skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak a tohle je moje stávající přibližovadlo. Jak již možná někdo tuší sem mechanik a toto auto slouží k mojí dopravě do zaměstnání.. Původní motor vzal za své a tak sme s kamarády v garáži potkali jiný.
Nevím už ani jak se to tenkrát všechno seběhlo, vim akorát že mi na hlavu asi spadla těžká cihla a zbytek už je jasnej... Dnes sem tu jan na skok, tak detailní popis časem.
technické údaje:
Škoda 105L
motor řadový čtyřválec kdesi vzadu
objem individuálně dle nálady dělníků na lince
vrtání x zdvih viz objem
výkon neuvěřitelný, těžko hledá soupeře
točivý moment démonický, postrach poloos
kompresní poměr 8 – 10:1 (jak se zrovna zadařilo)
plnění motoru karburátor se samozanášením hlavní trysky
startér v lepším případě elektrický, v horším je start na dobré vůli kolemjdoucích
převodovka velká a těžká
brzdy vpředu dva kotouče s účinností bubnů. Vzadu dva bubny bez účinnosti
suchá hmotnost nezměřitelná, do auta pořád někudy teče
objem nádrže různý, liší se podle venkovní teploty a snahy pumpařů o poctivost
cena lidová, jedno z mála aut, na které stačí průměrný měsíční plat
Nevím už ani jak se to tenkrát všechno seběhlo, vim akorát že mi na hlavu asi spadla těžká cihla a zbytek už je jasnej... Dnes sem tu jan na skok, tak detailní popis časem.
technické údaje:
Škoda 105L
motor řadový čtyřválec kdesi vzadu
objem individuálně dle nálady dělníků na lince
vrtání x zdvih viz objem
výkon neuvěřitelný, těžko hledá soupeře
točivý moment démonický, postrach poloos
kompresní poměr 8 – 10:1 (jak se zrovna zadařilo)
plnění motoru karburátor se samozanášením hlavní trysky
startér v lepším případě elektrický, v horším je start na dobré vůli kolemjdoucích
převodovka velká a těžká
brzdy vpředu dva kotouče s účinností bubnů. Vzadu dva bubny bez účinnosti
suchá hmotnost nezměřitelná, do auta pořád někudy teče
objem nádrže různý, liší se podle venkovní teploty a snahy pumpařů o poctivost
cena lidová, jedno z mála aut, na které stačí průměrný měsíční plat
Fantom / 105 TURBO - komentáře:
11:31:36
19.06.2009
19.06.2009
Quest
nemá te ten scan v lepší kvalitě?
10:27:53
29.06.2006
29.06.2006
Power of Bass
by me zajmalo co na to rikaj na technicke na tan 1.8 20V btw to uz musi byt skutecny postrach poloos a prevodovky..to neni asi jen tak tam neco vrayit co
10:25:38
29.06.2006
29.06.2006
Power of Bass
aladin -> na sterku si prohrabne i kolobeyka
12:08:04
12.05.2006
12.05.2006
Syny
Mozna ten naraznik bys tam moch nechat! Jinak je moooc pekna!
10:16:47
25.03.2006
25.03.2006
lpepsi
-> Power of Bass: proc by ne? s tak tezkym motorem, tak silnym, bych rekl ze to jde zvednout
22:48:06
21.03.2006
21.03.2006
Power of Bass
btw to mi chcete tvrdit ze ta fotka neni fotomontaz? chtel bych videt shade co se takhle zvedne kdyz se pprislapne plyn
10:56:15
17.03.2006
17.03.2006
Power of Bass
vystizny popis -
09:49:08
28.06.2005
28.06.2005
Majkl
09:49:03
28.06.2005
28.06.2005
Majkl
SUPER popis !!!!!!!
09:29:31
28.06.2005
28.06.2005
VOJTA ATC 175
-> Dvordy: Už je prodaný...
15:51:02
30.05.2005
30.05.2005
Dvordy
-> VOJTA ATC 175: a to éro?
11:57:50
30.05.2005
30.05.2005
VOJTA ATC 175
-> Aladin: Moje hrabe i na těch 195kách, když tam mám 2x víc koní jak v sérii :)))
20:22:47
25.05.2005
25.05.2005
Aladin
ten článek jsem četl... a prý že ty nejlepší modely škodovek i malinko prohrábly, když jste se hodně snažili. Škodovka zahrabe jak pi*a, když chcete!
11:28:47
25.05.2005
25.05.2005
VOJTA ATC 175
-> Dvordy: Nejsou na prodej..... (ty kola)
12:04:19
10.05.2005
10.05.2005
VOJTA ATC 175
-> Mr-classic: ... nebrzdí to - si zapoměl dodat :)))
18:21:02
23.04.2005
23.04.2005
Mishak
hukot .... 10b ... ale hlavně POMALU
10:43:23
08.04.2005
08.04.2005
chroust
dávám 10b fakt pěkné , ten popis je dobrej
13:17:33
07.04.2005
07.04.2005
Dvordy
-> VOJTA ATC 175: a ty tam děláš? Já že dole pod barákem stojí černý éro na loukotích, mě by zajímaly totiž ty kola.
09:05:15
07.04.2005
07.04.2005
VOJTA ATC 175
-> Dvordy: Jo, jo je....
-> Roksor: Klasika 1.8 20V už sem to někde psal....
-> tuzo136: Děkuji, koukal sem, něco kolem 150PS
-> Roksor: Klasika 1.8 20V už sem to někde psal....
-> tuzo136: Děkuji, koukal sem, něco kolem 150PS