skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Původem Škoda 120l z roku 1985.
Auto je nyní znovu postaveno po celkové přestavbě z obyčejné Š 120l,je stavěné s důrazem na podvozkové a výkonnové vlastnosti s ohledem na cestovní pohodlí a tahání vleku s motorkou,nikoliv na soutěžení o srazové poháry.Po dokončení bude sloužit na běžné jízdy kamkoliv mimo zimy.
Karoserie
-po dvou haváriích dána opět dohromady a po celkové opravě vyměněno mnoho karosářeských dílů za nové-přední čelo,přední blatníky,pravý zadní blatník,chladičová stěna,celý pravý podběh,P kapsy,levý zadní lem,prahy...
-vše důkladně ošetřeno vrstvami základní barvy,Body a Tlumexem,dutiny vystříkány Rezistinem
-oproti sériovému vzhledu přibyla LR vana,mřížka v zadním čele ala LR a 4 otvory v předním čele místo osmi a zavařené mřížky na c sloupcích
-tažné zařízení jako nutnost pro tahání vleku s motorkou
-dvoudílná přední maska
-stěrače i s ramínkama z Felicie
-zrcátka Beskyd Sport
-zatmavená okna foliemi s atestem
Podvozek
-kola: Intra T-line 7x13 4x100 s pneu Continental ContiSportContact 175/50 r13
-podložky pod koly s roztečí 4x100,4x108 a 4x130
** přední náprava:
-vyztužená dle L/A dokumentace,obvařená nápravnice,podložený stabilizátor
-pružiny Speedpro,tlumiče z Peugeot 505
-natřená červeným Alkytonem RAL 3020
-čtyřpístové třmeny s propojkami
** zadní náprava
-široká vlečná náprava,vyztužená ramena dle L/A
-natřená červeným alkytonem RAL 3020
-pružiny Š105
-kotoučové brzdy s čtyřpístovými třmeny,hydraulická ruční brzda
-domky pružin kyvka,podvázaná podélná ramena
Motor a převodovka
** motor:
-781.136M
-z Felicie 1.3 MPi 50 kw,najeto cca 70 000 km
-sportovní vzduchový filtr
-lamela Š130,přítlačný talíř Sachs,setrvačník Felicia,věnec Š120
-hliníková vana a sací koš Š120
-alternátor Felicia 70A
-termostat Favorit
-výfuk z koncového tlumiče Felicie
-palivové čerpadlo Facet 40105 0,2atm 113l/h
-vodní pumpa Š 120,přesoustružená řemenice na klínový řemen
-karburátor LEKR s termosytičem
** převodovka:
-5q na suché poloosy
-stálý převod 3,9
Interiér:
-přístrojová deska z Rapida,sedačky Favorit
-řidičova sedačka z BMW M3 e36
-dvouramenný volant RRS
-teploměr oleje a progress meter
-potah stropu a sloupků z černé koženky
-dveře pod okny a štíty,lišta přístrojové desky polepena karbonovou folií
-startovací tlačítko ve středovém panelu
-vytahovací clonka pod zadním oknem z Peugeot 505
-původní koberce nahrazeny novým černým
-startování na tlačítko
*** PRODÁNO *** někam do severních čech a dále by mělo auto jezdit rally...
Auto je nyní znovu postaveno po celkové přestavbě z obyčejné Š 120l,je stavěné s důrazem na podvozkové a výkonnové vlastnosti s ohledem na cestovní pohodlí a tahání vleku s motorkou,nikoliv na soutěžení o srazové poháry.Po dokončení bude sloužit na běžné jízdy kamkoliv mimo zimy.
Karoserie
-po dvou haváriích dána opět dohromady a po celkové opravě vyměněno mnoho karosářeských dílů za nové-přední čelo,přední blatníky,pravý zadní blatník,chladičová stěna,celý pravý podběh,P kapsy,levý zadní lem,prahy...
