skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Původem Škoda 120l z roku 1985.
Auto je nyní znovu postaveno po celkové přestavbě z obyčejné Š 120l,je stavěné s důrazem na podvozkové a výkonnové vlastnosti s ohledem na cestovní pohodlí a tahání vleku s motorkou,nikoliv na soutěžení o srazové poháry.Po dokončení bude sloužit na běžné jízdy kamkoliv mimo zimy.
Karoserie
-po dvou haváriích dána opět dohromady a po celkové opravě vyměněno mnoho karosářeských dílů za nové-přední čelo,přední blatníky,pravý zadní blatník,chladičová stěna,celý pravý podběh,P kapsy,levý zadní lem,prahy...
-vše důkladně ošetřeno vrstvami základní barvy,Body a Tlumexem,dutiny vystříkány Rezistinem
-oproti sériovému vzhledu přibyla LR vana,mřížka v zadním čele ala LR a 4 otvory v předním čele místo osmi a zavařené mřížky na c sloupcích
-tažné zařízení jako nutnost pro tahání vleku s motorkou
-dvoudílná přední maska
-stěrače i s ramínkama z Felicie
-zrcátka Beskyd Sport
-zatmavená okna foliemi s atestem
Podvozek
-kola: Intra T-line 7x13 4x100 s pneu Continental ContiSportContact 175/50 r13
-podložky pod koly s roztečí 4x100,4x108 a 4x130
** přední náprava:
-vyztužená dle L/A dokumentace,obvařená nápravnice,podložený stabilizátor
-pružiny Speedpro,tlumiče z Peugeot 505
-natřená červeným Alkytonem RAL 3020
-čtyřpístové třmeny s propojkami
** zadní náprava
-široká vlečná náprava,vyztužená ramena dle L/A
-natřená červeným alkytonem RAL 3020
-pružiny Š105
-kotoučové brzdy s čtyřpístovými třmeny,hydraulická ruční brzda
-domky pružin kyvka,podvázaná podélná ramena
Motor a převodovka
** motor:
-781.136M
-z Felicie 1.3 MPi 50 kw,najeto cca 70 000 km
-sportovní vzduchový filtr
-lamela Š130,přítlačný talíř Sachs,setrvačník Felicia,věnec Š120
-hliníková vana a sací koš Š120
-alternátor Felicia 70A
-termostat Favorit
-výfuk z koncového tlumiče Felicie
-palivové čerpadlo Facet 40105 0,2atm 113l/h
-vodní pumpa Š 120,přesoustružená řemenice na klínový řemen
-karburátor LEKR s termosytičem
** převodovka:
-5q na suché poloosy
-stálý převod 3,9
Interiér:
-přístrojová deska z Rapida,sedačky Favorit
-řidičova sedačka z BMW M3 e36
-dvouramenný volant RRS
-teploměr oleje a progress meter
-potah stropu a sloupků z černé koženky
-dveře pod okny a štíty,lišta přístrojové desky polepena karbonovou folií
-startovací tlačítko ve středovém panelu
-vytahovací clonka pod zadním oknem z Peugeot 505
-původní koberce nahrazeny novým černým
-startování na tlačítko
*** PRODÁNO *** někam do severních čech a dále by mělo auto jezdit rally...
Auto je nyní znovu postaveno po celkové přestavbě z obyčejné Š 120l,je stavěné s důrazem na podvozkové a výkonnové vlastnosti s ohledem na cestovní pohodlí a tahání vleku s motorkou,nikoliv na soutěžení o srazové poháry.Po dokončení bude sloužit na běžné jízdy kamkoliv mimo zimy.
Karoserie
-po dvou haváriích dána opět dohromady a po celkové opravě vyměněno mnoho karosářeských dílů za nové-přední čelo,přední blatníky,pravý zadní blatník,chladičová stěna,celý pravý podběh,P kapsy,levý zadní lem,prahy...
