skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co se děje:
- 22.11.2014 - Naposledy dotankováno, společný nájezd kilometrů zaokrouhlen na 10 tisíc, domontovaný Gardí sedačky i dozadu abych měl původní sadu komplet schovanou, vykydanej kufr a vůbec celý auto od všech těch "nezbytností" co jsem tam vozil.... a předáno novému majiteli. Snad mu bude sloužit stejně věrně jako mě.
- 10.8.2014 - Po strašlivě dlouhé době byl čas něco udělat na autech, takže dneska GLSa dostala výměnu oleje včetně filtru ZTS Třemošnice, přetěsněné boční víčko a novou AC pumpu. Tak snad bude dál věrně sloužit a hlavně už nebudu muset pokaždý čerpat páčkou jak blbec...
- 20.4.2014 - Při přezouvání byl stav manžety pravého kuláku shledán neúnosným, dnes výměna.
- 14.4.2014 - Nic moc se neděje, celou zimu spolehlivě sloužila :) Dnes přezuto ze zimních na "celoroční" Debica Navigator.
--- 2014 ---
- 13.11.2013 - Přezuto na zimáky, vytažená z hangáru a vrací se do aktivní služby :)
- 8.11.2013 - Hotová i levá strana, teď už to jen musí zaschnout.
- 1.11.2013 - Dokončeno ošetření spodku na pravé straně.
- 30.10.2013 - Zpátky vrácená přihrádka na tunel (s manžetama to byl boj), čistí a ošetřuje se dál, pravý podběh skoro hotov.
- 27.10.2013 - Začínají přípravy na zimu, vyčištění a ošetření levého zadního podběhu a navazující půlky prahu... jde to pomalu :/ A taky se na svoje místo vrátila GL polička.
- 13-14.9.2013 - Jičínské eRekce 2013, máme za sebou první sraz, najeto skoro 400km a seznam výhrad k autu se zase o něco ztenčil, věcí co mě štvou rychle ubývá - do zimního spánku to možná stihnu vyřešit :)
- 12.9.2013 - Výměna hlavního spojkového válce za nový Fragokov, výměna brzdovky ve spojkovém a předním brzdovém okruhu (zadek už se nestihl). Tak snad ty eRekce zvládeme.
- 10.9.2013 - Topení už sice neteče, zato hlavní spojkovej válec ano... kurva!
- 8.9.2013 - Rozborka topení, výměna kohoutu, kuželového těsnění, přívodní a odvzdušňovací hadice a odvodního kolínka, průplach radiátoru, vyčištění tělěsa, přimazání motorku. Nová spojovací hadička u vodní pumpy. Rovnou nový Fridex, když už to bylo vypuštěné - nikde snad nic neteče... ufff. Opět díky Bukajovi za pomoc.
- 7.7.2013 - Seřízení ventilových vůli, přetěsněné ventilové víko, nové svíčky NGK BP6HS.
- 15.6.2013 - Z plánované výměny topení nakonec sešlo, místo toho proběhla neplánovaná oprava brzdy v pravém zadním kole - zarezlo prasátko a kolo přibržďovalo, buben byl hezky fialový... Vyčištěno, nové prase, odvzdušněno, už to běhá parádně.
- 8.5.2013 - Výměna rozvodů a rozdělovače, lehká dekarbonizace vnitřku motoru, vyčištění prsíček rozvodů a vany z venku - thx Bukaj za pomoc ;)
- 14.4.2013 - Výměna termostatu za nový Wahler, o 180 stupňů otočený plech pod karbem (konečně nic neblokuje druhý stupeň) a karburátor zpátky. Jízdní projev pořád praktick totožný jako předtím...
- 13.4.2013 - Shodil jsem karburátor, srovnal jsem přírubu a v rámci možností i víko.
- 12.4.2013 - STK na dva roky, auto může konečně začít pořádně sloužit.
