skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Původem Škoda 120l z roku 1985.
Auto je nyní znovu postaveno po celkové přestavbě z obyčejné Š 120l,je stavěné s důrazem na podvozkové a výkonnové vlastnosti s ohledem na cestovní pohodlí a tahání vleku s motorkou,nikoliv na soutěžení o srazové poháry.Po dokončení bude sloužit na běžné jízdy kamkoliv mimo zimy.
Karoserie
-po dvou haváriích dána opět dohromady a po celkové opravě vyměněno mnoho karosářeských dílů za nové-přední čelo,přední blatníky,pravý zadní blatník,chladičová stěna,celý pravý podběh,P kapsy,levý zadní lem,prahy...
-vše důkladně ošetřeno vrstvami základní barvy,Body a Tlumexem,dutiny vystříkány Rezistinem
-oproti sériovému vzhledu přibyla LR vana,mřížka v zadním čele ala LR a 4 otvory v předním čele místo osmi a zavařené mřížky na c sloupcích
-tažné zařízení jako nutnost pro tahání vleku s motorkou
-dvoudílná přední maska
-stěrače i s ramínkama z Felicie
-zrcátka Beskyd Sport
-zatmavená okna foliemi s atestem
Podvozek
-kola: Intra T-line 7x13 4x100 s pneu Continental ContiSportContact 175/50 r13
-podložky pod koly s roztečí 4x100,4x108 a 4x130
** přední náprava:
-vyztužená dle L/A dokumentace,obvařená nápravnice,podložený stabilizátor
-pružiny Speedpro,tlumiče z Peugeot 505
-natřená červeným Alkytonem RAL 3020
-čtyřpístové třmeny s propojkami
** zadní náprava
-široká vlečná náprava,vyztužená ramena dle L/A
-natřená červeným alkytonem RAL 3020
-pružiny Š105
-kotoučové brzdy s čtyřpístovými třmeny,hydraulická ruční brzda
-domky pružin kyvka,podvázaná podélná ramena
Motor a převodovka
** motor:
-781.136M
-z Felicie 1.3 MPi 50 kw,najeto cca 70 000 km
-sportovní vzduchový filtr
-lamela Š130,přítlačný talíř Sachs,setrvačník Felicia,věnec Š120
-hliníková vana a sací koš Š120
-alternátor Felicia 70A
-termostat Favorit
-výfuk z koncového tlumiče Felicie
-palivové čerpadlo Facet 40105 0,2atm 113l/h
-vodní pumpa Š 120,přesoustružená řemenice na klínový řemen
-karburátor LEKR s termosytičem
** převodovka:
-5q na suché poloosy
-stálý převod 3,9
Interiér:
-přístrojová deska z Rapida,sedačky Favorit
-řidičova sedačka z BMW M3 e36
-dvouramenný volant RRS
-teploměr oleje a progress meter
-potah stropu a sloupků z černé koženky
-dveře pod okny a štíty,lišta přístrojové desky polepena karbonovou folií
-startovací tlačítko ve středovém panelu
-vytahovací clonka pod zadním oknem z Peugeot 505
-původní koberce nahrazeny novým černým
-startování na tlačítko
*** PRODÁNO *** někam do severních čech a dále by mělo auto jezdit rally...
Auto je nyní znovu postaveno po celkové přestavbě z obyčejné Š 120l,je stavěné s důrazem na podvozkové a výkonnové vlastnosti s ohledem na cestovní pohodlí a tahání vleku s motorkou,nikoliv na soutěžení o srazové poháry.Po dokončení bude sloužit na běžné jízdy kamkoliv mimo zimy.
Karoserie
-po dvou haváriích dána opět dohromady a po celkové opravě vyměněno mnoho karosářeských dílů za nové-přední čelo,přední blatníky,pravý zadní blatník,chladičová stěna,celý pravý podběh,P kapsy,levý zadní lem,prahy...
