skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak tady to je můj Samík.
Motor 781.136:
snížená hlava,zvětšené vyleštěné kanály,leštěné ventily, hliníkové zdvihací tyčky, vačka 280/280, odlehčené a vyvážená ojnice, písty, setrvačník a řemenice,sání přes hlavu původem od peter I(domácí výroba), dva dvojité horizontální karburátory solex c40 DDH,svody 4-1,elektrická benzínová pumpa, startér z felicie upravený,alternátor 70A; zatím chybí příčný tlumič
Převodovka:
série 5ti kvalt jen přetěsněná a s novou spojkou(před lety dělán repas 5.stupně)
Přední náprava:
původem z rapida, zběžně oživená, nové náboje a svisláky, repasované řízení (v záloze je druhá náprava z původní karoserie, která čeká na kompletní repas)
Zadní náprava:
také původem rapid, vyztužená podélná i šikmá ramena, nové kostky, buchty a ložiska
Podvozek:
tlumiče sportovní od speedpra
zadní pružiny červené speedpro -35mm
přední zakázkové s volnou délkou 200mm
Brzdy:
přední-chlazené vrtané kotouče s rozšířenými 4p třmeny
zadní-kotoučové s dělenými 4p třmeny
ruční-hydraulická, domácí výroby
Karoserie:
vyvařená, zahlazená, upravená. barva modrá race metal 9463, spodek žlutý alkyton,přední světla čirá, zadní kompletně z led diod(vlastní výroba)
Interier:
palubka domácí výroby z laminátu stále ve fázi vývoje, budíky ford fiesta mk2, výdechy topení škoda fabia 2, přední sedadla recaro, zadní zatím žádná, ale v plánu jsou(ne, nebudou tam repráky alá mísy na salát:-)), středový panel domácí výroby svařený z ocelových profilů(také čeká na dodělání), repasované topení s novou vložkou atd.
Kola:
Borbet 7J x 15 s pneu 195/50 na duralových podložkách 3cm se změnou rozteče na 4x100 (původní kola, ale do budoucna bych chtěl jiná)
ROZPRODÁVÁM NA DÍLY! PIŠTE CO KDO CHCETE. Aneb když váš velký sen musí uvolnit místo tomu největšímu snu, jaký jste kdy měli...nikdy na tebe nezapomenu Samíku
P.s. virt je plný opravdu charakterních lidí. nejvíc mě baví ti. kteří tady léta pomlouvali mojí práci, jako jeden z vrcholů tuzingu a když jsem zveřejnil, že je ten "brak" na prodej, tak se předháněli kdo dá víc a kdo si pro ten "šrot" dřív přijede :-D Většina lidí tady nikdy nepochopila o oč jsem se tu snažil a i když jsem tento projekt z mnoha důvodů nakonec nedokončil, tak ničeho nelituji. Děkuji všem za podporu a všem, co máte sen radím-jděte za ním, i když to třeba nedopadne, tak jak původně zamýšlíleli, i tak vás to posune na úplně jinou úroveň. A i kdyby ne je to mnohem lepší cesta, než nedělat nic, nebo ještě hůř pomlouvat cizí snažení.
Motor 781.136:
snížená hlava,zvětšené vyleštěné kanály,leštěné ventily, hliníkové zdvihací tyčky, vačka 280/280, odlehčené a vyvážená ojnice, písty, setrvačník a řemenice,sání přes hlavu původem od peter I(domácí výroba), dva dvojité horizontální karburátory solex c40 DDH,svody 4-1,elektrická benzínová pumpa, startér z felicie upravený,alternátor 70A; zatím chybí příčný tlumič
Převodovka:
série 5ti kvalt jen přetěsněná a s novou spojkou(před lety dělán repas 5.stupně)
Přední náprava:
původem z rapida, zběžně oživená, nové náboje a svisláky, repasované řízení (v záloze je druhá náprava z původní karoserie, která čeká na kompletní repas)
Zadní náprava:
také původem rapid, vyztužená podélná i šikmá ramena, nové kostky, buchty a ložiska
Podvozek:
tlumiče sportovní od speedpra
zadní pružiny červené speedpro -35mm
přední zakázkové s volnou délkou 200mm
Brzdy:
přední-chlazené vrtané kotouče s rozšířenými 4p třmeny
zadní-kotoučové s dělenými 4p třmeny
ruční-hydraulická, domácí výroby
Karoserie:
vyvařená, zahlazená, upravená. barva modrá race metal 9463, spodek žlutý alkyton,přední světla čirá, zadní kompletně z led diod(vlastní výroba)
Interier:
palubka domácí výroby z laminátu stále ve fázi vývoje, budíky ford fiesta mk2, výdechy topení škoda fabia 2, přední sedadla recaro, zadní zatím žádná, ale v plánu jsou(ne, nebudou tam repráky alá mísy na salát:-)), středový panel domácí výroby svařený z ocelových profilů(také čeká na dodělání), repasované topení s novou vložkou atd.
