skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Prodáno.***
Koupě - duben 2011, Bukovina u Benešova nad Ploučnicí
Prodej - leden 2013, někam ke Kolínu.
Mnou najeto - cca 20.000km
Koupě - duben 2011, Bukovina u Benešova nad Ploučnicí
Prodej - leden 2013, někam ke Kolínu.
Mnou najeto - cca 20.000km
ToHo / Škoda 120L - komentáře:
12:55:52
27.01.2013
27.01.2013
ToHo
Tak již nejsem majitel tohoto vozu. Bylo to moje první auto, a tak loučení s ním nebylo vůbec lehké.
21:47:27
17.09.2012
17.09.2012
ToHo
-> RadovanSkodovkar: Díky za přání :-) Snažím se, už je to téměř rok a půl, co jí mám, najel jsem s ní doteď 15500km, uvidíme, co v březnu technická :-)
21:42:29
17.09.2012
17.09.2012
RadovanSkodovkar
Pekná škodovka, dúfam že ti vydrží a držím palce
11:11:18
26.03.2012
26.03.2012
Placko
ešte by to chcelo čumák trocha nižšie a bude vyzerať super
05:41:47
14.03.2012
14.03.2012
ToHo
-> minno: Děkuju, taky mi udělaly pěknou radost :-) Jen musím oloupat to černý lepidlo ze středů a pak pořádně utřít prach :-) Těším se na léto
00:13:44
14.03.2012
14.03.2012
minno
-> ToHo: krásne kolesá.
09:57:00
14.02.2012
14.02.2012
ToHo
Cestou z Teplic do Liberce mi fáro začlo cukat a v Liberci na semaforu dokonce chcíplo... Hledal jsem po internetu, teď jsem v této problematice nejchytřejší Každopádně, takhle vypadal rozdělovač :-) Přidřený odstředivý regulátor nasekal hliníkový prach po celym rozdělovači :-)
15:58:45
29.01.2012
29.01.2012
ToHo
Tak jsem vyndal baterku - teď nikam nejspíš týden nepojedu, takže baterka přečká ty avizované mrazy pěkně v teple. A rovnou jí doleju destilkou...
00:00:18
18.12.2011
18.12.2011
ToHo
-> Minik03: Bylo to stabilní, v průběhu jsme i lezli dovnitř... :-)
23:55:04
17.12.2011
17.12.2011
Minik03
ty vogo, tak pod tuhle konstrukci bych si nelehnul
23:54:27
17.12.2011
17.12.2011
ToHo
Dnes proběhla výměna převodovky (mokrý 5q). Po měsíci jsem se opět dočkal mobility :-) Jezdí to super, za převodovku, táhlo a kulisu děkuji RUSTY88.
Původní převodovka, jak jsem již psal, se vysypala. Byla tam ďoura jak vrata, samozřejmě již bez oleje :-) Prozkoumání přijde na řadu mezi svátkama nejspíš.
Stručný průběh prací na fotkách
Původní převodovka, jak jsem již psal, se vysypala. Byla tam ďoura jak vrata, samozřejmě již bez oleje :-) Prozkoumání přijde na řadu mezi svátkama nejspíš.
Stručný průběh prací na fotkách
23:05:22
21.11.2011
21.11.2011
ToHo
16.11.2011 se mi za jízdy vysypala převodovka 4q. Jel jsem stovkou, když tu najednou chroup a za rychlého chrochtání jsem zajel ke krajnici. Spojka nespojka, kola se netočila.... Tak jsem jel z Chrastavy do Teplic na plaťáku. Ukázalo se, že praskla omezující vidlička a ke čtyřce skočila dvojka...
Nyní čekám, jak se vyvrbí pětikvalt, mám zatím jeden rozjednaný. Kdo by měl navíc 5q kulisu, nechť dá vědět, koupím ji :-)
Ještěže se ta převodovka nevykýblovala minulý měsíc po našich cestách Slovenskem... To by bylo zle, asi bych sundal SPZ a šel na bus...
Nyní čekám, jak se vyvrbí pětikvalt, mám zatím jeden rozjednaný. Kdo by měl navíc 5q kulisu, nechť dá vědět, koupím ji :-)
Ještěže se ta převodovka nevykýblovala minulý měsíc po našich cestách Slovenskem... To by bylo zle, asi bych sundal SPZ a šel na bus...
23:04:43
18.10.2011
18.10.2011
ToHo
Hlava po výměně těsnění dotažena. Jsou vyměněny gufera na klice a spojkový hříděli, spojkový ložisko a mastná lamela. Jede to jak fík. Také jsem nechal líznout bubny. Takovej zážitek z jízdy, to jste nezažili :-) Také je doplněna palubka kontrolkou varovných světel :-)
21:08:14
28.09.2011
28.09.2011
ToHo
Tak škodovka úspěšně sbírá další a další kilometry... Motor je i díky seřízení zdá se rozježděn, daří se mi škodovku roztáhnout i na tachometrových 140 po rovině.
Poslední uvaření se konalo před tím, než jsem nechal vyměnit těsnění pod hlavou, teď už opravdu bez problémů. Také jsem vyměnil olej v převodovce - bylo tam bílé mlíko. Jenže co čert nechtěl, zdá se, že začly téct oba symeringy - jak na spojkový hřídeli, tak na klice (pod autem louže s čistym převodovym olejem a s černym motorovym :-) Projevuje se to také tak, že prokluzuje spojka i za jízdy, kdy po delší době přeřadím nebo nedej bože, když podřadím kvůli předjetí :-D Již mám domluvenou výměnu.
Hned jak se namontuje motor zpět, vyčištěný topný a chladicí okruh zaleju již koupeným fridexem Stabil.