- 2.4.2013 - Po urputném boji pořádně promazané svisláky, řízení už se hýbe zlehka. Když už byly shozený kola, tak jsem zkontroloval destičky, kotouče a pohyblivost pístků brzdičů - vše OK. Auto zpátky do garáže a do technické asi bude odpočívat.
- 1.4.2013 - Výměna posilovače za funkční kus a taky vzduchového filtru, už to přede o poznání hezčeji, první pořádná testovací projížďka - jak jinak než pro pivo ;) Výfuk bublá hezky, brzdy brzdí, motor jede hezky na to že ho táhne jen první stupeň karbu... Začínám z toho auta mít čím dál lepší pocit.
- 31.3.2013 - Po urputném boji namontován nový výfuk Ronelt, hladina hluku šla dolu dost výrazně. Pěkně jsem u toho promrznul (sněžilo a sněžilo), tak pokud to ustojím ve zdraví tak se zítra pustím do toho posilovače.
- 30.3.2013 - Auto vytažené z garáže, nahozené propagandistické rámečky SPZ a nové značky, projížďka asi 30km.
- 27.3.2013 - Pojistka sjednaná, takže výlet na registr vozidel, trochu úsměvů a nakonec auto přepsané prakticky bez čekání i když tam čekalo asi 170 lidí (dle internetu) - a jako bonus navrch zapsaný liťáky a alternativní rozměry pneu. Je moje *1*
- 6.3.2013 - Zmíněná osoba mi volá, že je vše připraveno, auto v odhlášce na mě.
- 5.3.2013 - Výlet Praha -> České Budějovice -> Borovany, vyzvednutí auta v garáži předchozí majitelky, v ČB přezutí přední nápravy na legální rozměr kol, evidenčka, auto zase zpátky do garáže, předat doklady osobě oplývající ZTP a zpátky do Prahy.
Model: Škoda 120GLS
Rok výroby: 1984
Barva: To samé co moje 120L: továrna tvrdí, že tabáková - najdou se i jedinci, kteří volí jiná přirovnání ;)
Auto jsem zahlédl na jaře roku 2012 v Českých Budějovicích na ulici a vzhledem k lehké úchylce na tuhle barvu nechal lístek za stěračem. Následně když jsem byl asi dva měsíce poté na dovolené v Norsku, tak mi volala majitelka... No, trvalo to dlouho, ale nakonec jsme se tuším v září sešli, auto jsem prohlédl, projel, nafotil, strašně dlouho váhal a nakonec řekl "ne" a nabídnul ho tady na virtu. Pár lidí projevilo vlažný zájem, nikdo ho ale nakonec nevzal a když nám teď ruší triky se ZTP, tak jsem ho prostě musel vzít já.... šťastná sedmička v mojí stáji.
Stav je patrný z fotek, má svoje mouchy, ale co... líbila se mi. Kastle velice solidní, s lakem je to horší. Nápravy dobré, řízení horší. Převodovka bez výhrad. Motor je velká neznámá. Interiér pěkný.
Stav po koupi a krátkodobé plány:
- HOTOVO - Řízení je tuhé, volant se nevrací - takže pořádná dávka vazelíny do svisláků je nutnost a pak se uvidí.
- HOTOVO - Výfuk je shnilý a děravý, takže dostane nový "hasičák" od Roneltu.
- HOTOVO - Posilovač neposiluje - zato já musím posilovat nohu při brždění, což je nežádoucí - vyměnit.
- HOTOVO - Interiér chce trochu vykydat (byl to spotřebák) - ale jinak je pod potahy a hezky zachovalý.
- HOTOVO - Tohle všechno je potřeba stihnout do 15.4. kdy končí technická... bude sranda *1*
- HOTOVO - Nefunkční druhý stupeň karburátoru (ani se nehne), takže zkusit nějak rozhýbat.
- Letos asi do prvního sněhu bude sloužit jako druhý spotřebák, pak se uvidí.
