skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Je to škoda 120LS Otcova v poradí tretia Škodovka, donedávna to bolo rodinné auto ale otec si kupil Škodu Octaviu, po dlhom premýšlaní auto ostalo v rodine. Daroval ho mne :D
Motor: originál 120LS skončil v mojom závodáku potom tam bol motor favorit 781/135 bez úprav , aktualne felda 1.3 origo 50kw znizena hlava zvacsene kanale zlícovane , ostra vačka 288/284 , moto karbce , výfuk je tam priečne uložený s plnopriechodzím tlmičom ,odlahčený zotrvačník a remenica ,elektronicke zapalovanie . Odmeraných 88HP 117Nm .
Prevodovka: originál 4q aktualne je tam suchý 5q
Interier: trošku poupravený rapid palubovka, ipury , radio pioneer repraky v predných dverach , vyrobene zadne plato + osadene repraky , nejaký subwofer za sedačkami , el. predne okna, central alarm.
Exterier: Auto dal ešte otec nastriekať bola snaha trafiť origo odtieň , farba glazurit, folie na oknach , elektrony každu chvílku ine , auto je trošku znížene a inak original vzhlad.
Predná naprava: vystužene spodne ramena, vrchne ramena a nasledne komplet opieskovana po opieskovani natreta alkytonom. pružiny su tam speedpro Okruhové .Tlmiče origo Pal upravene firmou HP sporting . Všetky silentbloky su nové. Brzdy su tam už 4piesty po komplet repase (duralove piestiky, nove prachovky, gumičky, odvzdušňovaky. brzdove platničky ferodo a kotuče speedpro dierovane, 4piesty su zapojene cez prepojky.
Zadná naprava: Zadna naprava origo kyvka aktualne vlečka prerobena na kotučove brzdy , sú tam použite strmene z prednej napravy dvojpiestove , hydro rúčka ,prevodovka je tam každu chvílu ina :D , zrepasovane poolosy , vystužene ramena šikme aj pozdlžne, prevarene domce pružín . Pružiny su tam kyvkové a origo tlmiče upravene firmou HP sporting. Tolko asi k napravam je to trošku kolotočarina ale zatial sa mi to pači :)
Plány do roku 2013: Skompletizovať zakupený favo motor od MOLSA, nahodit ho, spravit nejaký výfuk (asi použijem koncový felda tlmič) vychytať ešte nejake chyby po nahodení vlečky, možno nejake inovacie v interieri a hlavne jazdiť jazdiť a jazdiť
26.2.2013 Naimplantovaný motor favorit + výfuk koncový felda tlmič
Motor: originál 120LS skončil v mojom závodáku potom tam bol motor favorit 781/135 bez úprav , aktualne felda 1.3 origo 50kw znizena hlava zvacsene kanale zlícovane , ostra vačka 288/284 , moto karbce , výfuk je tam priečne uložený s plnopriechodzím tlmičom ,odlahčený zotrvačník a remenica ,elektronicke zapalovanie . Odmeraných 88HP 117Nm .
Prevodovka: originál 4q aktualne je tam suchý 5q
Interier: trošku poupravený rapid palubovka, ipury , radio pioneer repraky v predných dverach , vyrobene zadne plato + osadene repraky , nejaký subwofer za sedačkami , el. predne okna, central alarm.
Exterier: Auto dal ešte otec nastriekať bola snaha trafiť origo odtieň , farba glazurit, folie na oknach , elektrony každu chvílku ine , auto je trošku znížene a inak original vzhlad.
Predná naprava: vystužene spodne ramena, vrchne ramena a nasledne komplet opieskovana po opieskovani natreta alkytonom. pružiny su tam speedpro Okruhové .Tlmiče origo Pal upravene firmou HP sporting . Všetky silentbloky su nové. Brzdy su tam už 4piesty po komplet repase (duralove piestiky, nove prachovky, gumičky, odvzdušňovaky. brzdove platničky ferodo a kotuče speedpro dierovane, 4piesty su zapojene cez prepojky.
Zadná naprava: Zadna naprava origo kyvka aktualne vlečka prerobena na kotučove brzdy , sú tam použite strmene z prednej napravy dvojpiestove , hydro rúčka ,prevodovka je tam každu chvílu ina :D , zrepasovane poolosy , vystužene ramena šikme aj pozdlžne, prevarene domce pružín . Pružiny su tam kyvkové a origo tlmiče upravene firmou HP sporting. Tolko asi k napravam je to trošku kolotočarina ale zatial sa mi to pači :)
Plány do roku 2013: Skompletizovať zakupený favo motor od MOLSA, nahodit ho, spravit nejaký výfuk (asi použijem koncový felda tlmič) vychytať ešte nejake chyby po nahodení vlečky, možno nejake inovacie v interieri a hlavne jazdiť jazdiť a jazdiť
26.2.2013 Naimplantovaný motor favorit + výfuk koncový felda tlmič
Adelka Škoda120LS - komentáře:
22:28:48
24.10.2021
24.10.2021
Danco8
-> TT_daniel: Lano bolo ale nakoniec to nebolo tak vážne , mrazova poistka to vzdala
22:27:35
24.10.2021
24.10.2021
Danco8
-> robinho130: No tak sa to tu krížom krážom hecuje tak to prišlo aj namňa
08:17:13
11.10.2021
11.10.2021
TT_daniel
-> Danco8: uz som pocul o lane..bol tu dodko
16:19:07
10.10.2021
10.10.2021
robinho130
Som kukal na Fb, ze sa jaksi rozbehlo meranie škodoviek tu z okolia
12:34:16
08.10.2021
08.10.2021
Václav Vašák
-> Danco8: tak šup graf do příslušného tématu,takových akcí by mělo být jenom víc
23:08:04
07.10.2021
07.10.2021
Danco8
-> TT_daniel: tak tak 88HP 117Nm . A odtial na lane
21:34:20
07.10.2021
07.10.2021
JuroSport
-> TT_daniel: 88 kobyliek ak som dobre postrehol. Ak sa mýlim, pardon
08:24:42
07.10.2021
07.10.2021
TT_daniel
-> Danco8: a čo si nameral?
22:10:58
17.09.2014
17.09.2014
Danco8
-> Jurdaj: Zabudol som si vypýtať povolenie
22:05:40
17.09.2014
17.09.2014
Jurdaj
aha ho pred mojimi garážami
21:15:49
05.08.2014
05.08.2014
robinho130
fajne kolečkáá
10:37:21
03.08.2014
03.08.2014
castrol
kurna ale tie kola tam seknu
16:58:39
21.04.2014
21.04.2014
Danco8
-> afro100: fuuha tak to absolutne neviem asi som nepočul
21:42:13
13.04.2014
13.04.2014
afro100
dnes som na teba trubil dakde u Ilavy(ladce?) z takeho modreho kombika
15:19:52
07.12.2012
07.12.2012
Danco8
-> dakar.cz: Dík snažil som sa a čo sa týka kotučou som prekvapený s toho ako to brzdí ale to je asi normalne ked som mal doteras dvojpiesty ale Lubes si moc nepochvaluje tie dierovane kotuče
15:12:38
07.12.2012
07.12.2012
dakar.cz
-> Danco8: Tyjo,vypadá to fakt pěkně,dobře sis máknul. A co ty děrované kotouče,myslíš že budou lepší než obyčejné?
07:01:16
29.11.2012
29.11.2012
onba
ÁÁÁ, tady se taky nahazuje vlečka. Jen tak dál!