Je to škoda 120LS Otcova v poradí tretia Škodovka, donedávna to bolo rodinné auto ale otec si kupil Škodu Octaviu, po dlhom premýšlaní auto ostalo v rodine. Daroval ho mne :D
Motor: originál 120LS skončil v mojom závodáku potom tam bol motor favorit 781/135 bez úprav , aktualne felda 1.3 origo 50kw znizena hlava zvacsene kanale zlícovane , ostra vačka 288/284 , moto karbce , výfuk je tam priečne uložený s plnopriechodzím tlmičom ,odlahčený zotrvačník a remenica ,elektronicke zapalovanie . Odmeraných 88HP 117Nm .
Prevodovka: originál 4q aktualne je tam suchý 5q
Interier: trošku poupravený rapid palubovka, ipury , radio pioneer repraky v predných dverach , vyrobene zadne plato + osadene repraky , nejaký subwofer za sedačkami , el. predne okna, central alarm.
Exterier: Auto dal ešte otec nastriekať bola snaha trafiť origo odtieň , farba glazurit, folie na oknach , elektrony každu chvílku ine , auto je trošku znížene a inak original vzhlad.
Predná naprava: vystužene spodne ramena, vrchne ramena a nasledne komplet opieskovana po opieskovani natreta alkytonom. pružiny su tam speedpro Okruhové .Tlmiče origo Pal upravene firmou HP sporting . Všetky silentbloky su nové. Brzdy su tam už 4piesty po komplet repase (duralove piestiky, nove prachovky, gumičky, odvzdušňovaky. brzdove platničky ferodo a kotuče speedpro dierovane, 4piesty su zapojene cez prepojky.
Zadná naprava: Zadna naprava origo kyvka aktualne vlečka prerobena na kotučove brzdy , sú tam použite strmene z prednej napravy dvojpiestove , hydro rúčka ,prevodovka je tam každu chvílu ina :D , zrepasovane poolosy , vystužene ramena šikme aj pozdlžne, prevarene domce pružín . Pružiny su tam kyvkové a origo tlmiče upravene firmou HP sporting. Tolko asi k napravam je to trošku kolotočarina ale zatial sa mi to pači :)
Plány do roku 2013: Skompletizovať zakupený favo motor od MOLSA, nahodit ho, spravit nejaký výfuk (asi použijem koncový felda tlmič) vychytať ešte nejake chyby po nahodení vlečky, možno nejake inovacie v interieri a hlavne jazdiť jazdiť a jazdiť
26.2.2013 Naimplantovaný motor favorit + výfuk koncový felda tlmič
Adelka Škoda120LS - komentáře:
-> TT_daniel: Lano bolo ale nakoniec to nebolo tak vážne , mrazova poistka to vzdala

-> robinho130: No tak sa to tu krížom krážom hecuje tak to prišlo aj namňa

-> Danco8: uz som pocul o lane..bol tu dodko
Som kukal na Fb, ze sa jaksi rozbehlo meranie škodoviek tu z okolia

-> Danco8: tak šup graf do příslušného tématu,takových akcí by mělo být jenom víc

-> TT_daniel: tak tak 88HP 117Nm . A odtial na lane

-> TT_daniel: 88 kobyliek ak som dobre postrehol. Ak sa mýlim, pardon

-> Danco8: a čo si nameral?
-> Jurdaj: Zabudol som si vypýtať povolenie

aha ho pred mojimi garážami

fajne kolečkáá

kurna ale tie kola tam seknu
-> afro100: fuuha tak to absolutne neviem asi som nepočul

dnes som na teba trubil dakde u Ilavy(ladce?) z takeho modreho kombika

-> dakar.cz: Dík snažil som sa a čo sa týka kotučou som prekvapený s toho ako to brzdí ale to je asi normalne ked som mal doteras dvojpiesty ale Lubes si moc nepochvaluje tie dierovane kotuče

-> Danco8: Tyjo,vypadá to fakt pěkně,dobře sis máknul. A co ty děrované kotouče,myslíš že budou lepší než obyčejné?
ÁÁÁ, tady se taky nahazuje vlečka. Jen tak dál!