Dlouhodobější plány:
- Motor nijak zázračně netáhne a údajně snad bere olej, ale volnoběh má docela hezký.... Takže pořádně seřídit a pak sledovat spotřebu oleje. Pokud bude potřeba, bude generálka - dílů je dost.
HOTOVO: vyměněné rozvody, jiný rozdělovač, karburátor má srovnanou přírubu i víko.
- Přední maska by měla být s tvarovými světly - sehnat, vyměnit.
- HOTOVO - Někudy lehce teče ke spolujezdci pod nohy, bude třeba řešit.
Zjištěn zdroj vody - teče z topení, takže bude nutná výměna hadic a možná radiátoru - Vyřešno výměnou kohotou a těsnění
- Čelní sklo má malý ťukanec a je dost poškrábané - časem vyměnit.
- Lak je kapitola sama pro sebe, má dost hnusných oprav. Krátkodobě poslouží, dlouhodobě bude nutný celolak.
- No a postupně to zušlechtit... když je to Grand de Luxe Super :)
- 22.11.2014 - Naposledy dotankováno, společný nájezd kilometrů zaokrouhlen na 10 tisíc, domontovaný Gardí sedačky i dozadu abych měl původní sadu komplet schovanou, vykydanej kufr a vůbec celý auto od všech těch "nezbytností" co jsem tam vozil.... a předáno novému majiteli. Snad mu bude sloužit stejně věrně jako mě.
- 10.8.2014 - Po strašlivě dlouhé době byl čas něco udělat na autech, takže dneska GLSa dostala výměnu oleje včetně filtru ZTS Třemošnice, přetěsněné boční víčko a novou AC pumpu. Tak snad bude dál věrně sloužit a hlavně už nebudu muset pokaždý čerpat páčkou jak blbec...
- 20.4.2014 - Při přezouvání byl stav manžety pravého kuláku shledán neúnosným, dnes výměna.
- 14.4.2014 - Nic moc se neděje, celou zimu spolehlivě sloužila :) Dnes přezuto ze zimních na "celoroční" Debica Navigator.
--- 2014 ---
- 13.11.2013 - Přezuto na zimáky, vytažená z hangáru a vrací se do aktivní služby :)
- 8.11.2013 - Hotová i levá strana, teď už to jen musí zaschnout.
- 1.11.2013 - Dokončeno ošetření spodku na pravé straně.
- 30.10.2013 - Zpátky vrácená přihrádka na tunel (s manžetama to byl boj), čistí a ošetřuje se dál, pravý podběh skoro hotov.
- 27.10.2013 - Začínají přípravy na zimu, vyčištění a ošetření levého zadního podběhu a navazující půlky prahu... jde to pomalu :/ A taky se na svoje místo vrátila GL polička.
- 13-14.9.2013 - Jičínské eRekce 2013, máme za sebou první sraz, najeto skoro 400km a seznam výhrad k autu se zase o něco ztenčil, věcí co mě štvou rychle ubývá - do zimního spánku to možná stihnu vyřešit :)
- 12.9.2013 - Výměna hlavního spojkového válce za nový Fragokov, výměna brzdovky ve spojkovém a předním brzdovém okruhu (zadek už se nestihl). Tak snad ty eRekce zvládeme.
- 10.9.2013 - Topení už sice neteče, zato hlavní spojkovej válec ano... kurva!
- 8.9.2013 - Rozborka topení, výměna kohoutu, kuželového těsnění, přívodní a odvzdušňovací hadice a odvodního kolínka, průplach radiátoru, vyčištění tělěsa, přimazání motorku. Nová spojovací hadička u vodní pumpy. Rovnou nový Fridex, když už to bylo vypuštěné - nikde snad nic neteče... ufff. Opět díky Bukajovi za pomoc.
- 7.7.2013 - Seřízení ventilových vůli, přetěsněné ventilové víko, nové svíčky NGK BP6HS.
