čert / Škoda 105L 1.4 čert / Škoda 105L 1.4

komentáře | popis | fotky | čert | 11.06.20 06:50 | 156x v oblíbených
Auto je původem Škoda 105L r.v. 1987. Já jsem majitelem od r. 2001. V roce 2003 proběhla přestavba na S130 s motorem 781.136. V roce 2007 oprava karoserie a při té příležitosti nový motor (fabia v bloku 781.136). Původní bílou barvu nahradila modrá.



Karoserie:

-nový lak - modrá dynamik (4590)

-kompletně vyvařeno, nové blatníky, prahy, zadní lemy

-odstraněny trubky na hever -> vyztuženy místa pro hever na začátku a konci prahu - pro použití heveru z FEL

-spínačka a zámky z FEL včetně víčka nádrže + kryt víčka nádrže z FAB (elektricky ovládané otvírání)

-kryty klik z FAV

-4-očko + maska

-prodloužení střechy s brzdovým světlem

-elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka z FEL, ovladač z OCT

-podvozek ošetřen HB BODY 932

-dutiny HB BODY 900

-bílé kryty předních a bočních blinkrů

-zadní světla červenobílé

-ostřikovače FAB

-motorek stěračů z FEL

-raménka stěračů upraveny z FEL + delší stěrače

-střešní okno

-elektrické otvíraní předního a zadního kufru

-plynové vzpěry na předním a zadním kufru

-folie na oknech - přední boční 70% propustnost, ostatní okna 20% propustnost

-čelní sklo s modrým pruhem

-centrální zamykání

-alarm

-vzpěra mezi předními tlumiči

-odhlučnění motorového prostoru - motorový prostor polepen prošitou skelnou rohoží potaženou hliníkovou fólií

-přední plastové podběhy





Podvozek:

-Přední náprava:

- vyztužená dle L/A

- stabilizátor průměr 18mm

- tvrdé silentbloky uložení stabilizátoru

- L/A pružiny délka (délka 260mm)

- přitvrzené tlumiče (o 30% tvrdší než sériové)

- kotouče s vnitřním chlazením

- náboje s roztečí 4x100 a 4x108

- strmější hřebenové řízení 2,8 ot

- ošetřeno HB BODY 932



-Zadní náprava:

- vyztužená dle L/A

- zesílené úchyty šikmých ramen

- pružiny délka 406 mm; o 30% tvrdší než sériová vlečka

- přitvrzené tlumiče (o 30% tvrdší než sériové)

- brzdové válečky 22mm

- nový zadní náboj s roztečí 4x100, 4x108 a 4x130 plus převrtaný buben

- ošetřeno HB BODY 932



-brzdový posilovač z FEL

-HBV 22 mm

-kola: pavučiny 6J x 14, pneu 175/65 R14





Motor:

-blok 781.136

-klika, vložky, písty, ojnice FAB

-vačka motorexcel 265/257

-hlava FAB

- zvětšené kanály 28mm

- úprava sedel ventilu

- úprava spalovacího prostoru

- snížena na kompresní poměr 10,6

-převařené saní FAV, slícované s hlavou

-expanzní nádržka OCT

-hliníková olejová vana

-olej polosyntetika MOGUL GX-FE 10W-40

-přertyskovaný karburátor LEKR

-zapojené vyhřívání sání

-upravená řemenice FEL, předělaná na klínový řemen

-odlehčený setrvák FEL 1.3

-přítlačnák FEL 1.6

-odpružená spojková lamela TAZ1500

-přítlačný talíř SACHS

-bezkontaktní rozdělovač pro 136X

-zapalovací svíčky DeNSO Iridium IK20

-výfuk S110R, svody vlastní výroby na FAVo potrubí

-alternátor 70A

-rychloběžný startér FEL

-filtrační nádobka na odvětrání klikové skříně

-uložení motoru na silentblocích FAV



Převodovka:

- 5q - stálý převod 4,22

- I 3,80 série 5°

- II 2,12 série 5°

- III 1,41 série 5°

- IV 0,96 série 4°

- V 0,74 sixta

-tvrdý silentblok převodovky

-převodový olej Castrol 75W/90

-železný kloub řazení

-úprava těsnění hokejky

-úprava těsnění náhonu rychloměru



Interiér:

