skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T 05.11.13 21:21:25: toyo dělá R888 i 185/60 R13. S těmahle kolečkama to můžeš snižovat pořád dokola a bude to furt vypadat divně.
-> Eidy: : i tady je to vysoko
ale asi max zadek, víc to nejde a jelikož na té 151 a 154 je to vidět víc, tak to zase říká něco o měkkém podvozku


ale asi max zadek, víc to nejde a jelikož na té 151 a 154 je to vidět víc, tak to zase říká něco o měkkém podvozku


-> T: 15" je na eRko moc. Uvažoval jsem o nich, ale musely bejt ouzký nápravy a vzhledově mi to tam už stejně nepasuje. Nech si 13" a jen to vzadu posaď níž.
Podle jakejch fotek ti to přijde vysoký? 151 a 154? Ale to je pravá zatáčka a pravá strana auta jde nahoru.
Podle jakejch fotek ti to přijde vysoký? 151 a 154? Ale to je pravá zatáčka a pravá strana auta jde nahoru.

-> mirecek.666: : díky
-> vhml: : nojo,ale 15" je moc a 14" kupovat gumy.... :-/
-> Eidy: : celý


-> vhml: : nojo,ale 15" je moc a 14" kupovat gumy.... :-/
-> Eidy: : celý


-> T: Celý nebo jen vzadu?
-> T 05.11.13 21:13:41: ono to není ani tak vysoko jak máš malinký kolečka. Když bys tam dal nějakej dospělejší rozměr tak to bude super.
-> T: vyšší to máš, ale vypadá to parádně:-)
-> mirecek.666: : fotky ?
tak jak vidno, přidal jsem pár fotek z Mostu a jak tak pořád na ně koukám, tak zjišťuju jednu zásadní věc a vůbec se mi to nelíbí
je to vysoko


tak jak vidno, přidal jsem pár fotek z Mostu a jak tak pořád na ně koukám, tak zjišťuju jednu zásadní věc a vůbec se mi to nelíbí

je to vysoko


héézky:-)
-> Nwkt: : voe novej foťák
natáhnul jsem video na jinym pc a jede to


natáhnul jsem video na jinym pc a jede to

-> T 28.10.13 16:43:51: No i ten foťák 

koupím rámeček, co je okolo předních světel.....chrom
-> Nwkt: : pc ? asi to tak dopadne 

-> T: To je to co jsme řešili po SZ? To je tak vzít a hodit do nejbližšího kontejneru na elektro 

-> T: máš SZ.
-> Nwkt: : já s tou technikou nic moc no :-( :-D
-> spyker: : dal jsem to tam několikrát a pokaždé po minutě přestane jít zvuk :-(
jinak první 2 videa jsou na mokru, další 2 už se dá na něco koukat a poslední chybí na konci asi 3 minuty :-( takže pokud stahnout tak číslo 81 a 82
-> spyker: : dal jsem to tam několikrát a pokaždé po minutě přestane jít zvuk :-(
jinak první 2 videa jsou na mokru, další 2 už se dá na něco koukat a poslední chybí na konci asi 3 minuty :-( takže pokud stahnout tak číslo 81 a 82

-> spyker: To mu nešlo. Má to celý nějaký divný, rozbitý 

hoď to na youtube ne...
-> Eidy: : je to tak,ale zase tak špatně to nevidim....štve mě, že mi nejde zvuk u těch videí, že co jsi včera viděl, tak ty poslední jízdy mi přijdou zajímavější
ale potřeboval bych i posouzení někoho jiného no :-/

-> T: Tak gumy jsi prohřál dobře, takže je to jen o větším citu a tréninku.
