skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> De&coN: co ma s naraznikama?
-> T: kecáš.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136: : děkuji
-> De&coN: : díky, sežeň za nějakou rozumnmou cenu a budou a nebo počkej, až se rozhoupu s těma svejma nárazníkama
-> Eidy: : hele o dotažení nemam strach a klidně si troufám
ale i kdybych se dostal před Tebe, tak mi pořád budou chybět Tvoje ruce
![52](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/52.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> De&coN: : díky, sežeň za nějakou rozumnmou cenu a budou a nebo počkej, až se rozhoupu s těma svejma nárazníkama
![168](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/168.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Eidy: : hele o dotažení nemam strach a klidně si troufám
![167](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/167.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![52](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/52.gif)
-> Milan 136:
-> T: Máš to fakt perfektní, karbonový doplňky jak píše Milan jsou luxusní, ale chtělo by to poladit ty nárazníky![63](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/63.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> T: Máš to fakt perfektní, karbonový doplňky jak píše Milan jsou luxusní, ale chtělo by to poladit ty nárazníky
![63](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/63.gif)
-> Milan 136: asi jo teta, asi jo.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Eidy: ty křídla konečně, aby to nebylo sporný s tím tuningem![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> T: No tak promiň za to umístění, no.
Dotahuješ, budu muset asi nějak poladit, ale už mi dochází nápady.
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> T: krásný auto na živo. a ty doplňky z karbonu bomba
-> Eidy: : ani nevim :-/ buď je to OK nebo si to dělá co chce...vim já :-(
jsem rád, že se líbí zrcátka a obzvláště Tobě
snad konečně spácháme spolu něco většího
za pohárek díky, za měsíc si ho vyzvednu
jen jsem byl až druhej, prej bylo přede mnou nějaký červený erko
![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
jsem rád, že se líbí zrcátka a obzvláště Tobě
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
za pohárek díky, za měsíc si ho vyzvednu
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![131](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/131.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> T: Zdar pane. Tak co elektrika, dobrý? Máš to hezký, ty karbonový věcičky jsou ňam ňam
Jo a něco u mě máš, přivezl jsem ti z Běšin takovýho slušnýho paňáka na slivku.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt: : to nevim, o těch hodnotách, co se bavíme, tak mam natažený kabely přímo od baterky do interiéru na voltmetr....špatně ?
-> T: Chyba měření?
-> Nwkt: : takhle už jsem odjížděl z Běšin na jaře...roztlačením :-D :-(
asi spíš vezmu jednu baterku ještě s sebou :-D
co by to mohlo být :-/ světla fungují, kontrolka svítí jak zběsilá a hned zhasíná po nastartování...prostě nic nevypadá, že by bylo něco špatně :-(
asi spíš vezmu jednu baterku ještě s sebou :-D
co by to mohlo být :-/ světla fungují, kontrolka svítí jak zběsilá a hned zhasíná po nastartování...prostě nic nevypadá, že by bylo něco špatně :-(
-> T: Parkuj na kopci. Hele asi 13,5 jsem měl bez světel a kolem 13,0 světla + ventilátor
-> Nwkt: : kabely jsou prd platný, to můžu roztlačit :-D :-( ale těch 13V by mohlo být OK, ne? to dam bez světel asi teda no :-/ pos....elektrika ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> T: Asi moc ne
kdyžtak mam kabely
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
tak připraveno na zítra......jen teda na baterce mam těch 13 V jen bez světel, jak zapnu světla, tak jsem na 12,5 a na 13 se nedostanu i kdybych to točil až do omezovače....takže buď to bude OK a nebo pojedu bez světel...ještě uvidíme :-D nebo je to normální ?
-> Nwkt: Hele já když prvně rozjel svůj ex 1200ccm motor, tak to vůbec nejelo. Sotva se to převalovalo (pod AC pumpou byla slabá podložka), vyměnilo se vše a kondík až na konec, po prvním startu se to hned z lehoučka roztáčelo, no a když se to podívalo do otáček co předtím nikoli, tak to prostřelilo palivovou pumpu :D.
díky všem....
jak jsem viděl jeden "šlehanec" mezi altíkem a rozdělovačem, tak jsem myslel , jestli neni šluslej kabel od kondíku právě,ale auto startuje a vrčí normálně, takže kondík buď přežil nebo to nemělo s ním nic společného....kabel od něj vezmu teda raději smršťovačkou a kondík do nářadí s sebou :-)
zase jsem o něco chytřejší
ještě jednou dík![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
jak jsem viděl jeden "šlehanec" mezi altíkem a rozdělovačem, tak jsem myslel , jestli neni šluslej kabel od kondíku právě,ale auto startuje a vrčí normálně, takže kondík buď přežil nebo to nemělo s ním nic společného....kabel od něj vezmu teda raději smršťovačkou a kondík do nářadí s sebou :-)
zase jsem o něco chytřejší
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
ještě jednou dík
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> m8rinek: Mě když chcíp kondík, tak to nejdřív střelilo do vejfuku, pak to asi 4 km ještě jelo normálně, mělo problém nastartovat a po pár metrech to chcíplo úplně ani z kopce na kvalt to nechytlo. Tak jsem měnil v 10 večer kondík ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)