
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> Nwkt: Jen dokud nepraskne.

-> T: A to se říká, že s gumou to je bezpečný
-> francomk: : tak pokud se nepletu, tak nejsem rozhodně první a podle mě ani ne poslední....prostě to vcuclo gumu...

-> T: Myslel som tu vrtulu
-> Jindas: : takže rozebrat a vyčistit celej karbec by mohlo pomoci ? tak to asi zatím přežiju....
ale dík za radu 


-> T: Hele tenhle problém sem měl taky... auto při prvním startu blbě chytalo,než šlo na 3 pár vteřin (20-30s) a pak se chytlo... příčína u mě,zarostlý karburátor....
-> francomk: : co ?
-> T: šikulka, to sa aj dá? 

-> radekp: : koukám pořád
ještě není čas, až se naučím s tímhle 



-> T: Alfy to nedělají
Fascinuje mě, jak to s řídící jednotkou funguje bezvadně!!! Koukni na Sbazar, tam je pár motorů na prodej...a už se zbav malorážky


-> Eidy: : takže závoďáka mám 

-> T: Dost možná karbec to uleje přes otevřenej ventil, taky se mi to stává, ale neřešil jsem to...
-> T: Pár vteřin bych neřešil. Na 3 šlo v Běšinech i Molčanovo auto. Teď nevím, jestli to byla červená eLeRa nebo 160MTX.
-> Eidy: : svíce už mám asi třetí a zrovna dneska jsem je vyčistil a dělal odtrh....tak snad je to jen prkotinka.....
a na výfuk jsem člověče nestoupal
napodlo mě, že jsem svody přihnul jak byl motor venku,ale to by to bylo obráceně....záhada

a na výfuk jsem člověče nestoupal




-> T: Vzhledem k 5K hlavě to nebude palivo. Asi zapalování. Takže nejspíš svíce.
Nesmíš si na ten výfuk stoupat.
Nesmíš si na ten výfuk stoupat.
-> Eidy: : alfa taky ? jestli ne, tak nemáš moc koní
neřeším, že to je jen při úplně studeném motoru a je to opravdu pár vteřin, ale to neznamená, že by mě nezajímalo čím to je
jo a mám najednou výfuk nakřivo....vlevo mi jde o krapet níže a byl v rovině, koukal jsem na to už dvakrát a nechápu kde by se co mohlo hnout


neřeším, že to je jen při úplně studeném motoru a je to opravdu pár vteřin, ale to neznamená, že by mě nezajímalo čím to je

jo a mám najednou výfuk nakřivo....vlevo mi jde o krapet níže a byl v rovině, koukal jsem na to už dvakrát a nechápu kde by se co mohlo hnout

-> T: Tak to neřeš. To nadupaný motory dělají. 

-> Eidy: : vteřin...pak se to chytne a už není problém při dalším startování....
-> T: Jak dlouho to běží na 3? Pár vteřin, minutu?
tak já jsem snad připraven.....
dneska jsem s kamarádem kouknul na svíčky,ventily,atd...pros tě která vůle šla změřit :-D + se trošku zvedal předstih a tak snad to bude OK všechno....zítra jen gumy dofouknout a vyházet interiér + přidělat držák na foťák a jsem připraven zcela....
jen pořád nechápu proč to chytá studený na 3 válce :-/
dneska jsem s kamarádem kouknul na svíčky,ventily,atd...pros tě která vůle šla změřit :-D + se trošku zvedal předstih a tak snad to bude OK všechno....zítra jen gumy dofouknout a vyházet interiér + přidělat držák na foťák a jsem připraven zcela....
jen pořád nechápu proč to chytá studený na 3 válce :-/