skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Původem Škoda 120l z roku 1985.
Auto je nyní znovu postaveno po celkové přestavbě z obyčejné Š 120l,je stavěné s důrazem na podvozkové a výkonnové vlastnosti s ohledem na cestovní pohodlí a tahání vleku s motorkou,nikoliv na soutěžení o srazové poháry.Po dokončení bude sloužit na běžné jízdy kamkoliv mimo zimy.
Karoserie
-po dvou haváriích dána opět dohromady a po celkové opravě vyměněno mnoho karosářeských dílů za nové-přední čelo,přední blatníky,pravý zadní blatník,chladičová stěna,celý pravý podběh,P kapsy,levý zadní lem,prahy...
-vše důkladně ošetřeno vrstvami základní barvy,Body a Tlumexem,dutiny vystříkány Rezistinem
-oproti sériovému vzhledu přibyla LR vana,mřížka v zadním čele ala LR a 4 otvory v předním čele místo osmi a zavařené mřížky na c sloupcích
-tažné zařízení jako nutnost pro tahání vleku s motorkou
-dvoudílná přední maska
-stěrače i s ramínkama z Felicie
-zrcátka Beskyd Sport
-zatmavená okna foliemi s atestem
Podvozek
-kola: Intra T-line 7x13 4x100 s pneu Continental ContiSportContact 175/50 r13
-podložky pod koly s roztečí 4x100,4x108 a 4x130
** přední náprava:
-vyztužená dle L/A dokumentace,obvařená nápravnice,podložený stabilizátor
-pružiny Speedpro,tlumiče z Peugeot 505
-natřená červeným Alkytonem RAL 3020
-čtyřpístové třmeny s propojkami
** zadní náprava
-široká vlečná náprava,vyztužená ramena dle L/A
-natřená červeným alkytonem RAL 3020
-pružiny Š105
-kotoučové brzdy s čtyřpístovými třmeny,hydraulická ruční brzda
-domky pružin kyvka,podvázaná podélná ramena
Motor a převodovka
** motor:
-781.136M
-z Felicie 1.3 MPi 50 kw,najeto cca 70 000 km
-sportovní vzduchový filtr
-lamela Š130,přítlačný talíř Sachs,setrvačník Felicia,věnec Š120
-hliníková vana a sací koš Š120
-alternátor Felicia 70A
-termostat Favorit
-výfuk z koncového tlumiče Felicie
-palivové čerpadlo Facet 40105 0,2atm 113l/h
-vodní pumpa Š 120,přesoustružená řemenice na klínový řemen
-karburátor LEKR s termosytičem
** převodovka:
-5q na suché poloosy
-stálý převod 3,9
Interiér:
-přístrojová deska z Rapida,sedačky Favorit
-řidičova sedačka z BMW M3 e36
-dvouramenný volant RRS
-teploměr oleje a progress meter
-potah stropu a sloupků z černé koženky
-dveře pod okny a štíty,lišta přístrojové desky polepena karbonovou folií
-startovací tlačítko ve středovém panelu
-vytahovací clonka pod zadním oknem z Peugeot 505
-původní koberce nahrazeny novým černým
-startování na tlačítko
*** PRODÁNO *** někam do severních čech a dále by mělo auto jezdit rally...
Auto je nyní znovu postaveno po celkové přestavbě z obyčejné Š 120l,je stavěné s důrazem na podvozkové a výkonnové vlastnosti s ohledem na cestovní pohodlí a tahání vleku s motorkou,nikoliv na soutěžení o srazové poháry.Po dokončení bude sloužit na běžné jízdy kamkoliv mimo zimy.
Karoserie
-po dvou haváriích dána opět dohromady a po celkové opravě vyměněno mnoho karosářeských dílů za nové-přední čelo,přední blatníky,pravý zadní blatník,chladičová stěna,celý pravý podběh,P kapsy,levý zadní lem,prahy...
-vše důkladně ošetřeno vrstvami základní barvy,Body a Tlumexem,dutiny vystříkány Rezistinem
-oproti sériovému vzhledu přibyla LR vana,mřížka v zadním čele ala LR a 4 otvory v předním čele místo osmi a zavařené mřížky na c sloupcích
-tažné zařízení jako nutnost pro tahání vleku s motorkou
-dvoudílná přední maska
-stěrače i s ramínkama z Felicie
-zrcátka Beskyd Sport
-zatmavená okna foliemi s atestem
Podvozek
-kola: Intra T-line 7x13 4x100 s pneu Continental ContiSportContact 175/50 r13
-podložky pod koly s roztečí 4x100,4x108 a 4x130
** přední náprava:
-vyztužená dle L/A dokumentace,obvařená nápravnice,podložený stabilizátor
-pružiny Speedpro,tlumiče z Peugeot 505
-natřená červeným Alkytonem RAL 3020
-čtyřpístové třmeny s propojkami
** zadní náprava
-široká vlečná náprava,vyztužená ramena dle L/A
-natřená červeným alkytonem RAL 3020
-pružiny Š105
-kotoučové brzdy s čtyřpístovými třmeny,hydraulická ruční brzda
-domky pružin kyvka,podvázaná podélná ramena
Motor a převodovka
** motor:
-781.136M
-z Felicie 1.3 MPi 50 kw,najeto cca 70 000 km
-sportovní vzduchový filtr
-lamela Š130,přítlačný talíř Sachs,setrvačník Felicia,věnec Š120
-hliníková vana a sací koš Š120
-alternátor Felicia 70A
-termostat Favorit
-výfuk z koncového tlumiče Felicie
-palivové čerpadlo Facet 40105 0,2atm 113l/h
-vodní pumpa Š 120,přesoustružená řemenice na klínový řemen
-karburátor LEKR s termosytičem
** převodovka:
-5q na suché poloosy
-stálý převod 3,9
Interiér:
-přístrojová deska z Rapida,sedačky Favorit
-řidičova sedačka z BMW M3 e36
-dvouramenný volant RRS
-teploměr oleje a progress meter
-potah stropu a sloupků z černé koženky
-dveře pod okny a štíty,lišta přístrojové desky polepena karbonovou folií
-startovací tlačítko ve středovém panelu
-vytahovací clonka pod zadním oknem z Peugeot 505
-původní koberce nahrazeny novým černým
-startování na tlačítko
*** PRODÁNO *** někam do severních čech a dále by mělo auto jezdit rally...
Zdeněk Yellow BITCH - komentáře:
14:47:05
24.08.2012
24.08.2012
Deacon
-> Zdeněk7: Pěkně jsi jí dal do pucu. Líbí se mi to a vývozní masku za mě nedávat!
14:26:45
24.08.2012
24.08.2012
Zdeněk7
-> Martin NM: Díky,jsem rád že se to auto docela líbí
14:18:52
24.08.2012
24.08.2012
Martin NM
paráda chlape
21:56:10
22.08.2012
22.08.2012
afro100
-> novomi: to mas fuk
20:15:13
22.08.2012
22.08.2012
pitrs-84@
to zadni celo s kapotou vypada paradne..... kdo by to byl rek,ze tomu havarie prospeje....
20:13:46
22.08.2012
22.08.2012
novomi
afro100 20.08.12 21:14:27 napsal:
→ Zdeněk7: ta maska je vyvozna na modely do nizozemi
Mám za to že to Belgie .
→ Zdeněk7: ta maska je vyvozna na modely do nizozemi
Mám za to že to Belgie .
19:54:29
22.08.2012
22.08.2012
Zdeněk7
-> afro100: Díky
21:14:27
20.08.2012
20.08.2012
afro100
-> Zdeněk7: ta maska je vyvozna na modely do nizozemi
13:49:57
18.08.2012
18.08.2012
Zdeněk7
-> Tomaso435: To je moje tvorba
13:49:22
18.08.2012
18.08.2012
Zdeněk7
-> Petr - Rapid 135: Zatim si jí nechám,možná jí dam na auto jen tak na zkoušku,kdybych jí prodával tak ti dam vědět. A nevíš co je ta maska zač ? Nikde jsem o ní nic nenašel.
22:10:32
17.08.2012
17.08.2012
Tomaso435
.... to 4 dírový čílko je tvorba nebo origoš ?
22:03:33
17.08.2012
17.08.2012
Pavell
já bych tam tu masku nedával
21:17:35
17.08.2012
17.08.2012
Petr - Rapid 135
Jestli tu masku nebudeš na auto dávat, tak bych si jí vzal. Abych měl do zálohy náhradní, nikdy nevíš co se může stát
20:42:42
12.08.2012
12.08.2012
radar75
Pekné, s karbónom sa ja už pohrávam dlhšie, len som nevedel ako to bude vyzerať. Vyzerá to dobre, mám taký istý interiér pripravený, ale ja budem riešiť aj kolíňak do karbónu a musím zohnať originál chróm obrúčky na budíky, lebo tie čo mám pod koženkou mi veľmi nesedia. Je to pekné, len tak ďalej
20:15:16
12.08.2012
12.08.2012
Zdeněk7
-> pitrs-84@: Díky
19:09:34
12.08.2012
12.08.2012
pitrs-84@
patri ti muj obdiv,,, vypada to dobre
11:58:57
08.08.2012
08.08.2012
maritn91
Kámoš má taky MPi ve 120 a čerpadlo řešil tak že tam dal z nějakýho mercedesu, jinak externí čerpadlo má např. seat ibiza r.v. 93.
08:12:55
08.08.2012
08.08.2012
Zdeněk7
-> ŠKODA 120 GLS: Dveře pasují,hnuté to bylo,ale už je všechno narovnáno a dveře jiné,ty po nehodě měli vytržené panty.
23:27:36
07.08.2012
07.08.2012
ŠKODA 120 GLS
všechny dveře ti pasují ? z té fotky po nehodě mi přijde ten rám spolujezdcových dveří hnutý