skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Původem Škoda 120l z roku 1985.
Auto je nyní znovu postaveno po celkové přestavbě z obyčejné Š 120l,je stavěné s důrazem na podvozkové a výkonnové vlastnosti s ohledem na cestovní pohodlí a tahání vleku s motorkou,nikoliv na soutěžení o srazové poháry.Po dokončení bude sloužit na běžné jízdy kamkoliv mimo zimy.
Karoserie
-po dvou haváriích dána opět dohromady a po celkové opravě vyměněno mnoho karosářeských dílů za nové-přední čelo,přední blatníky,pravý zadní blatník,chladičová stěna,celý pravý podběh,P kapsy,levý zadní lem,prahy...
-vše důkladně ošetřeno vrstvami základní barvy,Body a Tlumexem,dutiny vystříkány Rezistinem
-oproti sériovému vzhledu přibyla LR vana,mřížka v zadním čele ala LR a 4 otvory v předním čele místo osmi a zavařené mřížky na c sloupcích
-tažné zařízení jako nutnost pro tahání vleku s motorkou
-dvoudílná přední maska
-stěrače i s ramínkama z Felicie
-zrcátka Beskyd Sport
-zatmavená okna foliemi s atestem
Podvozek
-kola: Intra T-line 7x13 4x100 s pneu Continental ContiSportContact 175/50 r13
-podložky pod koly s roztečí 4x100,4x108 a 4x130
** přední náprava:
-vyztužená dle L/A dokumentace,obvařená nápravnice,podložený stabilizátor
-pružiny Speedpro,tlumiče z Peugeot 505
-natřená červeným Alkytonem RAL 3020
-čtyřpístové třmeny s propojkami
** zadní náprava
-široká vlečná náprava,vyztužená ramena dle L/A
-natřená červeným alkytonem RAL 3020
-pružiny Š105
-kotoučové brzdy s čtyřpístovými třmeny,hydraulická ruční brzda
-domky pružin kyvka,podvázaná podélná ramena
Motor a převodovka
** motor:
-781.136M
-z Felicie 1.3 MPi 50 kw,najeto cca 70 000 km
-sportovní vzduchový filtr
-lamela Š130,přítlačný talíř Sachs,setrvačník Felicia,věnec Š120
-hliníková vana a sací koš Š120
-alternátor Felicia 70A
-termostat Favorit
-výfuk z koncového tlumiče Felicie
-palivové čerpadlo Facet 40105 0,2atm 113l/h
-vodní pumpa Š 120,přesoustružená řemenice na klínový řemen
-karburátor LEKR s termosytičem
** převodovka:
-5q na suché poloosy
-stálý převod 3,9
Interiér:
-přístrojová deska z Rapida,sedačky Favorit
-řidičova sedačka z BMW M3 e36
-dvouramenný volant RRS
-teploměr oleje a progress meter
-potah stropu a sloupků z černé koženky
-dveře pod okny a štíty,lišta přístrojové desky polepena karbonovou folií
-startovací tlačítko ve středovém panelu
-vytahovací clonka pod zadním oknem z Peugeot 505
-původní koberce nahrazeny novým černým
-startování na tlačítko
*** PRODÁNO *** někam do severních čech a dále by mělo auto jezdit rally...
Auto je nyní znovu postaveno po celkové přestavbě z obyčejné Š 120l,je stavěné s důrazem na podvozkové a výkonnové vlastnosti s ohledem na cestovní pohodlí a tahání vleku s motorkou,nikoliv na soutěžení o srazové poháry.Po dokončení bude sloužit na běžné jízdy kamkoliv mimo zimy.
Karoserie
-po dvou haváriích dána opět dohromady a po celkové opravě vyměněno mnoho karosářeských dílů za nové-přední čelo,přední blatníky,pravý zadní blatník,chladičová stěna,celý pravý podběh,P kapsy,levý zadní lem,prahy...
