet