skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Původem Škoda 120l z roku 1985.
Auto je nyní znovu postaveno po celkové přestavbě z obyčejné Š 120l,je stavěné s důrazem na podvozkové a výkonnové vlastnosti s ohledem na cestovní pohodlí a tahání vleku s motorkou,nikoliv na soutěžení o srazové poháry.Po dokončení bude sloužit na běžné jízdy kamkoliv mimo zimy.
Karoserie
-po dvou haváriích dána opět dohromady a po celkové opravě vyměněno mnoho karosářeských dílů za nové-přední čelo,přední blatníky,pravý zadní blatník,chladičová stěna,celý pravý podběh,P kapsy,levý zadní lem,prahy...
-vše důkladně ošetřeno vrstvami základní barvy,Body a Tlumexem,dutiny vystříkány Rezistinem
-oproti sériovému vzhledu přibyla LR vana,mřížka v zadním čele ala LR a 4 otvory v předním čele místo osmi a zavařené mřížky na c sloupcích
-tažné zařízení jako nutnost pro tahání vleku s motorkou
-dvoudílná přední maska
-stěrače i s ramínkama z Felicie
-zrcátka Beskyd Sport
-zatmavená okna foliemi s atestem
Podvozek
-kola: Intra T-line 7x13 4x100 s pneu Continental ContiSportContact 175/50 r13
-podložky pod koly s roztečí 4x100,4x108 a 4x130
** přední náprava:
-vyztužená dle L/A dokumentace,obvařená nápravnice,podložený stabilizátor
-pružiny Speedpro,tlumiče z Peugeot 505
-natřená červeným Alkytonem RAL 3020
-čtyřpístové třmeny s propojkami
** zadní náprava
-široká vlečná náprava,vyztužená ramena dle L/A
-natřená červeným alkytonem RAL 3020
-pružiny Š105
-kotoučové brzdy s čtyřpístovými třmeny,hydraulická ruční brzda
-domky pružin kyvka,podvázaná podélná ramena
Motor a převodovka
** motor:
-781.136M
-z Felicie 1.3 MPi 50 kw,najeto cca 70 000 km
-sportovní vzduchový filtr
-lamela Š130,přítlačný talíř Sachs,setrvačník Felicia,věnec Š120
-hliníková vana a sací koš Š120
-alternátor Felicia 70A
-termostat Favorit
-výfuk z koncového tlumiče Felicie
-palivové čerpadlo Facet 40105 0,2atm 113l/h
-vodní pumpa Š 120,přesoustružená řemenice na klínový řemen
-karburátor LEKR s termosytičem
** převodovka:
-5q na suché poloosy
-stálý převod 3,9
Interiér:
-přístrojová deska z Rapida,sedačky Favorit
-řidičova sedačka z BMW M3 e36
-dvouramenný volant RRS
-teploměr oleje a progress meter
-potah stropu a sloupků z černé koženky
-dveře pod okny a štíty,lišta přístrojové desky polepena karbonovou folií
-startovací tlačítko ve středovém panelu
-vytahovací clonka pod zadním oknem z Peugeot 505
-původní koberce nahrazeny novým černým
-startování na tlačítko
*** PRODÁNO *** někam do severních čech a dále by mělo auto jezdit rally...
Auto je nyní znovu postaveno po celkové přestavbě z obyčejné Š 120l,je stavěné s důrazem na podvozkové a výkonnové vlastnosti s ohledem na cestovní pohodlí a tahání vleku s motorkou,nikoliv na soutěžení o srazové poháry.Po dokončení bude sloužit na běžné jízdy kamkoliv mimo zimy.
Karoserie
-po dvou haváriích dána opět dohromady a po celkové opravě vyměněno mnoho karosářeských dílů za nové-přední čelo,přední blatníky,pravý zadní blatník,chladičová stěna,celý pravý podběh,P kapsy,levý zadní lem,prahy...
-vše důkladně ošetřeno vrstvami základní barvy,Body a Tlumexem,dutiny vystříkány Rezistinem
-oproti sériovému vzhledu přibyla LR vana,mřížka v zadním čele ala LR a 4 otvory v předním čele místo osmi a zavařené mřížky na c sloupcích
-tažné zařízení jako nutnost pro tahání vleku s motorkou
-dvoudílná přední maska
-stěrače i s ramínkama z Felicie
-zrcátka Beskyd Sport
-zatmavená okna foliemi s atestem
Podvozek
-kola: Intra T-line 7x13 4x100 s pneu Continental ContiSportContact 175/50 r13
-podložky pod koly s roztečí 4x100,4x108 a 4x130
** přední náprava:
-vyztužená dle L/A dokumentace,obvařená nápravnice,podložený stabilizátor
-pružiny Speedpro,tlumiče z Peugeot 505
-natřená červeným Alkytonem RAL 3020
-čtyřpístové třmeny s propojkami
** zadní náprava
-široká vlečná náprava,vyztužená ramena dle L/A
-natřená červeným alkytonem RAL 3020
-pružiny Š105
-kotoučové brzdy s čtyřpístovými třmeny,hydraulická ruční brzda
-domky pružin kyvka,podvázaná podélná ramena
Motor a převodovka
** motor:
-781.136M
-z Felicie 1.3 MPi 50 kw,najeto cca 70 000 km
-sportovní vzduchový filtr
-lamela Š130,přítlačný talíř Sachs,setrvačník Felicia,věnec Š120
-hliníková vana a sací koš Š120
-alternátor Felicia 70A
-termostat Favorit
-výfuk z koncového tlumiče Felicie
-palivové čerpadlo Facet 40105 0,2atm 113l/h
-vodní pumpa Š 120,přesoustružená řemenice na klínový řemen
-karburátor LEKR s termosytičem
** převodovka:
-5q na suché poloosy
-stálý převod 3,9
Interiér:
-přístrojová deska z Rapida,sedačky Favorit
-řidičova sedačka z BMW M3 e36
-dvouramenný volant RRS
-teploměr oleje a progress meter
-potah stropu a sloupků z černé koženky
-dveře pod okny a štíty,lišta přístrojové desky polepena karbonovou folií
-startovací tlačítko ve středovém panelu
-vytahovací clonka pod zadním oknem z Peugeot 505
-původní koberce nahrazeny novým černým
-startování na tlačítko
*** PRODÁNO *** někam do severních čech a dále by mělo auto jezdit rally...
Zdeněk Yellow BITCH - komentáře:
19:56:44
10.01.2012
10.01.2012
castrol
-> Zdeněk7: pekne ides
15:18:38
22.12.2011
22.12.2011
Zdeněk7
-> Pavel P..: Nebudu,už byly měněny dřív i se svislákama,tak neni důvod je měnit
23:31:39
21.12.2011
21.12.2011
Pavel P..
gumy v ramenech měnit nebudeš?
23:24:19
21.12.2011
21.12.2011
Lil Flip 130 - zrušená registrace
pěkně pokračuješ jen tk dál
20:17:59
21.12.2011
21.12.2011
francomk
Zaujímavý projekt, držím palce
20:13:53
22.11.2011
22.11.2011
MajoLR
Pekne si to dal do kopy!!! Klobúk dole.....skvelá práca!
18:53:32
16.11.2011
16.11.2011
Zdeněk7
-> Luky.: Jo domluvili a velký dík za zprostředkování
18:50:17
16.11.2011
16.11.2011
Luky
A helé, křídlo No tak hlavně že jste se domluvili
20:35:42
11.11.2011
11.11.2011
Zdeněk7
Díky za podporu
20:21:19
11.11.2011
11.11.2011
Arnold
-> Zdeněk7: to je krasa videt ze ji davas opet dohromady a ze si ji neposlal do srotu jako by tto udelala spousta lidi uznani za to ze ji vracis zivot
00:52:50
09.11.2011
09.11.2011
Maťulo
-> Zdeněk7: Drzim palce pri zastavbe MPi-cka! Dam si ta do oblubenych a budem obcas sledovat ako pokracujes! Ani ja sa tomu MPi buduci rok nevyhnem!
21:15:08
28.10.2011
28.10.2011
navajas
jinak byla moc pěkná a určitě zas bude. Držím ti s ní palce.
21:01:11
28.10.2011
28.10.2011
navajas
-> Zdeněk7: aha. já měl kdysi něco podobnýho ale to bylo auto na blbnutí, tak mi to bylo fuk a neopravoval sem se s tím, tak mě zajímalo, jak to řeší jiní.
20:55:00
28.10.2011
28.10.2011
Zdeněk7
-> navajas: Jo máš pravdu,je to následek rovnání,jinak to ale nešlo,než ho část proklepak dovnitř,měnit to nebudu,pouze to zakytuju
20:49:01
28.10.2011
28.10.2011
navajas
koukám, že ten A sloupek je u spodního konce pěkně pokroucenej. To bude zřejmě vedlejší produkt toho "rovnání" ne? To opravíš jak? Aby to neznělo špatně já to nemyslím zle, ale jak se to opravuje? Budeš to nějak vyklepávat/rovnat nebo přijde celý sloupek vyměnit?
14:36:37
25.10.2011
25.10.2011
Zdeněk7
-> Robert8899: Střechu jseme vyheverovali,hever jsme zapřeli o držáky sedačky spolujezdce a ten spoupek,no v horní části P kapsy respektive na úrovní horního pantu jsme provlíkli řetěz a chytli ho hupcukem,druhej konec hupcuku jsem zahákli za příčku motoru a prostě to natáhli zpátky,šlo to celkem dobře...
22:13:09
24.10.2011
24.10.2011
Robert8899
kamo klobuk dole..ale fakt by ma zaujimalo ako si natiahol spet ten stlpik
21:04:07
24.10.2011
24.10.2011
Skili
-> Zdeněk7: tak tos mel teda stesti ze te to nevzalo vic u nas uz tahle na jednom prejezdu uz zarvalo spoustu lidi ... kazdej rok tak 2 ... kazdej vecer tam totiz na ty "cinkatka" sviti slunko a vubec tam neni videt pres zahrady na koleje ....
20:26:38
24.10.2011
24.10.2011
slyvo
jak si dopasoval tie spolujazcove dvere mne sa stala taka ista nehoda spredu a nad dverami mi ostava asi 4cm fuga