Také jsem stihl vyčistit a důkladně vystříkat vnitřní mechanismy ve dveřích. Také jsem je pořádně zaigelitoval, čímž mi do auta snad konečně přestalo zatejkat :-)
Do středové panelu jsem úspěšně umístil autozapalovač (bude používán samozřejmě pouze jako zásuvka) z Audi Q7. A proč? Na konci října mám naplánovanou cestu do Vysokých Tater :-)
Sehnal jsem také červenožlutý otáčkoměr PAL, jen zatím nevím, kam s ním :-(
skoda-virt.cz/cz/.../1528 46-umisteni-kulateho-otack omeru-do-s-120l-m
Poslední uvaření se konalo před tím, než jsem nechal vyměnit těsnění pod hlavou, teď už opravdu bez problémů. Také jsem vyměnil olej v převodovce - bylo tam bílé mlíko. Jenže co čert nechtěl, zdá se, že začly téct oba symeringy - jak na spojkový hřídeli, tak na klice (pod autem louže s čistym převodovym olejem a s černym motorovym :-) Projevuje se to také tak, že prokluzuje spojka i za jízdy, kdy po delší době přeřadím nebo nedej bože, když podřadím kvůli předjetí :-D Již mám domluvenou výměnu.
Hned jak se namontuje motor zpět, vyčištěný topný a chladicí okruh zaleju již koupeným fridexem Stabil.
Také jsem stihl vyčistit a důkladně vystříkat vnitřní mechanismy ve dveřích. Také jsem je pořádně zaigelitoval, čímž mi do auta snad konečně přestalo zatejkat :-)
Do středové panelu jsem úspěšně umístil autozapalovač (bude používán samozřejmě pouze jako zásuvka) z Audi Q7. A proč? Na konci října mám naplánovanou cestu do Vysokých Tater :-)
Sehnal jsem také červenožlutý otáčkoměr PAL, jen zatím nevím, kam s ním :-(
skoda-virt.cz/cz/.../1528 46-umisteni-kulateho-otack omeru-do-s-120l-m
16:26:32
21.06.2011
21.06.2011
ToHo
Musím se pochlubit. Moje experimenty s octem si již pravděpodobně začaly vybírat svou daň. Začalo protékat topení (s úniky při "octování" se počítalo). S baterkou jsem to omrkl, pravděpodobně to utíká přes ventil topení - ten je i z venku mírně obrostlý. Do konce týdne plánuju vypustit vodu a sundat i ventil. Bude potřeba koupit celý nový, nebo stačí sehnat těsnění (našel jsem na netu nějaké kuželové gumové a kruhové asi hliníkové)?
Co je v tuto chvíli horší, že pod kobercem spolujezdce je mokro, ta deka je nasáklá jak houba...
edit: Už mám oboje těsnění do ventilu, oboje dohromady 5,-. Zítra vypouštím vodu.
Co je v tuto chvíli horší, že pod kobercem spolujezdce je mokro, ta deka je nasáklá jak houba...
edit: Už mám oboje těsnění do ventilu, oboje dohromady 5,-. Zítra vypouštím vodu.
13:11:46
21.06.2011
21.06.2011
ToHo
-> Alex41: Vzhledem k finančním možnostem mám představu nejprve takovou, že auto uvedu do (alespoň téměř) provozuschopnýho stavu. STK mám do III/2013, takže do té doby se o něj budu starat, jak bude v mých možnostech. Potom, pokud se projeví koroze (nebude garážovaná a i přez zimu s ní sem tam vyjedu), půjde do kopru či lepších rukou. Pokud by měla ale projít technickou a bezpečně přežít do další, tak si jí ponechám. To bych snad už po škole mohl chodit do práce a vydělat něco na její udržování - nový lak atd... Teď určitě nemám možnost jí do mrtě rozebrat a udělat dutiny, začínající rez opravit, bohužel. Dutiny by měly ale být ještě od původního majitele dělané, podvezek je také zatím prý ok. Tak se uvidí :-)
Zrovna mám na stole rozebraný budíky, sklíčka byla zamaštěná i zevnitř, za tmy se na to nedalo koukat. Taky jsem zapojil kontrolku rozsvícených světel, tak mám radost.
Problém mi teď dělá panel ovládání topení. Je uvolněný, nahoře chybí matička. Místo kontrolky varovných byl nacpaný cyklovač (ten jsem před chvilkou zkoušel zapojit, ale nefunguje). No a jak ovládám topení, tak v určitých polohách páček topení se zřejmě ty páčky spojily s cyklovačem a mně začalo stírat. Takže teď bych chtěl upevnit ten panýlek a osadit zpět kontrolku. Tu už jsem si vyjdenal zde od James1991.
Zrovna mám na stole rozebraný budíky, sklíčka byla zamaštěná i zevnitř, za tmy se na to nedalo koukat. Taky jsem zapojil kontrolku rozsvícených světel, tak mám radost.
Problém mi teď dělá panel ovládání topení. Je uvolněný, nahoře chybí matička. Místo kontrolky varovných byl nacpaný cyklovač (ten jsem před chvilkou zkoušel zapojit, ale nefunguje). No a jak ovládám topení, tak v určitých polohách páček topení se zřejmě ty páčky spojily s cyklovačem a mně začalo stírat. Takže teď bych chtěl upevnit ten panýlek a osadit zpět kontrolku. Tu už jsem si vyjdenal zde od James1991.
08:54:17
21.06.2011
21.06.2011
Alex41
To že neplánuješ žádné zásahy do původního HW ti moc chválim :-) Budeš auto uvádět k původnímu stavu nebo jen k provozuschopnýmu stavu? :-)