-vše důkladně ošetřeno vrstvami základní barvy,Body a Tlumexem,dutiny vystříkány Rezistinem
-oproti sériovému vzhledu přibyla LR vana,mřížka v zadním čele ala LR a 4 otvory v předním čele místo osmi a zavařené mřížky na c sloupcích
-tažné zařízení jako nutnost pro tahání vleku s motorkou
-dvoudílná přední maska
-stěrače i s ramínkama z Felicie
-zrcátka Beskyd Sport
-zatmavená okna foliemi s atestem
Podvozek
-kola: Intra T-line 7x13 4x100 s pneu Continental ContiSportContact 175/50 r13
-podložky pod koly s roztečí 4x100,4x108 a 4x130
** přední náprava:
-vyztužená dle L/A dokumentace,obvařená nápravnice,podložený stabilizátor
-pružiny Speedpro,tlumiče z Peugeot 505
-natřená červeným Alkytonem RAL 3020
-čtyřpístové třmeny s propojkami
** zadní náprava
-široká vlečná náprava,vyztužená ramena dle L/A
-natřená červeným alkytonem RAL 3020
-pružiny Š105
-kotoučové brzdy s čtyřpístovými třmeny,hydraulická ruční brzda
-domky pružin kyvka,podvázaná podélná ramena
Motor a převodovka
** motor:
-781.136M
-z Felicie 1.3 MPi 50 kw,najeto cca 70 000 km
-sportovní vzduchový filtr
-lamela Š130,přítlačný talíř Sachs,setrvačník Felicia,věnec Š120
-hliníková vana a sací koš Š120
-alternátor Felicia 70A
-termostat Favorit
-výfuk z koncového tlumiče Felicie
-palivové čerpadlo Facet 40105 0,2atm 113l/h
-vodní pumpa Š 120,přesoustružená řemenice na klínový řemen
-karburátor LEKR s termosytičem
** převodovka:
-5q na suché poloosy
-stálý převod 3,9
Interiér:
-přístrojová deska z Rapida,sedačky Favorit
-řidičova sedačka z BMW M3 e36
-dvouramenný volant RRS
-teploměr oleje a progress meter
-potah stropu a sloupků z černé koženky
-dveře pod okny a štíty,lišta přístrojové desky polepena karbonovou folií
-startovací tlačítko ve středovém panelu
-vytahovací clonka pod zadním oknem z Peugeot 505
-původní koberce nahrazeny novým černým
-startování na tlačítko
*** PRODÁNO *** někam do severních čech a dále by mělo auto jezdit rally...
Zdeněk Yellow BITCH - komentáře:
21:18:21
22.12.2018
22.12.2018
MajoLR
Porsche čo má v predu a v strede motor nie je Porsche! Motor jedine za zadnou nápravou!!!
21:04:41
22.12.2018
22.12.2018
ZdrubT
Nějakou dobu se mi taky honi hlavou prodat škodovky a koupit pořádnou hračku.
13:48:07
07.11.2017
07.11.2017
Zdeněk7
Prodám, kdyby jste někdo měl zájem, napište SZ.
20:02:40
23.11.2016
23.11.2016
Luky
-> Zdeněk7: zadní kapotu mám
19:55:39
23.11.2016
23.11.2016
Zdeněk7
-> Pavell: Díky, kartu založím jen co se do něho pustím, zatím čeká na svůj čas a pomalu sháním díly potřebné na opravu
20:29:39
18.11.2016
18.11.2016
Pavell
Gratulace k dárku dostane kartu doufám
23:37:03
26.07.2015
26.07.2015
Star LC20
-> m8rinek: ....to je ďábel
23:35:52
26.07.2015
26.07.2015
m8rinek
-> Pavel P@nkáč: Navíc jestli holky maj a daj, tak bych smočil klidně i víc :D:D:D:D
23:34:45
26.07.2015
26.07.2015
Pavel P@nkáč
-> Tuner#2: ja bych to zas tak neprožíval, fotka je pěkná, a když je poctivě namazano tak se nic nestane
20:51:33
25.07.2015
25.07.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
Baby pekny ale chudak predni loziska a svislaky...
20:35:31
25.07.2015
25.07.2015
Lukyn Fakír
-> Zdeněk7: si jí byl koupat?
17:58:39
11.02.2014
11.02.2014
Zdeněk7
-> LUKAS: Díky
17:53:59
11.02.2014
11.02.2014
LUKAS
velmi pekna" M-ka"
15:12:21
18.11.2013
18.11.2013
Pavell
pěkný setup
19:39:58
18.09.2013
18.09.2013
castrol
-> Bajou: pekny volant
17:56:16
18.09.2013
18.09.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Mazec, zítra tomu postu bude 10LET
skoda-virt.cz/cz/.../3497 -tuner-2-spionazni-fota-9? gotopost=3...
skoda-virt.cz/cz/.../3497 -tuner-2-spionazni-fota-9? gotopost=3...
17:54:32
18.09.2013
18.09.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdeněk7: No vida a já tady od začátku tvrdím, že ten JOKE s mým autem není založen na pravdě když mám odstín RS 6225 Ale jinak jak píše Luky je to hezká práce a dobrý výběr barvy ;)
17:42:51
18.09.2013
18.09.2013
bajou
-> Zdeněk7: pěknej volant
17:34:08
18.09.2013
18.09.2013
Zdeněk7
-> Luky: Díky Odstín je ze vzorníku Škodovky,prý se dříve použivala na služební favority Telecomu
13:04:25
18.09.2013
18.09.2013
Luky
Co je to za odstín laku? Jsem to tuhle okukoval před hospodou na nádraží, je to moc hezký