skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 105l
Předem bych chtěl poděkovat mému kamarádovi Tiborovi RAPID 1300, který mě do světa škodovek dostal, zbláznil a hlavně mi pomáhá. Jedná se o Škodu 105l. Vyrobeno roku 1986 v Mladé Boleslavi. Zakoupeno o rok později 24.4. 1987. Je po mém dědovi, který s tím to vozem najezdil jen 53 250Km. Navíc nejezdil vůbec v zimě ani za deště. Po ročním provoze ho celé zespodu preventivně natřel,takže je zespodu téměř jak nové.
Škoda 105l
r.v. 86 srdeční záležitost po dědovi
Podvozek:
-vše po GO, opískované, složených z co nejvíce možných nových dílů
-přední náprava vyztužena dle dokumentace L/A
-vyměněné dvopístky za čtyřpístky, ložiska
-přední děrované kotouče
-přední pružiny speedpro okruhové
-tlumiče HP
-stabilizátro 21mm
-upravené odklony kol
-zadní náprava místo kyvné vlečka, vyztužená dle L/A
-v zadu kotouče, čtyřpístky
-zadní pružiny rally Kalmar
-zadní domky zvednuté o 3cm
-tlumiče HP sporting
-podložky 3,2 cm
-kola převářky vlastní vyýroby, 4x130, 14", 6,5J, pneu Yokohamy 185/50
Motor:
-blok Felicia
-pístní sada Fabie
-vložky od Engineteam Felicia
-kliková hřídel Fabie
-vačka 280/280, zdvih 7,0mm od Urbiho
-hlava Fabie funglovka od Urbiho
-upravený setrvák
-svody Krejčí 4/1
-příčný a podelný výfuk Krejčí
-sací potrubí vlastní výroby (s kar. a prodloužením délka 43 cm)
-2x Weber/Fajs 40 DCOE
-elektrická pumpa Facet
-regulátor tlaku paliva King
-rodělovač od Urbiho
-hliníková vana z Lska
Převodovka:
-5q
-složená ze tří
-stálý převod 4,22
-sériové odstupňování rychlostí
Interiér:
-skoro série
-vyčistěné koberce
-L-ková palubovka (hezčí)
-ipury
-dobový volant rally s nábou
-přístojovka z rapida
-sedačky Recaro
-tří bodové pásy
-pedály OMP
-hydraulicka ručka
Kufr:
-rozpěra mezi přední tlumiče
-přestěhovaná baterka dopředu
-baterka 44Ah
-rezerva
-nový brzdný a spojková válec, hadičky, SK pásky
Předem bych chtěl poděkovat mému kamarádovi Tiborovi RAPID 1300, který mě do světa škodovek dostal, zbláznil a hlavně mi pomáhá. Jedná se o Škodu 105l. Vyrobeno roku 1986 v Mladé Boleslavi. Zakoupeno o rok později 24.4. 1987. Je po mém dědovi, který s tím to vozem najezdil jen 53 250Km. Navíc nejezdil vůbec v zimě ani za deště. Po ročním provoze ho celé zespodu preventivně natřel,takže je zespodu téměř jak nové.