-ošetřeno HB BODY 910 + lak

-tříramenný volant (upraven tak abych dosáhl na páčky + věnec z 4ramenýho volantu z FEL)

-lucasy z FEL

-cyklovač stěračů FEL

-ovládaní topení z FAV

- přerušovač blikačů FEL

-loketní opěrka

-stropní světlo z FEL (před zrcátkem)

-vzadu boční stropní světla z OCT

-stropní madla FEL

-přední a zadní sedačky FEL

-přední a zadní pásy FEL

-elektrické ovládaní oken (ovladače OCT)

-zámek řadící páky ( čertlock :-) )

-autorádio + 4x repro (nějaký noname, nějak to hraje a to mi zatím stačí:))

-upravené teplovody topení

- přístrojový štít

- přístrojovka z FEL zabudována v IPUR palubce

- grafika budíků ve stylu fabia RS (phexsys)

- změna některých kontrolek na spodní liště (phexsys)

- modré podsvícení

- nerezové obroučky (phexsys)

- LEDky místo žárovek

- zabudováno cyklotacho

- přepínání funkcí cyklotacha pravou páčkou pod volantem (první poloha od sebe)

- kontrolka sytiče/otevření druhého stupně

- kontrolka parkovací brzdy

čert / Škoda 105L 1.4 - komentáře:

11:03:59
22.04.2012
ZdrubT
-> čert: Ahoj. z čeho jsou prosimtě ty plynové vzpěry? Hlavně ta zadní?
11:00:09
22.04.2012
Maťulo
-> čert: aha, dakujem! 4 no ja stresne okno nemam... 8
10:58:06
22.04.2012
čert
-> Matulo: ahoj, stropní světlo je uchycené v držáku. Ten je cca z 1mm plechu. Držák je uchycenej vepředu pod dva štoubky zrcátka a vzadu od střešní okno.
09:59:01
22.04.2012
Maťulo
-> čert: ahoj, prosim ta ako mas uchytene to stropne svetlo z feldy??? resp. v com... diky! 4
00:19:41
22.04.2012
čert
-> minno: ještě ne komplet:(

mám pouze přidělaný snímač rychlosti a natažený kablíky dopředu (rychlost a palivo)
23:08:47
21.04.2012
minno
-> čert: už máš namontovaný palubný počítač?
16:07:09
18.03.2012
čert
-> Petrson: zatím se nic nechytlo 10 ale zatím taky žádná nová díra 1
14:50:33
14.03.2012
Petrson
-> čert 14.03.12 07:06:54: 3 3 to jsem zvědav co chytíš 3 3
10:05:13
14.03.2012
čert
-> minno: Baterka bude do kabiny zasahovat asi 9 cm. Myslím že to bude v pohodě4
08:47:44
14.03.2012
minno
-> čert: ten domček tlmiča si pekne spravil. A tá baterka nebude zbytočne trčať u spolujazdcových nôh? :)
07:06:54
14.03.2012
čert
-> Petrson: myslím že to nebude hmyz ale nějakej hlodavec. Už jsem políčil pastičky 3
07:05:21
14.03.2012
čert
-> Marcius: že přestavba na auto pro autoškolu :). ne ne bude tam baterka:)
20:09:25
13.03.2012
Petrson
-> čert: vyžeň už ten hmyz co ti takhle začíná vykousávat auto 3 3
17:44:21
13.03.2012
onda
Marcius-to bude mít snad i 2tyče volatu s volanty a 2řidiče3
17:28:49
13.03.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> čert: kurnik, ty budeš dávat další pedálovou konzoli nebo coo 1 ?
16:55:39
13.03.2012
čert
když ji zadělám objeví se jiná 3
zvětšit čert / Škoda 105L 1.4 - obrázek od čert vložen 13.03.2012 16:55:39
16:34:56
13.03.2012
onda
čert-to sou teda lidi co?3
16:22:37
13.03.2012
čert
někdo mi do auta dělá díry:)
zvětšit čert / Škoda 105L 1.4 - obrázek od čert vložen 13.03.2012 16:22:37
22:45:09
20.02.2012
čert
-> minno: 5tka je od sixty.

V autě ji mám, ale ještě jsem s tím nejel, pouze se to točilo na špalkách.

Čekám od toho rychlejší akceleraci než s 3,9 a stejnou maximálku jako 3,9
Extreme Tyres