skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
21:00:54
09.03.2014
09.03.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.03.14 20:58:38: Tak to je divný, chtělo by to slyšet. S předchozí to nedělalo a nic jiného jsi neměnil?
20:59:08
09.03.2014
09.03.2014
sikula
-> T: Ale bez ní
20:58:38
09.03.2014
09.03.2014
T
-> Tuner#2: : no mít na otáčkoměru 4t. otáček a před sebou kopec půl kiláku dolů, tak raději jedu na neutrál....je to fakt dost....ale jen nevim jestli je horší ten rachot nebo to, že nevim co to je
20:54:39
09.03.2014
09.03.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.03.14 16:38:49: Každá převodovka se při ubrání plynu ozve, to bych spíš viděl jako vlastnost. Otázka je teda jak moc, ale čím víc jsem měl vybrakované auto tím víc to bylo slyšet. S muzikou to znát nebylo, ale bez silně.
19:47:49
09.03.2014
09.03.2014
T
-> Nwkt: : do mekáče si zajedu klidně taky
19:16:29
09.03.2014
09.03.2014
Nwkt
-> T: Srabe, tady z toho si vem příklad i do mekáče jede http://www.youtube.com/wa
tch?v=_zhpCAUkq3o
19:05:22
09.03.2014
09.03.2014
T
-> Eidy: : to ještě nevim zatím....
-> havlik: : nebaví...byl jsem v Mostě 3x po ose a už děkuji nechci, proto jsem si dělal řidičák na podvál.....
-> havlik: : nebaví...byl jsem v Mostě 3x po ose a už děkuji nechci, proto jsem si dělal řidičák na podvál.....
18:59:45
09.03.2014
09.03.2014
havlik
a proč nejedeš po ose?
18:59:09
09.03.2014
09.03.2014
Eidy
-> T: A proč nejde ten Transportér?
18:56:18
09.03.2014
09.03.2014
T
-> Eidy: : jojo, měl jsem na předku jen asi 35 minut teď už je to veselejší
právě, že erkem bych moc rád,ale to musim splašit auto, které ho potáhne
právě, že erkem bych moc rád,ale to musim splašit auto, které ho potáhne
18:52:35
09.03.2014
09.03.2014
Eidy
-> T: Tak já jenom jestli je ten popis tady aktuální. Tak to jo. Čokolády dej teda 2, jinak nevím.
A jaký auto sháníš? Ty nejedeš eRkem?
A jaký auto sháníš? Ty nejedeš eRkem?
18:51:42
09.03.2014
09.03.2014
T
a tímto tedy ukončuji zimní práce a stihlo se :
nová geoška na přední nápravě + strmý hřeben s tvrdým uložením
sedačky s pásama a voltmetr v interiéru
převodovka 4,22 + nějaké to odlehčení v motorovém prostoru
a bohužel jsem nestihnul náporák a k tomu poladit motor :-/ jen jsem vyměnil olej.....
nová geoška na přední nápravě + strmý hřeben s tvrdým uložením
sedačky s pásama a voltmetr v interiéru
převodovka 4,22 + nějaké to odlehčení v motorovém prostoru
a bohužel jsem nestihnul náporák a k tomu poladit motor :-/ jen jsem vyměnil olej.....
18:40:55
09.03.2014
09.03.2014
T
-> Eidy: : jojo koukal jsem, že jsi taky venčil geošku tam mám v popise už pár dní....jinak s lankem jsem nikdy problém neměl....jen mi to vloni ujelo a už to ujíždí pořád...udělám to ještě jednou a možná se pokusím ještě na konci o nějakou cínovou "bambulku"
jen ta převodovka mě pořád trápí
a jediné co do Mostu potřebuju sehnat je teď auto
jen ta převodovka mě pořád trápí
a jediné co do Mostu potřebuju sehnat je teď auto
18:30:23
09.03.2014
09.03.2014
Nwkt
-> Eidy: Já si to podržel sikama a utáh oba šroubky na krev a cajk, když jsem si to držel rukou tak to bylo málo a povolovalo se
18:18:22
09.03.2014
09.03.2014
Eidy
-> Nwkt: Já to utáhnu šroubovákem a nazdar. Nikdy mi neujela. Teď, co mám lanko musím být opatrnější, ale stejně neujíždí. Co jsem si teda udělal je doraz pod pedál plynu, abych ho nepřetrhnul.
18:15:35
09.03.2014
09.03.2014
Nwkt
-> Eidy: Nebo málo utahuje šroubky, mě taky ujížděla dokud jsem to nezarval pořádně
18:12:20
09.03.2014
09.03.2014
Eidy
-> T: Taky jsi venčil? A jakou máš teďko geošku? Plánuju hodit na Most malou rozbíhavost.
Na plynovým lanku ti ujíždí čokoláda? Divný. Asi moc šlapeš na plyn.
Na plynovým lanku ti ujíždí čokoláda? Divný. Asi moc šlapeš na plyn.
16:38:49
09.03.2014
09.03.2014
T
Tak máme za sebou dneska prvních 50 km a poznatky jsou následující :
-motor najednou jede....musel jsem dotahnout lanko na plyn,ale stejně se to povoluje :-/
-budík na altíku ukazuje během jízdy mezi 13-13,8 V, takže asi taky v pohodě
-přední náprava, trošku tahá na nerovnostech,ale jinak je to parádní zatáčeníčko, nevím jestli je to více řízením nebo geometrií,ale krásně to poslouchá jako nikdy :-)
-a převodovka řadí jak fík, jen zůstalo hučení při brzdění motorem :-/ jako by někde drhnul kov a kov nebo nevim jak to popsat,ale je to v celku nepříjemné....do těch 3t. otáček je to v pohodě,ale pak to hučí jak blázen :-/ nevim co to může být :-/
takže kromě převodovky je to všechno až neuvěřitelně bez chyby :-O až se bojim co si o tom myslet :-D
-motor najednou jede....musel jsem dotahnout lanko na plyn,ale stejně se to povoluje :-/
-budík na altíku ukazuje během jízdy mezi 13-13,8 V, takže asi taky v pohodě
-přední náprava, trošku tahá na nerovnostech,ale jinak je to parádní zatáčeníčko, nevím jestli je to více řízením nebo geometrií,ale krásně to poslouchá jako nikdy :-)
-a převodovka řadí jak fík, jen zůstalo hučení při brzdění motorem :-/ jako by někde drhnul kov a kov nebo nevim jak to popsat,ale je to v celku nepříjemné....do těch 3t. otáček je to v pohodě,ale pak to hučí jak blázen :-/ nevim co to může být :-/
takže kromě převodovky je to všechno až neuvěřitelně bez chyby :-O až se bojim co si o tom myslet :-D
19:52:56
03.03.2014
03.03.2014
T
-> Tuner#2: : trošku žvejka to je ale zase se pod to dá lehnout a dokonce dát i hever
jinak teda kromě geometrie jsem stačil dneska ještě vyměnit olej, takže ještě tak den na pár prkotin a projet se pořádně a měl bych být připraven na sezónu
jinak teda kromě geometrie jsem stačil dneska ještě vyměnit olej, takže ještě tak den na pár prkotin a projet se pořádně a měl bych být připraven na sezónu
15:44:16
03.03.2014
03.03.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 03.03.14 15:25:08: Jak se na tom bruslí