- 15.6.2013 - Z plánované výměny topení nakonec sešlo, místo toho proběhla neplánovaná oprava brzdy v pravém zadním kole - zarezlo prasátko a kolo přibržďovalo, buben byl hezky fialový... Vyčištěno, nové prase, odvzdušněno, už to běhá parádně.
- 8.5.2013 - Výměna rozvodů a rozdělovače, lehká dekarbonizace vnitřku motoru, vyčištění prsíček rozvodů a vany z venku - thx Bukaj za pomoc ;)
- 14.4.2013 - Výměna termostatu za nový Wahler, o 180 stupňů otočený plech pod karbem (konečně nic neblokuje druhý stupeň) a karburátor zpátky. Jízdní projev pořád praktick totožný jako předtím...
- 13.4.2013 - Shodil jsem karburátor, srovnal jsem přírubu a v rámci možností i víko.
- 12.4.2013 - STK na dva roky, auto může konečně začít pořádně sloužit.
- 2.4.2013 - Po urputném boji pořádně promazané svisláky, řízení už se hýbe zlehka. Když už byly shozený kola, tak jsem zkontroloval destičky, kotouče a pohyblivost pístků brzdičů - vše OK. Auto zpátky do garáže a do technické asi bude odpočívat.
- 1.4.2013 - Výměna posilovače za funkční kus a taky vzduchového filtru, už to přede o poznání hezčeji, první pořádná testovací projížďka - jak jinak než pro pivo ;) Výfuk bublá hezky, brzdy brzdí, motor jede hezky na to že ho táhne jen první stupeň karbu... Začínám z toho auta mít čím dál lepší pocit.
- 31.3.2013 - Po urputném boji namontován nový výfuk Ronelt, hladina hluku šla dolu dost výrazně. Pěkně jsem u toho promrznul (sněžilo a sněžilo), tak pokud to ustojím ve zdraví tak se zítra pustím do toho posilovače.
- 30.3.2013 - Auto vytažené z garáže, nahozené propagandistické rámečky SPZ a nové značky, projížďka asi 30km.
- 27.3.2013 - Pojistka sjednaná, takže výlet na registr vozidel, trochu úsměvů a nakonec auto přepsané prakticky bez čekání i když tam čekalo asi 170 lidí (dle internetu) - a jako bonus navrch zapsaný liťáky a alternativní rozměry pneu. Je moje *1*
- 6.3.2013 - Zmíněná osoba mi volá, že je vše připraveno, auto v odhlášce na mě.
- 5.3.2013 - Výlet Praha -> České Budějovice -> Borovany, vyzvednutí auta v garáži předchozí majitelky, v ČB přezutí přední nápravy na legální rozměr kol, evidenčka, auto zase zpátky do garáže, předat doklady osobě oplývající ZTP a zpátky do Prahy.
Model: Škoda 120GLS
Rok výroby: 1984
Barva: To samé co moje 120L: továrna tvrdí, že tabáková - najdou se i jedinci, kteří volí jiná přirovnání ;)
Auto jsem zahlédl na jaře roku 2012 v Českých Budějovicích na ulici a vzhledem k lehké úchylce na tuhle barvu nechal lístek za stěračem. Následně když jsem byl asi dva měsíce poté na dovolené v Norsku, tak mi volala majitelka... No, trvalo to dlouho, ale nakonec jsme se tuším v září sešli, auto jsem prohlédl, projel, nafotil, strašně dlouho váhal a nakonec řekl "ne" a nabídnul ho tady na virtu. Pár lidí projevilo vlažný zájem, nikdo ho ale nakonec nevzal a když nám teď ruší triky se ZTP, tak jsem ho prostě musel vzít já.... šťastná sedmička v mojí stáji.
Stav je patrný z fotek, má svoje mouchy, ale co... líbila se mi. Kastle velice solidní, s lakem je to horší. Nápravy dobré, řízení horší. Převodovka bez výhrad. Motor je velká neznámá. Interiér pěkný.
