skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Koupil jsem ji v prosinci 2003, silně prorezlou a v dezolátním stavu, ale pohon na plyn.
To bylo pro mě v tu chvíli to nejduležitější...Jezdit za levno.
Pak začala přestavba.
Kompletně jsem škodovku rozebral a celou vyvařil.
Nový lak (modrá metalíza).
Exteriér:
zvařené kliky
zavařené sloupky
bílé blinkry
bílé zadní lampy
sada nárazníků od Tiller-tuning
na boční okno my kamarád vyrejpal Tazmánského čerta
Interiér:
sedačky z M-X 3
modrým kobercem potažené tapeci
palubka ze Škoda 130, polepená karbonem
rádio Sony s changrem
8x repro
sportovní volant
Podvozek:
snížené pružiny o jednu otáčku
zadní tlumiče s pérama ze 130
podložky ze změnou rozteče na 4x100
Kola:
15x9 et:10
Motor:
Skoda felicia odlehceni setrvacnik
o 2kila ladene svody 130karburator
pretryskovany
To bylo pro mě v tu chvíli to nejduležitější...Jezdit za levno.
Pak začala přestavba.
Kompletně jsem škodovku rozebral a celou vyvařil.
Nový lak (modrá metalíza).
Exteriér:
zvařené kliky
zavařené sloupky
bílé blinkry
bílé zadní lampy
sada nárazníků od Tiller-tuning
na boční okno my kamarád vyrejpal Tazmánského čerta
Interiér:
sedačky z M-X 3
modrým kobercem potažené tapeci
palubka ze Škoda 130, polepená karbonem
rádio Sony s changrem
8x repro
sportovní volant
Podvozek:
snížené pružiny o jednu otáčku
zadní tlumiče s pérama ze 130
podložky ze změnou rozteče na 4x100
Kola:
15x9 et:10
Motor:
Skoda felicia odlehceni setrvacnik
o 2kila ladene svody 130karburator
pretryskovany
ajdys/Štika 120 - komentáře:
19:44:01
16.12.2004
16.12.2004
Proki
19:43:53
16.12.2004
16.12.2004
Proki
pěkná velmi pěkna