-> Eidy: : jasně, že mají ještě jednou díky
-> vhml: : 165/70
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
15:30:18
03.03.2014
03.03.2014
T
15:27:20
03.03.2014
03.03.2014
vhml
-> T 03.03.14 15:25:08: když vidím jak je to na normálních kolech nízko tak se už nedivím že nemůžu dohnat vejšku ani s 10mm podložkou pod pružinama
15:27:16
03.03.2014
03.03.2014
Eidy
-> T: Krásný kola. Kde jsi je sehnal? Mají rozteč 4x130?
19:27:04
25.02.2014
25.02.2014
T
-> mirecek.666: : o tom mi povídej
19:25:25
25.02.2014
25.02.2014
mirecek.666
-> T: ty máš jen dvě, já 4:-) už si na ně taky brousim nástroj, ale čas neni:-(
19:21:00
25.02.2014
25.02.2014
T
-> mirecek.666: : váha je důležitá, né pohodlí zákrok jako jsou dveře přijde na řadu až zase někdy, teď mam v hlavě jen drobnosti na léto a na zimu bych asi taky věděl...takže tohle je na dlouho ještě
19:16:35
25.02.2014
25.02.2014
mirecek.666
-> T: pak na tebe bude foukat:-)
19:10:22
25.02.2014
25.02.2014
T
-> m8rinek: : jojo, taky na ně dojde
18:57:54
25.02.2014
25.02.2014
m8rinek
-> T: Nejtěžší na erku jsou dveře...
18:43:46
25.02.2014
25.02.2014
T
tak jsem spočítal letošní práci na autě a je to tedy 3,3 kg ušetřeno na zadku díky příčce a držákům a ty sedačky mi dělají 11,9 kg a tím dostáváme finální sumu -15,2 kg a + teda ty pásy, tak ať nežeru, minimálně 14 kg je dole.....+ mam v hlavě spousty kravin, který nevim, proč jsou tak těžký
16:35:39
24.02.2014
24.02.2014
T
-> radekp: : tím jsem spíš chtěl říct, že nic nevnímám přes výfuk je to o tom asi jak to vidíš do budoucna....pokud se budeš přibližovat "závoďáku" nebo s tím chceš ještě vyrazit na dovolenou
14:48:42
24.02.2014
24.02.2014
m8rinek
Já bych na ty trysky zas tak moc nevsázel, mě ty čísla přijdou docela rozumný, max řešit nějaký přechodový fáze, pokud tam je nějakej propad. Nicméně dnes módní termin ,,špičkovej výkon,, bych řekl, že už není kde hledat ;).
14:41:45
24.02.2014
24.02.2014
vhml
-> m8rinek 24.02.14 14:39:53: to já vím, ale jede to líp než se 145 a to je hlavní
14:39:53
24.02.2014
24.02.2014
m8rinek
-> vhml: Jenže tvoje 150 je nesmysl :)))
14:18:51
24.02.2014
24.02.2014
radekp
-> T: Takže ti rezonuje všechno...právě uvažuju, jestli mám svou příčku taky něčím vysypat, nebo ji nechat dutou...
13:26:49
24.02.2014
24.02.2014
T
-> radekp: : nene, dal jsm prostě už dutou od výroby...najel jsem pár km jen mezi barákama, takže nevím přesně, ale vzhledem ke zbytku auta ( výfuk,bez skel,všechno na tvrdo,kost na řadičce,...) tak je to asi fuk
12:33:22
24.02.2014
24.02.2014
radekp
-> T: Příčka je dutá, tzn. že jsi vysypal písek? Honzovi to rezonovalo...sbírám postřehy kvůli mojí alfapříčce
11:56:47
24.02.2014
24.02.2014
T
-> vhml: : netroufám si sám...já nejsem žádnej motorář a hlavně ani motorům nerozumím :-(
chtěl jsem v zimě udělat náporák a motor doladit, včetně elektriky,ale bohužel na to nedošlo :-( ale nějaké základní ladění budu muset asi někde zařídit....
chtěl jsem v zimě udělat náporák a motor doladit, včetně elektriky,ale bohužel na to nedošlo :-( ale nějaké základní ladění budu muset asi někde zařídit....
10:55:37
24.02.2014
24.02.2014
vhml
-> T: a zkus šáhnout do trysek , podle mě v tom je ještě velikej potenciál k hledání koní, protože já mám trysku 150 a pořád je to málo. ( ač je to teda proti všem poučkám a zkušenostem )