skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T: tak to se těším na výsledek!
-> vhml: : jen jestli 

-> vhml: Tak to se s náma poděl i o ty horší. 

-> T: to se ti zda, davam k dobru jen ty ,,lepší" historky



-> radekp: : díry jsou a nejsou vidět a destičky s matkama jsou zalaminátovaný a čalunk jsem psal, že jsem koupil matroš, takže bude 

-> T: díry na uchycení budeš vrtat do hotových sedaček? Proč jsi rovnou nezalaminátoval šrouby s destičkou? Zevnitř budou bez čalounu?
-> Eidy: : to mě nenapadlo .-/ ale drží a měl jsem už i kousek od výfuku carbon a držel....takhle jsem brzdil zatím vždy jen tak od těch 110 do 50, když přilítávám k vesnici....myslím, že Most řekne víc :-D
to co vidíš, je finální verze zadku :-/ body, jak jsi psal :-)
-> vhml: : jak to, že mi přijde, že ať jsi jel s čímkoliv, tak jsi někde něco zničil

když zase plast je asi nejhorší, co tu zaznělo....silon asi ok, jak píše Honza a tohle se uvidí
-> Tuner#2: : díky
to co vidíš, je finální verze zadku :-/ body, jak jsi psal :-)
-> vhml: : jak to, že mi přijde, že ať jsi jel s čímkoliv, tak jsi někde něco zničil



když zase plast je asi nejhorší, co tu zaznělo....silon asi ok, jak píše Honza a tohle se uvidí

-> Tuner#2: : díky

Mě zatím pokličky ze silonu drží
Jinak pěkná práce -> T:

Jinak pěkná práce -> T:

-> T 22.08.13 20:41:24: plastový pokličky kol na Trabantu nám po jednom delším sjezdu na soutěži v Německu odtekly :-D Byl docela na knap přejezd a hned dole pod kopcem přeskupení, takže to nestihlo vystydnou. Když jsme přišli zpátky tak poklička tekla na zem :-D
-> T: Takže pokličky držej, jo? A zahřál jsi pořádně brzdy? Já jen, aby nepovolila pryskyřice, když se pořádně ohřejou náboje.
Sedačky dorý. Zezadu teda bude co? Už víš?

Sedačky dorý. Zezadu teda bude co? Už víš?
a aby se neřeklo, že jen blbnu s kravinama, tak jsem trošku pohnul se sedačkama...takhle zezadu, včera nakoupena látka, takže se bude čalounit a držáky odvezu na komax
jinak jsem se dneska projel s jednou novou pokličkou na ložisko a vydržela tam
takže nandám i druhou 

jinak jsem se dneska projel s jednou novou pokličkou na ložisko a vydržela tam



-> Pavel P..: : nedam, moje folie
-> gyuri33: : dík
-> Milan 136: : jsem to nějak špatně pochopil
-> havlik: : už to vědí úplně všichni


-> gyuri33: : dík

-> Milan 136: : jsem to nějak špatně pochopil


-> havlik: : už to vědí úplně všichni


-> havlik: já od začátku ano, myslím že i ostatní
-> T: pekne detaili

-> T: to nikdo nevidí tu karbonovou pokličku ložiska?
-> T: už by ti tu karbonovou tuningovou folii měl někdo sebrat

-> Kuba105: : tak, tak
-> Pavel P..: : to neni možný
-> Milan 136: : jo tááák, no kéž by

-> Pavel P..: : to neni možný


-> Milan 136: : jo tááák, no kéž by

-> T: já vidím víčka. tak říkám že jsou na řadě matky a pak i celý kola
-> T: nojo karbonový víčko naboje mě tolik nezaujalo
