skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tož tohle je moje Š 130L po dědovi. Je to vůbec první 130ka kterou jsem měl tu čest řídit. Stačilo jedno svezení a propadl jsem jejím čtyřpístkovým brzdám, pětikvaltu, motoru, vlečce......prostě všemu co dělá stotřicítku stotřicítkou.
Nějaké ty data:
Škoda 130L
Vyrobeno: v.r. 1986 v Mladé Boleslavi
Barva: šípková červeň
Najeto: cca. 45 000 km
Moje plány jsou že ji budu decentně vylepšovat, a tím pádem zůstane rapid v originále.
Motor
Trochu leklá ryba zajetá dědkostylem se sklonem k detonačnímu spalování. Proto jsem rozhodl že do ní poputuje 742.136 původně určený do rapida.
V létě 2015 prozatimní motor 742.136 od Pecy nasazen a legálně zapsán do TP.
Nový motor od podzimu 2022.
Blok 742.136, odlehčená kliková hřídel s ojnicemi a písty fabie 1,4, odlehčený setrvačník, odpružená lamela spojky, hlava felicie Mpi s vahadly fabia, vačka 265°, kompresní poměr 10,3 :1. Odhadovaný výkon 90Hp.
Stavěl Vrbamotorsport.
Jede úžasně, a auta jako je dvojková Octavie mají opravdu problémy při předjiždění.
Náskok před ŠKODA 120GLS M1
▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ░░░ ░░░ ░░░ ░░░
80% ........................ ....................... . ...................... ......................... .................Mám diktátora, ale nemám tu drzost jezdit s neúctou k životu jako ŠKODA 120 GLS M1 –20% . :-( ,ale na druhou stranu mi to brzdí jako šlak :-D
Nějaké ty data:
Škoda 130L
Vyrobeno: v.r. 1986 v Mladé Boleslavi
Barva: šípková červeň
Najeto: cca. 45 000 km
Moje plány jsou že ji budu decentně vylepšovat, a tím pádem zůstane rapid v originále.
Motor
Trochu leklá ryba zajetá dědkostylem se sklonem k detonačnímu spalování. Proto jsem rozhodl že do ní poputuje 742.136 původně určený do rapida.
V létě 2015 prozatimní motor 742.136 od Pecy nasazen a legálně zapsán do TP.
Nový motor od podzimu 2022.
Blok 742.136, odlehčená kliková hřídel s ojnicemi a písty fabie 1,4, odlehčený setrvačník, odpružená lamela spojky, hlava felicie Mpi s vahadly fabia, vačka 265°, kompresní poměr 10,3 :1. Odhadovaný výkon 90Hp.
Stavěl Vrbamotorsport.
Jede úžasně, a auta jako je dvojková Octavie mají opravdu problémy při předjiždění.
Náskok před ŠKODA 120GLS M1
▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ░░░ ░░░ ░░░ ░░░
80% ........................ ....................... . ...................... ......................... .................Mám diktátora, ale nemám tu drzost jezdit s neúctou k životu jako ŠKODA 120 GLS M1 –20% . :-( ,ale na druhou stranu mi to brzdí jako šlak :-D
*Pa/ J3ster / Š 130L - komentáře:
16:33:43
04.12.2013
04.12.2013
šadesa
-> J3STER 04.12.13 12:31:09: to nemyslíš vážně vid
16:30:19
04.12.2013
04.12.2013
Pavel P..
-> J3STER: nalámat do do popelnice na tříděnej odpad na seriový auto se zrovna moc nehodí..
20:31:48
08.10.2013
08.10.2013
J3STER
-> Pavel P..: Jen tohle místo bylo prorezlé. Jinak je celý blatník OK.
20:30:18
08.10.2013
08.10.2013
Pavel P..
vyvařovat shnilej blatník, no to se oplatí
20:27:57
08.10.2013
08.10.2013
J3STER
Jelikož, tudíž, a protože vlastním svářečku pokročily i opravy na autě. Opravené prohnilé místo na blatníku.
20:58:53
07.09.2013
07.09.2013
J3STER
-> dakar.cz: Žádné píchání nebylo a nebude. Dírky tam prostě prohnily.
-> MOLSO: Jestli se tam galvanika nedostane to nevím, ale je to festovnější vrstva zinku.
-> MOLSO: Jestli se tam galvanika nedostane to nevím, ale je to festovnější vrstva zinku.
20:42:47
07.09.2013
07.09.2013
dakar.cz
obr 14 - tos tam pichl šrubovákem,abys tam měl nějakou díru,ne?
Jinak pěkně pokračuješ,su zvědavý na výsledek :-)
Jinak pěkně pokračuješ,su zvědavý na výsledek :-)
17:38:29
07.09.2013
07.09.2013
MOLSO
-> J3STER: je mi to jasne ... a galvanika sa tam nedostane
16:24:21
07.09.2013
07.09.2013
J3STER
-> MOLSO: Pozinkování je hlavně z důvodu obtížného natírání za výztuhou.
20:57:30
06.09.2013
06.09.2013
MOLSO
-> J3STER: len tak
20:36:37
06.09.2013
06.09.2013
J3STER
-> MOLSO: Nezdá. Prečo?
20:33:15
06.09.2013
06.09.2013
MOLSO
-> J3STER: zda sa mi to alebo je to žiarový pozink ?
20:32:09
07.08.2013
07.08.2013
K1NYO
pekna, prajem vela stastnych km bez poruch
22:55:00
05.08.2013
05.08.2013
J3STER
-> Pavel P..: Těmi to udělátky ostrými jako bžitva. Blatníky jsou bez násilného poškození které by bránily zpětnému návratu na auto.
22:47:20
05.08.2013
05.08.2013
Pavel P..
-> J3STER: flexou
22:36:29
05.08.2013
05.08.2013
J3STER
-> Pavel P..: Na tom plastizolu blatníky držely jak hebrejská víra. Hádej čím jsem je sundal.