Stav po koupi a krátkodobé plány:
- HOTOVO - Řízení je tuhé, volant se nevrací - takže pořádná dávka vazelíny do svisláků je nutnost a pak se uvidí.
- HOTOVO - Výfuk je shnilý a děravý, takže dostane nový "hasičák" od Roneltu.
- HOTOVO - Posilovač neposiluje - zato já musím posilovat nohu při brždění, což je nežádoucí - vyměnit.
- HOTOVO - Interiér chce trochu vykydat (byl to spotřebák) - ale jinak je pod potahy a hezky zachovalý.
- HOTOVO - Tohle všechno je potřeba stihnout do 15.4. kdy končí technická... bude sranda *1*
- HOTOVO - Nefunkční druhý stupeň karburátoru (ani se nehne), takže zkusit nějak rozhýbat.
- Letos asi do prvního sněhu bude sloužit jako druhý spotřebák, pak se uvidí.
Dlouhodobější plány:
- Motor nijak zázračně netáhne a údajně snad bere olej, ale volnoběh má docela hezký.... Takže pořádně seřídit a pak sledovat spotřebu oleje. Pokud bude potřeba, bude generálka - dílů je dost.
HOTOVO: vyměněné rozvody, jiný rozdělovač, karburátor má srovnanou přírubu i víko.
- Přední maska by měla být s tvarovými světly - sehnat, vyměnit.
- HOTOVO - Někudy lehce teče ke spolujezdci pod nohy, bude třeba řešit.
Zjištěn zdroj vody - teče z topení, takže bude nutná výměna hadic a možná radiátoru - Vyřešno výměnou kohotou a těsnění
- Čelní sklo má malý ťukanec a je dost poškrábané - časem vyměnit.
- Lak je kapitola sama pro sebe, má dost hnusných oprav. Krátkodobě poslouží, dlouhodobě bude nutný celolak.
- No a postupně to zušlechtit... když je to Grand de Luxe Super :)
Dragon / 120GLS "Bobík" - PRODÁNO - komentáře:
14:37:12
02.05.2013
02.05.2013
minno
-> dragon_cb_cz: a podľa sériového nederavého to zhodnotiť asi nebudeš vedieť, čo? :) A zvuk v interiéri za jazdy? Je to tiché?
13:52:50
02.05.2013
02.05.2013
dragon_cb_cz
-> minno: No oproti děravému originálu to šlo dolů opravdu výrazně... smíšené pocity jsem měl jednak z kvality zpracování (to už je reklamací vyřešeno) a ze zvuku taky trochu, ale to se více méně vyřešilo výměnou vzduchového filtru, ten starý zamaštěný od oleje to dost dusil a znělo to divně... teď už je projev myslím v pohodě, na volnoběh jsou víc slyšet rozvody než výfuk
09:21:58
20.04.2013
20.04.2013
minno
-> dragon_cb_cz: ako si spokojný s výfukom Ronelt? V popise máš že hladina hluku šla výrazne dole, ale pri fotke zas napísané, že máš z toho zmiešané pocity :-) Tak ako?
00:16:29
03.04.2013
03.04.2013
dragon_cb_cz
-> sep: OK, dobré vědět.
-> Kilián: Tak až bude tepleji tak taky vyzkouším
-> Kilián: Tak až bude tepleji tak taky vyzkouším
09:38:42
02.04.2013
02.04.2013
Kilián
-> dragon_cb_cz: ručně
07:13:55
02.04.2013
02.04.2013
sep
S tím filcem a vrtačkou pozor,plast se rychle zahřeje a začne se tahat,ručně a nebo na hodně nízké otáčky.
07:09:53
02.04.2013
02.04.2013
David.
