skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
09:22:39
24.02.2014
24.02.2014
T
-> Eidy: : příčka je dutá a nějaký gramy na těch držácích motoru projeto sice mám,ale práce ještě taky dost :-/
21:32:28
23.02.2014
23.02.2014
Jozka
-> Bajou:
21:20:08
23.02.2014
23.02.2014
bajou
-> Eidy: Písty. Proto si stěžuje, že to nejede
21:15:53
23.02.2014
23.02.2014
Eidy
-> T: No hezky pane. Gratuluju a současně závidím první projížďku. A copak jsi z toho vyhodil, že to mělo 3,5 kg?
19:27:09
23.02.2014
23.02.2014
T
-> radekp: : kuš jojo chlaďáky, ty jsou na řadě ještě před motorem, takže času je pořád dost na nový motor...teda doufám
-> mirecek.666: : jak píše m8rinek, v nejhorším se musí něco najít na vrakáči, ne ?
-> mirecek.666: : jak píše m8rinek, v nejhorším se musí něco najít na vrakáči, ne ?
18:03:15
23.02.2014
23.02.2014
m8rinek
-> mirecek.666: Nebuď ublafanej, první vrakáč to musí vyřešit... Navíc slet je až koncem dubna...
17:24:20
23.02.2014
23.02.2014
mirecek.666
-> T: radši bych obě, díky moc, zatim se to jeví dost bídně
16:28:48
23.02.2014
23.02.2014
radekp
-> T: motor ber, pár dílů s 1,7 to má stejných. Stejně to neposkládáš z jednoho. Kotouče jsou chlaďáky?
15:42:10
23.02.2014
23.02.2014
T
-> mirecek.666: : jo, četl jsem vlastně :-/ takže hledáš poloosu nebo rovnou obě ? poptám se....
15:32:36
23.02.2014
23.02.2014
mirecek.666
-> T: na poloosách, takže velkej problém..
13:03:10
23.02.2014
23.02.2014
T
-> vhml: : já bych radši prodal to svoje všechno a měl náporák
-> Tuner#2: : jednička chce trošku síly, přišlo mi, že stálý převod hučí pořád, ale méně a podřazování v pohodě....ale měl jsem tam jen trojku....po geošce budu vědět víc
-> mirecek.666: : a kde to vázne u Tebe ?
-> Tuner#2: : jednička chce trošku síly, přišlo mi, že stálý převod hučí pořád, ale méně a podřazování v pohodě....ale měl jsem tam jen trojku....po geošce budu vědět víc
-> mirecek.666: : a kde to vázne u Tebe ?
12:54:13
23.02.2014
23.02.2014
mirecek.666
-> T: těžká závist:-)
12:48:54
23.02.2014
23.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 23.02.14 12:39:11: Pecka, takze spajzka funguje?
12:43:03
23.02.2014
23.02.2014
vhml
-> T 23.02.14 12:39:11: tak nebuď škrt a kup si odemně velkou řemenici na větrák a altík
12:39:11
23.02.2014
23.02.2014
T
hurá, vytáhl jsem to a světe div se, vypadá to, že snad žádný problém...jede to ( to je vlastně jediný problém, mě přijde, že to nejede :-/ ) , zatáčí - strmé řízení je velice praktické při parkování doma :-D, brzdí to,řadí to.....tak šup na geometrii a jen se piplat s drobnostma a budu snad připraven na sezónu
11:10:46
23.02.2014
23.02.2014
T
-> Bery: : tak, tak
10:03:38
23.02.2014
23.02.2014
Bery
-> T: taky je vozím a modlím se abych je nepoužil.Ale to asi každý...
09:57:48
23.02.2014
23.02.2014
T
-> Bery: : jojo, zapomněl jsem na něj při posledním nákupu,ale koupím
09:57:44
23.02.2014
23.02.2014
Antony - zrušená registrace
-> Bery 23.02.14 09:53:49: jj, na každý sedadlo jeden
09:56:26
23.02.2014
23.02.2014
T
-> Antony: : super, třeba se dozvíme něco nového
-> Tuner#2: : jojo, taky by se mi to líbilo protažené sedačkou jako na skořápkách, ale když jsem viděl tohle uchycení už přes kus kůže na cvočkách tak tohle by mohlo něco vydržet....
-> Tuner#2: : jojo, taky by se mi to líbilo protažené sedačkou jako na skořápkách, ale když jsem viděl tohle uchycení už přes kus kůže na cvočkách tak tohle by mohlo něco vydržet....