Cauves. mohl bys mi poslat foto na mail,jak mas udelanej ten karbec? Ja na to nemuzu prijit,jak to udelat. Dik
Barton.Petr@seznam.cz
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem se konečně dostal k tomu,že sem taky dám svoje autíčko,i když je v podstatě v sérii -(
Auto jsem zakoupil v roce 2002
Je to původem 105 přivezená z Belgie,rv.89 ale v ČS dokladech bylo 1966 a typ vozu 1000MB!!!! I přesto,že měla najeto spoustu kilometrů (dle tacho asi 140000km) tak byla docela zachovalá (v belgii se asi nesolí-)), až na motor(LPG mu dalo na frak).Ten šel taky hned ven a místo něho aspoň stodváca.Po nějakém čase se udělaly prahy,blatníky,př.čelo atd,však to všichni znáte. Nejdřív to mělo být auto na rok či dva jenom na popojíždění do práce,ale nějak se to zvrtlo.Byl jsem se párkrát podívat s kamarádem na Renocaru a začal jsem taky uvažovat o nějakých detailech,jsem spíše zastánce praktičnosti a klasiky.
Tak asi první co se udělalo byly bílý blinkry,nové zadní lampy,poklice z feldy,zatmavený pruh na čelní sklo,mlhovky do předu, kliky z favorita NM.Zkrátily se pružiny na přední nápravě,vyměnily všechny pohyblivý části a namontoval se novej 18mm stabilizátor a plastový podběhy.Proběhlo GO brzd.Dále pak podložky pod kola - vzadu : 3 cm na každou stranu,vpředu: 1,5 cm. Auto začalo vypadat docela pěkně a hlavně už se konečně chovalo jako auto.
Posléze přišel na řadu interiér,nová palubovka z rapida + přístrojovka s těma sdruženejma budíkama prosvětlená modrýma LED,částečně potaženo modrým kobercem.Detaily do barvy vozu.Dále pak sedačky z rapida,třetí brzdový,jiné pedály,okenní kličky z felicie, zakrácená šaltpáka s novou koncovkou, dále pak neony pod sedadla.Zpoždovač osvětlení apd.
Motor se mi taky přestával líbit,tak jsem se začal dívat po vrakovištích po jiném,nakonec se podařilo sehnat feldu MPIčko z bouračky,naj. asi 48000km(rv. 99) a začala přestavba.Ale když už to bylo venku,ak jsem ho celej rozebral a podíval se dovnitř.Dal jsem tam vačku 260/260,nové rozvody,smotal se setrvák(převrtanej ze 105) a řemenice,pak vyvážit a nazpět.Na karbu se odstranil podtlak a spojily obě klapky,připevnilo el. palivové čerpadlo(z BMW),hadice od plynu,trochu poupravit výfuk a hurá na silnici.Auto se chovalo co se týče zrychlení bombasticky,ale ty BRZDY!!! Do Předu se namontily 4-písty a hned to bylo lepší.
A v neposlední řadě hudba:
rádio Panasonic RDP383 rds s Mp3/Wma
Přední repro 2*středobas tesla + výšky prestige na palubce
Vzadu na platě opět 2*středobas tesla + výšky prestige
subwoofer v platě Pioneer TS-305F (400/800W)
Zesilovač Magnat Bull power four (800w)
Zesilovač Fenner FB 250 R (300W)
PS: Doufám že se vám moje autíčko bude aspoň trochu líbit.
Auto jsem zakoupil v roce 2002
Je to původem 105 přivezená z Belgie,rv.89 ale v ČS dokladech bylo 1966 a typ vozu 1000MB!!!! I přesto,že měla najeto spoustu kilometrů (dle tacho asi 140000km) tak byla docela zachovalá (v belgii se asi nesolí-)), až na motor(LPG mu dalo na frak).Ten šel taky hned ven a místo něho aspoň stodváca.Po nějakém čase se udělaly prahy,blatníky,př.čelo atd,však to všichni znáte. Nejdřív to mělo být auto na rok či dva jenom na popojíždění do práce,ale nějak se to zvrtlo.Byl jsem se párkrát podívat s kamarádem na Renocaru a začal jsem taky uvažovat o nějakých detailech,jsem spíše zastánce praktičnosti a klasiky.
Tak asi první co se udělalo byly bílý blinkry,nové zadní lampy,poklice z feldy,zatmavený pruh na čelní sklo,mlhovky do předu, kliky z favorita NM.Zkrátily se pružiny na přední nápravě,vyměnily všechny pohyblivý části a namontoval se novej 18mm stabilizátor a plastový podběhy.Proběhlo GO brzd.Dále pak podložky pod kola - vzadu : 3 cm na každou stranu,vpředu: 1,5 cm. Auto začalo vypadat docela pěkně a hlavně už se konečně chovalo jako auto.
Posléze přišel na řadu interiér,nová palubovka z rapida + přístrojovka s těma sdruženejma budíkama prosvětlená modrýma LED,částečně potaženo modrým kobercem.Detaily do barvy vozu.Dále pak sedačky z rapida,třetí brzdový,jiné pedály,okenní kličky z felicie, zakrácená šaltpáka s novou koncovkou, dále pak neony pod sedadla.Zpoždovač osvětlení apd.
Motor se mi taky přestával líbit,tak jsem se začal dívat po vrakovištích po jiném,nakonec se podařilo sehnat feldu MPIčko z bouračky,naj. asi 48000km(rv. 99) a začala přestavba.Ale když už to bylo venku,ak jsem ho celej rozebral a podíval se dovnitř.Dal jsem tam vačku 260/260,nové rozvody,smotal se setrvák(převrtanej ze 105) a řemenice,pak vyvážit a nazpět.Na karbu se odstranil podtlak a spojily obě klapky,připevnilo el. palivové čerpadlo(z BMW),hadice od plynu,trochu poupravit výfuk a hurá na silnici.Auto se chovalo co se týče zrychlení bombasticky,ale ty BRZDY!!! Do Předu se namontily 4-písty a hned to bylo lepší.
A v neposlední řadě hudba:
rádio Panasonic RDP383 rds s Mp3/Wma
Přední repro 2*středobas tesla + výšky prestige na palubce
Vzadu na platě opět 2*středobas tesla + výšky prestige
subwoofer v platě Pioneer TS-305F (400/800W)
Zesilovač Magnat Bull power four (800w)
Zesilovač Fenner FB 250 R (300W)
PS: Doufám že se vám moje autíčko bude aspoň trochu líbit.
Luboš/Š105S - komentáře:
15:23:13
09.07.2007
09.07.2007
bartonicek
15:01:00
04.03.2005
04.03.2005
Jindra
zvysuju na 10b
J.
J.
17:46:57
10.01.2005
10.01.2005
Zeman Luboš
Podložky jsou pouze průchozí,je to na origo discích,nepotřebuji se někde na silnici dohadovat s policajtama...
11:57:12
31.12.2004
31.12.2004
Milos
8b, podlozky mas redukcni nebo jen pruchoozi ?
11:55:51
31.12.2004
31.12.2004
Milos
no ja si mylsim ze roboty na ni bylo odpracovano dost, davam vice
13:59:52
25.12.2004
25.12.2004
Crack
průměr,takže okolo 5-ti
20:20:13
11.11.2004
11.11.2004
Doyle
6b
00:10:21
09.11.2004
09.11.2004
R@ZOR
Pěkný. Jen tak dál..
15:52:22
04.11.2004
04.11.2004
hany
pěkný přidej ještě pár fotek zatim 5b