
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
21:04:35
19.08.2013
19.08.2013

gyuri33
-> T: pekne detaili

21:00:45
19.08.2013
19.08.2013

havlik
-> T: to nikdo nevidí tu karbonovou pokličku ložiska?
20:56:59
19.08.2013
19.08.2013

T
tak tady ve větším.....jsem si zase jednou hrál
snad se líbí

snad se líbí

20:56:42
19.08.2013
19.08.2013

Pavel P..
-> T: už by ti tu karbonovou tuningovou folii měl někdo sebrat

20:54:04
19.08.2013
19.08.2013

T
-> Kuba105: : tak, tak
-> Pavel P..: : to neni možný
-> Milan 136: : jo tááák, no kéž by

-> Pavel P..: : to neni možný


-> Milan 136: : jo tááák, no kéž by

20:51:19
19.08.2013
19.08.2013

Milan 136
-> T: já vidím víčka. tak říkám že jsou na řadě matky a pak i celý kola
20:48:08
19.08.2013
19.08.2013

Pavel P..
-> T: nojo karbonový víčko naboje mě tolik nezaujalo

20:48:02
19.08.2013
19.08.2013

Kuba105
-> Pavel P..: myslím že jde o ty karbonový pokličky ložisek
20:46:31
19.08.2013
19.08.2013

T
-> Pavel P..: : i prd velebnosti, o gumy taky nejde



20:44:37
19.08.2013
19.08.2013

T
-> Eidy: : správně
hádat všichni, jen ty ne
-> Milan 136: , -> Nwkt: : samá voda




-> Milan 136: , -> Nwkt: : samá voda

20:43:15
19.08.2013
19.08.2013

Pavel P..
tos tam mohl stočit zahradní hadici a vyšlo by to levnějc než tyhle šlupky

20:39:50
19.08.2013
19.08.2013

Nwkt
To je jasný, jiný čepičky na ventilcích
20:32:00
19.08.2013
19.08.2013

Milan 136
-> T:
ještě matky a pak celý kola

20:00:09
19.08.2013
19.08.2013

Eidy
-> T: No a co? Tvoje kola všichni známe.
Ale něco je tam přece jen novýho.


19:18:24
19.08.2013
19.08.2013

T
nějak jsem dneska dostal chuť si vyfotit kola



10:30:26
07.08.2013
07.08.2013

T
-> Tuner#2: : tak, tak....
-> Eidy: : tak máš ještě o nějaké to kilo dole oproti mě.....ale pod těch 800 nevim, nevim :-/ já bych byl spokojenej, kdybych se na těch 800 dostal


-> Eidy: : tak máš ještě o nějaké to kilo dole oproti mě.....ale pod těch 800 nevim, nevim :-/ já bych byl spokojenej, kdybych se na těch 800 dostal



15:47:46
06.08.2013
06.08.2013

Eidy
-> T: tybrďo. Tak to jsem zvědavej na Kóču. To asi pod 800kg nebude.

15:47:15
06.08.2013
06.08.2013

TTomas
-> Tuner#2: Myslis hmotnost?



15:34:03
06.08.2013
06.08.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Že by váha?
15:26:30
06.08.2013
06.08.2013

T
trošku jsem upravil popis...nic zajímavého...jen jeden údaj je zcela nový, kdo najde 