Kola:
Borbet 7J x 15 s pneu 195/50 na duralových podložkách 3cm se změnou rozteče na 4x100 (původní kola, ale do budoucna bych chtěl jiná)
ROZPRODÁVÁM NA DÍLY! PIŠTE CO KDO CHCETE. Aneb když váš velký sen musí uvolnit místo tomu největšímu snu, jaký jste kdy měli...nikdy na tebe nezapomenu Samíku
P.s. virt je plný opravdu charakterních lidí. nejvíc mě baví ti. kteří tady léta pomlouvali mojí práci, jako jeden z vrcholů tuzingu a když jsem zveřejnil, že je ten "brak" na prodej, tak se předháněli kdo dá víc a kdo si pro ten "šrot" dřív přijede :-D Většina lidí tady nikdy nepochopila o oč jsem se tu snažil a i když jsem tento projekt z mnoha důvodů nakonec nedokončil, tak ničeho nelituji. Děkuji všem za podporu a všem, co máte sen radím-jděte za ním, i když to třeba nedopadne, tak jak původně zamýšlíleli, i tak vás to posune na úplně jinou úroveň. A i kdyby ne je to mnohem lepší cesta, než nedělat nic, nebo ještě hůř pomlouvat cizí snažení.
Samík - komentáře:
15:44:57
11.11.2011
11.11.2011
Mokro
-> navajas: podla mojho nazoru by si ho mal prerobit (zaoblit) pristrojovka je obla su budu v nej okruhle budiky a stredovy tunel je dost hranaty
19:13:51
26.10.2011
26.10.2011
navajas
Zkušebně napasované neupravené torzo palubky. Teďka mám dilema jestli použít a upravit ten středový tunel a nebo ho nově vyrobit
19:24:29
28.09.2011
28.09.2011
navajas
-> castrol: snad vyjedem na jaře...
18:36:57
28.09.2011
28.09.2011
castrol
-> navajas: kedy bude komplet hotova
21:26:12
13.09.2011
13.09.2011
navajas
-> castrol: obávám se, že budu muset. Jedny doma mám z původních kol, tak uvidím, jestli na ně seženu kola, a nebo je pak budu muset nechat vyrobit.
21:19:55
13.09.2011
13.09.2011
castrol
-> navajas: a asi aj podlozky co ?
21:15:02
13.09.2011
13.09.2011
navajas
-> pitrs-84@: já si zas neumím představit blázna, kterej by si myslel, že to bude na běžný ježdění...:-)
-> bezmozekk: děkuji
-> castrol: no...s tím bude trošku problém. Konkrétního nic nemám, ale moje představa je nějaké pětipaprsky s límcema.
-> bezmozekk: děkuji
-> castrol: no...s tím bude trošku problém. Konkrétního nic nemám, ale moje představa je nějaké pětipaprsky s límcema.
20:44:34
13.09.2011
13.09.2011
pitrs-84@
-> bezmozekk: todle na ceste si neumim ani predstavit... ani blazna co by uveril tomu ze by to jakkoliv "udelalo" stk
20:40:23
13.09.2011
13.09.2011
castrol
-> navajas: co tam budu za kolesa ?
20:39:30
13.09.2011
13.09.2011
bezmozekk - zrušená registrace
jsem zvědavej až vyjedeš,docela zajímavý úpravy držim palce
21:30:07
28.08.2011
28.08.2011
sikula
Zajímavá stavba, držím palce.
20:02:05
17.08.2011
17.08.2011
castrol
-> navajas:
04:29:39
17.08.2011
17.08.2011
navajas
-> castrol: bohuzel je to tak
20:09:31
16.08.2011
16.08.2011
castrol
-> navajas: co si neurobis sam nemas
13:10:23
16.08.2011
16.08.2011
havlik
-> tunerlada: prava zadni kapsa
13:08:42
16.08.2011
16.08.2011
tunerlada
-> navajas: coto kde to je?
22:23:11
15.08.2011
15.08.2011
navajas
To je tak, když se spolehnete na kvalitu práce odvedené někým jiným...
21:06:17
07.08.2011
07.08.2011
P@wlos
ZAJIMAVE, DAVAM DO OBLIBENYCH NEB ME ZAJIMA JAK TOHLE DOPADNE... drzim palce...
18:43:37
05.08.2011
05.08.2011
navajas
Jirik_Tuňák 05.08.11 13:32:39 napsal: m8rinek 18.05.11 00:21:37 napsal:
Ten zadlabací zámek… omg… Teď na to čumím. Menší jsem dával před měsícema ke špajzu. Na tento technický (zlo)čin jsem patřičně hrdý a musím dodat, že funguje parádně
Ten zadlabací zámek… omg… Teď na to čumím. Menší jsem dával před měsícema ke špajzu. Na tento technický (zlo)čin jsem patřičně hrdý a musím dodat, že funguje parádně
13:33:15
05.08.2011
05.08.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Až tam budou kola, tak to bude asi zajímací.
Osobně bych ale udělal dveře otvírací normálně, jen takhle snížené. To by bylo taky zajímací.
Osobně bych ale udělal dveře otvírací normálně, jen takhle snížené. To by bylo taky zajímací.