Majop3k / Škoda 120l Majop3k / Škoda 120l

komentáře | popis | fotky | majop3k | 28.09.16 22:26 | 88x v oblíbených
Tak tuto bielu skodovku som si kupil v lete roku 2009. Je to 120L rok vyroby 1985 ale v 1989 bola menena kasna. Som jej druhy majitel. Ma najazdene okolo 70tisic km. Ta cervena je spolocna s otcom. Komplet sme ju renovovali asi 2 roky. Lepsi popis pridam neskor.



Interier:

Vyroba panelu na radio na Lkovu palubovku. Snazil som sa to tvarovo co najblizsie prisposobit aby to vyzeralo ako orig. Robil som preto lebo sa mi zda Lkova palubovka taka jednoliatejsia oproti GLkovej. Farebne prevedenie je zatial taketo strieborne(tuzerske), lebo celocierna sa mi zdala moc fadna. Uvidim mozno bude raz cela cierna - som zvedavy ako by to vyzeralo.

Samozrejme nevylucujem ani koplet prekopanie interieru na GL vybavu, pretoze diely na to mam... ...uvidim ako mi prepne:-)



Foto z vyroby panelu:

majop3k.rajce.idnes.cz/pa lubovka







Majop3k / Škoda 120l - komentáře:

23:41:52
17.07.2013
Kurier Grobar
-> majop3k: kamo krásne to máš na poslednej fotke 6
13:08:41
14.07.2013
afro100
vhml 11.07.13 09:54:01 napsal:

→ Tuner#2: pravda, oni jsou tam hovno zdvihy vepředu.

Každopádně přínos by to asi mělo, protože pokud někde jedu pomalu tak

spolu s tvrdejma tlumičema to auto vůbec nefunguje. Musí se držet tempo aby

to vůbec někam pružilo :-D




A mne sa niekto bude divit, ze na tvrdych pruzinach a kolach s decentnymi ackami na mokru "valim jak cyp" :D "Tvl, sak uz ked idem pomalu a mi to klze, nas niekde zabijes .. "
09:54:01
11.07.2013
vhml
-> Tuner#2: pravda, oni jsou tam hovno zdvihy vepředu. Každopádně přínos by to asi mělo, protože pokud někde jedu pomalu tak spolu s tvrdejma tlumičema to auto vůbec nefunguje. Musí se držet tempo aby to vůbec někam pružilo :-D
08:28:23
11.07.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 11.07.13 08:21:08: Tak pokud je někdo spočítá tak klidně můžou. Ale on je na předku problém v tom, že pružina je hodně daleko od kola přes páku a sama o sobě má velmi malý pracovní rozsah a volnou délku.
08:21:08
11.07.2013
vhml
-> Tuner#2: Dost možný, sám nevím. A proč vlastně se na škodovce nejezdí progresivní pružiny?
23:34:45
10.07.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 10.07.13 18:06:32: Blbost. Měkká část neprodukuje kmity, ty udělá právě ta tuhá část, ale to udělá obecně jakákoliv tužší pružina. Ta kmitá... Měkká pružina tlumiči nikdy neublíží tak jako tvrdá.
18:06:32
10.07.2013
vhml
-> Tuner#2: ale je tam navíc spousty malejch kmitů od tý měkký části. Aelspoň tak sjem o tom četl nějaký pojednání.



-> Luky: já o nich taky přemejšlel. Jenže nevím jak se to má nebo nemá chovat a co vlastně chci jinak. Mám najeto jen 1500km.
13:54:28
10.07.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 10.07.13 11:17:55: Ty si děláš prdel, ale pár "kultovních" tuningových aut tak jezdilo...



-> vhml 10.07.13 11:24:52: Proč by progresivní pružina víc zatěžovala tlumič? To obecně zatěžuje každá tvrdší pružina protože tlumič pracuje v menším rozsahu (vychodí se na kratší dráze) a ještě musí tlumit víc kmitů tvrdší pružiny.
12:43:42
10.07.2013
Luky
-> vhml: zatím ještě ne, nějak nejsou lidi 47

Čekají mě progresy na předku, hustší tlumičový olej, dlouhé zátky vidlí a dlouhé pístky tlumičů, a dlouhé tvrdé péro a přepákování vzadu. Motorka se hezky zvýší a jízdní vlastnosti (zejména v tandemu) by se taky měly zlepšit. Slibuju si od toho dost, ale potřebuju se k tomu dokopat. Nějak není čas...
12:31:02
10.07.2013
vhml
-> Luky: tys dával na afru progresivní? A dobrý? Přemejšlím dát to na varadero. Ani to nestojí moc.
12:26:30
10.07.2013
majop3k
-> vhml: -> Luky: ahaaa diky za vysvetlenie. Tlmice tam mam trochu tvrdsie tak dufam ze niesu uvarene1
11:26:04
10.07.2013
Luky
-> vhml: tak se tam dá žigulí tlumič 1
11:25:19
10.07.2013
Luky
-> majop3k: větší rozsah tlumení. Tohle se píše k progresivním pružinám na mojí motorku

Progresivní pružina je díky rozdílnému stoupání při menším zatížení měkčí (lépe vyrovnává nerovnosti) a s přibývajícím zatížením tvrdší (při brzdění se motocykl tolik ""nepotápí" ;") a také oproti klasické pružině neztrácí časem svoji sílu a tah. Bez propružení nadoraz-menší potápění motocyklu při brzdění, idealní náhrada za originální pružinu
11:24:52
10.07.2013
vhml
-> majop3k: taková pružina má progresivní charaskteristiku. Ta hustá část je měkčí než řídká. Z principu je to super věc, ale u škodováckýho tlumiče hrozí jeho uvaření.
11:21:48
10.07.2013
majop3k
-> Luky: 1 a ma to aj nejaky vyznam,preco to neni spravene rovnomerne?
upraveno 1x, naposled 10.07.2013 11:22:01
11:17:55
10.07.2013
Luky
Jednu půlku nahřát a splácnout, druhou půlku také nahřát, ale vytáhnout. Kluci u nás na vesnici takhle dělají sportovní pružiny běžně. A prý je to lepší než ten Spýdpro 3 47
11:07:17
10.07.2013
majop3k
-> Tuner#2: Nj zajimave6 kazdopadne predtym som mal seriove pruziny z urezanym 1,5 zavitom a ked som prehodil tuto napravu s tymito pruzinami prislo mi to v zakrutach o dost lepsie, tlmice boli stale tie iste
11:01:55
10.07.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> majop3k 10.07.13 10:59:38: Už jsem dlouho neměl v ruce sérii, každopádně mezera je fakt velká. Zajímavé 4
10:59:38
10.07.2013
majop3k
-> MOLSO: 1 -> Tuner#2: aj to je jedna z moznosti, ako by sa to prejavovalo na jazdnych vlasnostiach? Ale zas keby je to seriova pruzina nahriata a stlacena tak by vrch pruziny ostal rovnako husty ako na seriovke a na mojej pruzine sa mi zda byt este riedkejsi. Lepsie foto:
zvětšit Majop3k / Škoda 120l - obrázek od majop3k vložen 10.07.2013 10:59:38
upraveno 1x, naposled 10.07.2013 11:00:39
10:51:03
10.07.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Jen aby nebyla část nahřátá autogenem a spláclá k sobě 4
Extreme Tyres