-vše důkladně ošetřeno vrstvami základní barvy,Body a Tlumexem,dutiny vystříkány Rezistinem
-oproti sériovému vzhledu přibyla LR vana,mřížka v zadním čele ala LR a 4 otvory v předním čele místo osmi a zavařené mřížky na c sloupcích
-tažné zařízení jako nutnost pro tahání vleku s motorkou
-dvoudílná přední maska
-stěrače i s ramínkama z Felicie
-zrcátka Beskyd Sport
-zatmavená okna foliemi s atestem
Podvozek
-kola: Intra T-line 7x13 4x100 s pneu Continental ContiSportContact 175/50 r13
-podložky pod koly s roztečí 4x100,4x108 a 4x130
** přední náprava:
-vyztužená dle L/A dokumentace,obvařená nápravnice,podložený stabilizátor
-pružiny Speedpro,tlumiče z Peugeot 505
-natřená červeným Alkytonem RAL 3020
-čtyřpístové třmeny s propojkami
** zadní náprava
-široká vlečná náprava,vyztužená ramena dle L/A
-natřená červeným alkytonem RAL 3020
-pružiny Š105
-kotoučové brzdy s čtyřpístovými třmeny,hydraulická ruční brzda
-domky pružin kyvka,podvázaná podélná ramena
Motor a převodovka
** motor:
-781.136M
-z Felicie 1.3 MPi 50 kw,najeto cca 70 000 km
-sportovní vzduchový filtr
-lamela Š130,přítlačný talíř Sachs,setrvačník Felicia,věnec Š120
-hliníková vana a sací koš Š120
-alternátor Felicia 70A
-termostat Favorit
-výfuk z koncového tlumiče Felicie
-palivové čerpadlo Facet 40105 0,2atm 113l/h
-vodní pumpa Š 120,přesoustružená řemenice na klínový řemen
-karburátor LEKR s termosytičem
** převodovka:
-5q na suché poloosy
-stálý převod 3,9
Interiér:
-přístrojová deska z Rapida,sedačky Favorit
-řidičova sedačka z BMW M3 e36
-dvouramenný volant RRS
-teploměr oleje a progress meter
-potah stropu a sloupků z černé koženky
-dveře pod okny a štíty,lišta přístrojové desky polepena karbonovou folií
-startovací tlačítko ve středovém panelu
-vytahovací clonka pod zadním oknem z Peugeot 505
-původní koberce nahrazeny novým černým
-startování na tlačítko
*** PRODÁNO *** někam do severních čech a dále by mělo auto jezdit rally...
Zdeněk Yellow BITCH - komentáře:
19:51:27
08.06.2012
08.06.2012
Zdeněk7
-> Rotak: Vyříznutá ze zadního čela Š 100
19:44:22
08.06.2012
08.06.2012
Karlos (WIO46)
-> Rotak: Střízlivý odhad mi velí, že to je škoda 100.
19:39:20
08.06.2012
08.06.2012
Rotak
z čeho je prosimtě mřížka v zadním čele ??? dík
16:11:34
20.05.2012
20.05.2012
peter13789
-> Zdeněk7: výfuk iba chválim a odporúčam
18:28:23
17.05.2012
17.05.2012
castrol
-> Zdeněk7: pekne postupujes
11:30:28
17.05.2012
17.05.2012
Rossowich
-> shrekzv: musíš použiť externé palivové čerpadlo
14:09:57
07.05.2012
07.05.2012
francomk
-> Zdeněk7: Pekne postupuješ!
20:12:02
05.05.2012
05.05.2012
Zdeněk7
-> shrekzv: Čau zatim mam v plánu dát čerpadlo z Fel mimo nádrž do plechového obalu,jako dosavadní řešení než seženu nejaký jiný
07:47:10
05.05.2012
05.05.2012
shrekzv
ahoj, tiez sa chystam na zastavbu MPi, ake cerpadlo davas? z coho? kam? do nadrze je vcelku problem kedze cerpadlo z feldy je vysoke
21:14:40
27.03.2012
27.03.2012
Zdeněk7
-> francomk: Ještě ne,MPi tam budu dávat asi až po laku a spolu s vlečnou nápravou,kterou čeká renovace,vyztužení a kotoučové brzdy
19:14:16
27.03.2012
27.03.2012
francomk
-> Zdeněk7: Už to jazdí na MPI?
20:45:23
11.01.2012
11.01.2012
Zdeněk7
-> exwrcteam: žlutý ze speedpra,řízlý origo pera jsem tam měl dřív a už nikdy víc
20:15:18
11.01.2012
11.01.2012
exwrcteam
-> Zdeněk7: to tam mas flexoidni pera a nebo speedpra zluty?
20:13:35
11.01.2012
11.01.2012
Zdeněk7
-> exwrcteam: tak to jsem rád zatim to víc snižovat nebudu...
20:02:56
11.01.2012
11.01.2012
exwrcteam
tezko je to jeste vysoko:)
19:59:39
11.01.2012
11.01.2012
Zdeněk7
Co myslíte nepotká se kolo s blatníkem ? kola jsou 14ctky s pneu 185/60 r14 a pod nima 3 cm distanční podložky
16:46:48
11.01.2012
11.01.2012
Pepino84
Snad jo no . Hele kdyby si potřeboval ňáky drobnosti tak se ozvi spousta mi toho leží v garáži.. Někdy bych se s tebou rád srazil dal řeč..
21:45:49
10.01.2012
10.01.2012
Zdeněk7
-> Pepino84: Neboj do března snad vyjedu zase v plný parádě jako dřív
21:43:42
10.01.2012
10.01.2012
Zdeněk7
-> castrol: díky díky
19:58:17
10.01.2012
10.01.2012
Pepino84
A mě bylo divný že sem žlutku dlouho neviděl po Blovkach. Respect tobě a ať to máš co nejdřív pohromadě