Škoda 105l
r.v. 86 srdeční záležitost po dědovi
Podvozek:
-vše po GO, opískované, složených z co nejvíce možných nových dílů
-přední náprava vyztužena dle dokumentace L/A
-vyměněné dvopístky za čtyřpístky, ložiska
-přední děrované kotouče
-přední pružiny speedpro okruhové
-tlumiče HP
-stabilizátro 21mm
-upravené odklony kol
-zadní náprava místo kyvné vlečka, vyztužená dle L/A
-v zadu kotouče, čtyřpístky
-zadní pružiny rally Kalmar
-zadní domky zvednuté o 3cm
-tlumiče HP sporting
-podložky 3,2 cm
-kola převářky vlastní vyýroby, 4x130, 14", 6,5J, pneu Yokohamy 185/50
Motor:
-blok Felicia
-pístní sada Fabie
-vložky od Engineteam Felicia
-kliková hřídel Fabie
-vačka 280/280, zdvih 7,0mm od Urbiho
-hlava Fabie funglovka od Urbiho
-upravený setrvák
-svody Krejčí 4/1
-příčný a podelný výfuk Krejčí
-sací potrubí vlastní výroby (s kar. a prodloužením délka 43 cm)
-2x Weber/Fajs 40 DCOE
-elektrická pumpa Facet
-regulátor tlaku paliva King
-rodělovač od Urbiho
-hliníková vana z Lska
Převodovka:
-5q
-složená ze tří
-stálý převod 4,22
-sériové odstupňování rychlostí
Interiér:
-skoro série
-vyčistěné koberce
-L-ková palubovka (hezčí)
-ipury
-dobový volant rally s nábou
-přístojovka z rapida
-sedačky Recaro
-tří bodové pásy
-pedály OMP
-hydraulicka ručka
Kufr:
-rozpěra mezi přední tlumiče
-přestěhovaná baterka dopředu
-baterka 44Ah
-rezerva
-nový brzdný a spojková válec, hadičky, SK pásky
Jiří 105l - komentáře:
16:37:28
19.11.2013
19.11.2013
peter55
-> popelekjiri 04.06.13 21:14:01: mas ju peknu
16:35:55
19.11.2013
19.11.2013
LUKAS
-> popelekjiri: velmi pekna škodarna
20:35:55
25.07.2013
25.07.2013
bajou
-> Alex41:
20:31:09
25.07.2013
25.07.2013
Flanel
-> Alex41: Já nejsem žádný puberťák
21:14:01
04.06.2013
04.06.2013
popelekjiri
jj zvuk má dost slušný
12:14:44
31.05.2013
31.05.2013
Péďa17
-> popelekjiri: ten výfuk má krásný zvuk,měl jsem ho
13:16:33
30.05.2013
30.05.2013
havlik
13:14:54
30.05.2013
30.05.2013
vhml
-> popelekjiri: a kde že se to kupuje? Já vymejslim co dam a nedam do stovky...
11:27:55
30.05.2013
30.05.2013
popelekjiri
sportovní výfuk škoda
09:42:13
30.05.2013
30.05.2013
havlik
-> vhml: to vypadá jak ze škoda výfuky
09:06:40
30.05.2013
30.05.2013
vhml
-> popelekjiri: co to je za výfuk? Z ceho je použitý tlumič?
21:44:31
16.08.2012
16.08.2012
popelekjiri
to jo
21:32:34
16.08.2012
16.08.2012
haso
aby som sa isiel kuknut na auto, ci mam svoje kolesa
22:35:09
14.08.2012
14.08.2012
popelekjiri
Příští rok plánuji nové přední blatníky a kapotu. Vykytovat zbylé šrámy a nový lak.
22:27:43
14.08.2012
14.08.2012
popelekjiri
kapánek jiný odstín. Prvně jsem uvažoval o žlutých mlhovkách, ale nakonec s naskytla tahle varianta.
14:11:48
12.08.2012
12.08.2012
Groopi
-> DEKODOVAC: Mojeho sestrička? Chalan to má krajšie, a tá farba mi príde tmavšia trošku.
-> popelekjiri: Máš to pekné, tie hmlovky tomu seknú.
-> popelekjiri: Máš to pekné, tie hmlovky tomu seknú.
16:12:13
09.08.2012
09.08.2012
popelekjiri
jj
21:07:17
08.08.2012
08.08.2012
DEKODOVAC
Groopiho sestrička
13:02:46
07.07.2012
07.07.2012
DEKODOVAC
pekne zachovalávyzera byt
07:56:55
30.06.2012
30.06.2012
popelekjiri
špešl obyč;-)