-vše důkladně ošetřeno vrstvami základní barvy,Body a Tlumexem,dutiny vystříkány Rezistinem
-oproti sériovému vzhledu přibyla LR vana,mřížka v zadním čele ala LR a 4 otvory v předním čele místo osmi a zavařené mřížky na c sloupcích
-tažné zařízení jako nutnost pro tahání vleku s motorkou
-dvoudílná přední maska
-stěrače i s ramínkama z Felicie
-zrcátka Beskyd Sport
-zatmavená okna foliemi s atestem
Podvozek
-kola: Intra T-line 7x13 4x100 s pneu Continental ContiSportContact 175/50 r13
-podložky pod koly s roztečí 4x100,4x108 a 4x130
** přední náprava:
-vyztužená dle L/A dokumentace,obvařená nápravnice,podložený stabilizátor
-pružiny Speedpro,tlumiče z Peugeot 505
-natřená červeným Alkytonem RAL 3020
-čtyřpístové třmeny s propojkami
** zadní náprava
-široká vlečná náprava,vyztužená ramena dle L/A
-natřená červeným alkytonem RAL 3020
-pružiny Š105
-kotoučové brzdy s čtyřpístovými třmeny,hydraulická ruční brzda
-domky pružin kyvka,podvázaná podélná ramena
Motor a převodovka
** motor:
-781.136M
-z Felicie 1.3 MPi 50 kw,najeto cca 70 000 km
-sportovní vzduchový filtr
-lamela Š130,přítlačný talíř Sachs,setrvačník Felicia,věnec Š120
-hliníková vana a sací koš Š120
-alternátor Felicia 70A
-termostat Favorit
-výfuk z koncového tlumiče Felicie
-palivové čerpadlo Facet 40105 0,2atm 113l/h
-vodní pumpa Š 120,přesoustružená řemenice na klínový řemen
-karburátor LEKR s termosytičem
** převodovka:
-5q na suché poloosy
-stálý převod 3,9
Interiér:
-přístrojová deska z Rapida,sedačky Favorit
-řidičova sedačka z BMW M3 e36
-dvouramenný volant RRS
-teploměr oleje a progress meter
-potah stropu a sloupků z černé koženky
-dveře pod okny a štíty,lišta přístrojové desky polepena karbonovou folií
-startovací tlačítko ve středovém panelu
-vytahovací clonka pod zadním oknem z Peugeot 505
-původní koberce nahrazeny novým černým
-startování na tlačítko
*** PRODÁNO *** někam do severních čech a dále by mělo auto jezdit rally...
Zdeněk Yellow BITCH - komentáře:
18:02:11
25.03.2013
25.03.2013
Zdeněk7
-> Bajou: Mě se tam taky nelíbí,jenže ho ale natolik potřebuju že ho tam musim nechat
17:58:05
25.03.2013
25.03.2013
bajou
-> Zdeněk7: Jediný co mi tam nesedí je tažný.. To je takový.. no..
21:42:52
13.03.2013
13.03.2013
Zdeněk7
-> MOLSO: Protože je viděli u mě
13:36:40
10.03.2013
10.03.2013
MOLSO
-> TT_daniel: aj subaru ma hviezdicky
17:01:20
08.03.2013
08.03.2013
castrol
-> Zdeněk7: mne sa tie nalepky pacia
16:48:42
08.03.2013
08.03.2013
TT_daniel
-> Luky: a ja som si to vsimol az teraz ked si to napisal...super to je
15:41:12
08.03.2013
08.03.2013
Luky
Mě se to auto taky líbí.
Upravené přední čelo je super detail, nepřečíst si to v popisu, tak mě to ani netrkne
Upravené přední čelo je super detail, nepřečíst si to v popisu, tak mě to ani netrkne
15:22:18
08.03.2013
08.03.2013
TT_daniel
-> Zdeněk7: hviezdicky sa tam hodia aj ked je to odveci,kolecka uzasne to je moja srdcovka a celkovy dojem z auta uzasny...sup do oblubenych
10:34:31
05.03.2013
05.03.2013
Zdeněk7
-> Tuner#2: Díky Hvězdičky tam ještě chvilku zůstanou a přední náboje budu předělávat,leze to ven až moc
10:32:23
05.03.2013
05.03.2013
Zdeněk7
-> Luky: To je špína,žádný nálepky
15:32:03
04.03.2013
04.03.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdeněk7: Sundat hvězdičky a v předu předělat náboje, jinak pěkný ;)
15:27:13
04.03.2013
04.03.2013
Luky
Když tak koukám na tu fotku z profilu, to za předním kolem je špína, nebo taky nějaký nálepky jako za zadním kolem?
15:31:54
03.03.2013
03.03.2013
Felinka 1.3mpi
ty kola z twinga ji slusej
20:42:24
17.01.2013
17.01.2013
Gorkamorka
Si to rozsekal na moje narozeniny
20:19:56
17.01.2013
17.01.2013
Dakos
Dobrá volba s kolama
19:24:37
17.01.2013
17.01.2013
castrol
-> Zdeněk7: oka no predok by trocha pytal dolu
19:10:15
17.01.2013
17.01.2013
Zdeněk7
-> castrol: možná předek,momentálně tam jsou pružiny ze speedpro okruhové,tak uvidim na jaře jestli je pokrátim a ještě ty přední kola lezou až moc ven,tak budu muset předělat náboje na 4x100
19:00:08
17.01.2013
17.01.2013
castrol
-> Zdeněk7: fajne kolecka len dotaz pojde skodula dolu ?
18:41:54
17.01.2013
17.01.2013
Zdeněk7
-> Jindas: -> Bajou: Díky hoši