-vše důkladně ošetřeno vrstvami základní barvy,Body a Tlumexem,dutiny vystříkány Rezistinem
-oproti sériovému vzhledu přibyla LR vana,mřížka v zadním čele ala LR a 4 otvory v předním čele místo osmi a zavařené mřížky na c sloupcích
-tažné zařízení jako nutnost pro tahání vleku s motorkou
-dvoudílná přední maska
-stěrače i s ramínkama z Felicie
-zrcátka Beskyd Sport
-zatmavená okna foliemi s atestem
Podvozek
-kola: Intra T-line 7x13 4x100 s pneu Continental ContiSportContact 175/50 r13
-podložky pod koly s roztečí 4x100,4x108 a 4x130
** přední náprava:
-vyztužená dle L/A dokumentace,obvařená nápravnice,podložený stabilizátor
-pružiny Speedpro,tlumiče z Peugeot 505
-natřená červeným Alkytonem RAL 3020
-čtyřpístové třmeny s propojkami
** zadní náprava
-široká vlečná náprava,vyztužená ramena dle L/A
-natřená červeným alkytonem RAL 3020
-pružiny Š105
-kotoučové brzdy s čtyřpístovými třmeny,hydraulická ruční brzda
-domky pružin kyvka,podvázaná podélná ramena
Motor a převodovka
** motor:
-781.136M
-z Felicie 1.3 MPi 50 kw,najeto cca 70 000 km
-sportovní vzduchový filtr
-lamela Š130,přítlačný talíř Sachs,setrvačník Felicia,věnec Š120
-hliníková vana a sací koš Š120
-alternátor Felicia 70A
-termostat Favorit
-výfuk z koncového tlumiče Felicie
-palivové čerpadlo Facet 40105 0,2atm 113l/h
-vodní pumpa Š 120,přesoustružená řemenice na klínový řemen
-karburátor LEKR s termosytičem
** převodovka:
-5q na suché poloosy
-stálý převod 3,9
Interiér:
-přístrojová deska z Rapida,sedačky Favorit
-řidičova sedačka z BMW M3 e36
-dvouramenný volant RRS
-teploměr oleje a progress meter
-potah stropu a sloupků z černé koženky
-dveře pod okny a štíty,lišta přístrojové desky polepena karbonovou folií
-startovací tlačítko ve středovém panelu
-vytahovací clonka pod zadním oknem z Peugeot 505
-původní koberce nahrazeny novým černým
-startování na tlačítko
*** PRODÁNO *** někam do severních čech a dále by mělo auto jezdit rally...
Zdeněk Yellow BITCH - komentáře:
18:32:13
17.01.2013
17.01.2013
Jindas
Za kola a za přestavbu palec nahoru!!!
17:37:29
17.01.2013
17.01.2013
bajou
-> Zdeněk7: Pěkný kola
18:34:31
14.11.2012
14.11.2012
Zdeněk7
-> onba: Díky
21:07:43
13.11.2012
13.11.2012
onba
Obdivuji, že si se pustil do oprav a gratuluji k výsledku. Je dobře, že se najdou lidi, co to raději nevyhodí a nevymění za golfa nebo něco jinýho.
22:15:52
21.10.2012
21.10.2012
šrek
Ahoj, mám 2 fotky z běšin s tvojí šádé, chceš je do mejla?
22:06:07
21.10.2012
21.10.2012
sikula
Klobouk dolu chlape, jak jsi stím pohnul.
12:08:13
27.09.2012
27.09.2012
castrol
-> Zdeněk7: ats nic nepokazia
07:44:49
27.09.2012
27.09.2012
Zdeněk7
-> francomk: Video nějaké bude časem,mělo by být složené ze stavby auta a pak ze současného stavu a ježdění
07:43:13
27.09.2012
27.09.2012
Zdeněk7
-> castrol: Kola budou až budou na ně nějaké finance,ty plecháče je taková znouzecnost Vidím to asi na ATS Classic.
12:07:35
26.09.2012
26.09.2012
castrol
-> Zdeněk7: a co kolecka nejake ?
10:17:31
26.09.2012
26.09.2012
francomk
-> Zdeněk7: Nadhera, bude aj nejake video? Som zvedavy ako to moze jazdit a s akym zvukom
17:59:12
17.09.2012
17.09.2012
Tomanek007šade
nadherna tomu se rika laska k autu
21:09:37
31.08.2012
31.08.2012
Pavell
nádherný výsledek.
21:40:07
24.08.2012
24.08.2012
Zdeněk7
Díky všem za kladné ohlasy
20:27:50
24.08.2012
24.08.2012
kejvl
krasna sade ;-) moc se mi libi a budu ji dal sledovat. Jen tak dale ! :-)
19:12:11
24.08.2012
24.08.2012
dodik110
prekrasna :D len by ma zaujímalo ako maš uchytene tie budíky na A-čkovom stlpiku ? ak by sa ti dalo odfoť mi to prosim ťa a pošli mi to na mail ...dik
16:47:44
24.08.2012
24.08.2012
Placko
musím uznať máš vkus fakt kráásna škodovka krásna práca
16:26:54
24.08.2012
24.08.2012
ochoda
dobrý
15:01:46
24.08.2012
24.08.2012
Matysek007
Koukam spz PJC nějakej krajan :) Jinak moc pěkná práce
14:51:17
24.08.2012
24.08.2012
bajou
-> Zdeněk7: Paráda, pěkná práce