-> Kilián: tempem jdou slušně oživit,ale kromě couvaček, ty když už jsou "mléčné" tak už jim to moc nepomůže
23:40:48
01.04.2013
01.04.2013
dragon_cb_cz
-> Kilián: a leštil jsi jen tak hadrem, nebo třeba filcem na vrtačce?
23:36:14
01.04.2013
01.04.2013
Kilián
-> s.w.a.tsvk: -> dragon_cb_cz: já dělal emkový světla nejdřív tempem a pak zubní pastou a vypadají hezky.pokud nejsou kdovíjak zmordovaný tak je to hodně oživý
01:38:28
31.03.2013
31.03.2013
s.w.a.tsvk
to vieš že nečakám nejaké veľké zázraky od toho ale isto to aspoň skúsim
00:37:33
31.03.2013
31.03.2013
dragon_cb_cz
-> s.w.a.tsvk: Ozkoušené to nemám, ale je to docela často doporučovaný trik. Nemusí to být nutně zubní pasta, obecně potřebuješ jemnou brusnou pastu - může to být třeba Tempo nebo i cigaretový popel nebo skutečná brusná pasta co koupíš v obchodu s autolaky. Jde o to odbrousit vrchní zmatnělou a zmléčnělou vrstvu toho plastu.
Zázraky to neumí, ze zažloutlé trosky nové světlo neuděláš, ale zadní světla na tomhle autě mi přijdou ještě relativně hodně v pohodě, takže by je podobný postup mohl oživit.
Zázraky to neumí, ze zažloutlé trosky nové světlo neuděláš, ale zadní světla na tomhle autě mi přijdou ještě relativně hodně v pohodě, takže by je podobný postup mohl oživit.
00:31:05
31.03.2013
31.03.2013
s.w.a.tsvk
dajú sa zubnou pastou vyčistiť zadné svetlá? ak hej tak akou? či je to jedno? díki za ak koľvek radu :)
00:19:11
31.03.2013
31.03.2013
dragon_cb_cz
Jinak dneska nahozené nové značky, vytažená z garáže, provětraná asi 30km a teď čeká na zítřek (snad) na údržbu - nový výfuk a opravu posilovače. Zjištěné některé další informace ohledně stavu - třeba totálně zatuhlý druhý stupeň u karburátoru Takže asi přijde na řadu vaření v octě...
00:15:32
31.03.2013
31.03.2013
dragon_cb_cz
-> Domajz: -> sep: Já nikoho vykazovat nebudu, já jsem liberál Ta debata je zajímavá, alespoň jsem se zase něco dověděl.
-> Domajz: Díky za munici, pro to nasadit "znalcům" brouka do hlavy bude dobrá... ale jinak to moc neprožívám
Jinak já se fakt kloním k variantě, že auto bylo lehce bourané na předek, a to z několika důvodů:
- Tady tolik propírané ovály.
- Přední blatníky, čelo a kapota jsou lakované.
- Konce nosníků vepředu jsou trochu pomuchlané, vidět lze tady: fotky.herman.pro/120GLS/I MG_1385.JPG a trochu tady: fotky.herman.pro/120GLS/I MG_1396.JPG
Havárie to ale asi nebyla nijak strašná, jelikož kapota je nejspíš původní, jen přelakovaná (má totiž pořád pavouka - tak leda, že by jí někdo už tehdá bral z vrakoviště).
-> Domajz: Díky za munici, pro to nasadit "znalcům" brouka do hlavy bude dobrá... ale jinak to moc neprožívám
Jinak já se fakt kloním k variantě, že auto bylo lehce bourané na předek, a to z několika důvodů:
- Tady tolik propírané ovály.
- Přední blatníky, čelo a kapota jsou lakované.
- Konce nosníků vepředu jsou trochu pomuchlané, vidět lze tady: fotky.herman.pro/120GLS/I MG_1385.JPG a trochu tady: fotky.herman.pro/120GLS/I MG_1396.JPG
Havárie to ale asi nebyla nijak strašná, jelikož kapota je nejspíš původní, jen přelakovaná (má totiž pořád pavouka - tak leda, že by jí někdo už tehdá bral z vrakoviště).
