
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Originál "model" 135 GL.
Rok výroby 1988.
Z originálního vozu je zatím pouze karoserie. V roce 2000 byla dovezená z Německa s Favorit motorem 135. Originál blok je zatím v přípravě na stavbu nového motoru, tak zatím slouží agregát 742.136.
Papíry jsou kvuli dovozu řešené úplně z jiného vozu, přestavba modelu 120 z roku 1978.
Dočasný motor:
- originál blok + klika + vložky s pístama 742.136
- hlava z Felicie MPI, slícované sací i výfukové kanály
- vačka 136B
- odlehčený setrvačník na 4,8 kg, řemenice podle výkresu pro skupinu A
- svody Hrcina 4-1 + tlumič Žanda.
- přetryskovaný karburátor
- 1. st. 190 vzdušník / 120 tryska
- 2. st. 140 vzdušník / 150 tryska
- sériové difuzory 1.st. 22, 2.st. 24
- převrtaný jehlový ventil na 2,5 mm
- otevírání druhé komory do plna po sešlápnutí plného plynu ovládáno mechanicky
...v přípravě je originál blok 742.135 s vnitřnostma 136B nebo možná dojde k importu 1.4 z Fabie :)
Podvozek:
- nápravy vyndány, opískovány, dán nový nátěr základovky + alkyton
- přední pružiny o 2,5 závitu říznutá série, zadní z kyvadlovky i s domky
- tlumiče série
Interiér:
- sedačky originál 135 GL vývoz Německo
- volant OBA
- tlak oleje, teplota oleje a voltmetr žigul
- tříbodové pásy
Exteriér:
- originál křídlo Plzeňské dílo s dvěmi otvory
- 2x dálkové a 2x mlhové světlo PAL (průměr cca 185 mm) jako mívali vozy MTX
Rok výroby 1988.
Z originálního vozu je zatím pouze karoserie. V roce 2000 byla dovezená z Německa s Favorit motorem 135. Originál blok je zatím v přípravě na stavbu nového motoru, tak zatím slouží agregát 742.136.
Papíry jsou kvuli dovozu řešené úplně z jiného vozu, přestavba modelu 120 z roku 1978.
Dočasný motor:
- originál blok + klika + vložky s pístama 742.136
- hlava z Felicie MPI, slícované sací i výfukové kanály
- vačka 136B
- odlehčený setrvačník na 4,8 kg, řemenice podle výkresu pro skupinu A
- svody Hrcina 4-1 + tlumič Žanda.
- přetryskovaný karburátor
- 1. st. 190 vzdušník / 120 tryska
- 2. st. 140 vzdušník / 150 tryska
- sériové difuzory 1.st. 22, 2.st. 24
- převrtaný jehlový ventil na 2,5 mm
- otevírání druhé komory do plna po sešlápnutí plného plynu ovládáno mechanicky
...v přípravě je originál blok 742.135 s vnitřnostma 136B nebo možná dojde k importu 1.4 z Fabie :)
Podvozek:
- nápravy vyndány, opískovány, dán nový nátěr základovky + alkyton
- přední pružiny o 2,5 závitu říznutá série, zadní z kyvadlovky i s domky
- tlumiče série
Interiér:
- sedačky originál 135 GL vývoz Německo
- volant OBA
- tlak oleje, teplota oleje a voltmetr žigul
- tříbodové pásy
Exteriér:
- originál křídlo Plzeňské dílo s dvěmi otvory
- 2x dálkové a 2x mlhové světlo PAL (průměr cca 185 mm) jako mívali vozy MTX
Petr / 135 GL - komentáře:
Pěkná kára, jen tak dál. To místo, kde si fotil na letišti asi znám... Taky tam mám jednu. Je to opuštěný letiště zadem na sokolov? Dost tam jezdíme.

Naaaadherna mašina :).. origo od vonka a vo vnutri ten pravy špecialik :)... paradna je klobuk dole :)



To dodatocne ukostrenie sa da riesit aj lepsie... Ja to mam rovno od "-" kastlika baterky na motor, naco krmit prechodak medzi prieckou motora a kasnou...
nice
Obtisky? Na jaký bázi obtisku byli originál zobrazení kulis? Abych se přiznal, nikdy jsem originál neviděl, tak jsem si myslel, že to byli též samolepky 

-> Pavel P..: tebe nepočítám
.. a krom tebe ?


-> Tomaso435: jaja.. ještě jich pár mám

img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/7285_2011-03-10_
20-50-06_36.jpg aby bylo, kdyby nebylo . . . . tak mě napadá, origo byl obtisk co ?
Budíky ve středovém panelu jsou všechny ze žigula i s tim "dřevěnym" tělem. Teplota je na olej ;-)
Ahoj.Odkud máš prosím tě přídavný budík voltmetr a přídavný teploměr máš zapojený na teplotu oleje?
Pěkná kára dost zachovalá, chválím středové budíky ty už jsem někde viděl.

-> Petr - Rapid 135: kokám hezká RZ
.

-> Petr - Rapid 135: krása, ďalšia z tých iba 1020 kusov...
..vyrobená február 88?

veľmi peknáá




pekná škodovka...tá rampa je parádna!
MTX pavučiny by tomu krásně šli nebo loukotě. To všechno snad do další sezony vyřešim. Budu muset nějaký pohledat a pak si s nima vyhrát :-) Díky za chválu ;-)
-> Petr - Rapid 135: tak pak to bude bezvadný... jen by to sneslo nějaký lepší kolesa, třeba MTX pavučiny nebo loukotě
každopádně další auto které po dlouhé době přidám mezi oblíbené. :-)

každopádně další auto které po dlouhé době přidám mezi oblíbené. :-)
Chvála barvy od tebe sedí
Je hezká, hlavně výborně zachovalá. Styl ještě chce pilovat, barvy sladit a drobnosti, zatim je to složený do normálního provozu. Až se bude rozebírat a znova skládat, tak se bude koukat na sladění barevný a celkovou krásu 


pěknej stroj... chválim styl úprav, vzhled a barvu