20:30:03
29.03.2013
29.03.2013
Domajz
-> sep: jj, snad mu tahle menší diskuze nebude vadit...
Jinak s tebou naprosto souhlasím, nechtěl jsem tím říct, že zrovna tahle je kanadská, ale že je možné, že některé GLSky mohly mít i tenhle "facelift"... ale už dost, ať nás-> dragon_cb_cz: nevykáže ze svého profilu
Jinak s tebou naprosto souhlasím, nechtěl jsem tím říct, že zrovna tahle je kanadská, ale že je možné, že některé GLSky mohly mít i tenhle "facelift"... ale už dost, ať nás-> dragon_cb_cz: nevykáže ze svého profilu
20:02:54
29.03.2013
29.03.2013
sep
-> Domajz: :možné je pravda vše,ale jestli tohle co je tu v kartě byla ta "kanadská" pak by neměla dveřní lišty na díru,díry v prazích na nerez lišty atd a naopak měla díry v blatnících na pozičky ,dvojité výztuhy ve dveřích (což sice nevidíme) atd....to mi přijde pravděpodobnější že to při předělávce předku někdo přehodil.....nicméně jsme to tu slušně zas.ali a až dojde majitel karty vyhodí nás oba .-)
19:51:24
29.03.2013
29.03.2013
Domajz
-> sep: nemuselo jít o reexport, ale vím, že nějakou dodávku škodovek v Kanadě neodebrali, kvůli tomu, že to nesplňovalo tamní emisní normy. To bylo vlastně důvodem vzniku 135 GLi. Takže nemůže být vyloučeno, že nějaká taková do Kanady nedošlá GLSka po našich silnicích nemohla pohybovat. Hlavně si nemyslím, že by ve škodovce dělali až tak něco extra. Spíš si myslím, že tam dali ovály proto, že to prostě bylo levnější a v Kanadě věděli prd, že existují nějaké lichoběžníkové světlomety. Navíc ve všech případech jde o verzi M1, takže to taky mohlo být z nedostatku větších lamp. Třeba šly na export v době, kdy se výroba velkých lamp ještě pořádně nerozběhla...
19:45:30
29.03.2013
29.03.2013
sep
-> Domajz: :ten prospekt je tu v článcích taky,ale nic to nemění na věci že to GLS není a přesvědčí mně,resp. rozšíří obzor VDS kód v kufru,užovky jezdily v beneluxu s nápisem RAPID a mají tak nějak jeden pár dveří navíc.Nemyslím že by v bolce stálo někomu za to udělat malosérii "GLS" naskládané do kastle 105S(dveře,prahy bez děr na lišty atd) ale nevylučuju to,ty auta měly spoustu věcí jinak v souvislosti s plněním homologací,předpisů,požad
avků atd. té dané země ,nasadit dozadu násos s nápisem je poměrně jednoduchá věc ale hlavně ,my tu řešíme že to co je tu v kartě zkrátka nemá mít tento typ lamp nebo ti to připomíná reexport "GLS" z kanady?
19:42:41
29.03.2013
29.03.2013
Domajz
-> j_j: a to si ho mám vycucat z prstu?
EDIT: Však já jsem ale nikde netvrdil, že ty auta byly určeny pro čs. trh. Jen jsem říkal, že existovaly GLSky s oválama z výroby, byť v zahraničí. Že škodovka dělala různý verze pro různé trhy, takže originál je v podstatě každé auto.
EDIT: Však já jsem ale nikde netvrdil, že ty auta byly určeny pro čs. trh. Jen jsem říkal, že existovaly GLSky s oválama z výroby, byť v zahraničí. Že škodovka dělala různý verze pro různé trhy, takže originál je v podstatě každé auto.