čert / Škoda 105L 1.4 čert / Škoda 105L 1.4

komentáře | popis | fotky | čert | 11.06.20 06:50 | 156x v oblíbených
Auto je původem Škoda 105L r.v. 1987. Já jsem majitelem od r. 2001. V roce 2003 proběhla přestavba na S130 s motorem 781.136. V roce 2007 oprava karoserie a při té příležitosti nový motor (fabia v bloku 781.136). Původní bílou barvu nahradila modrá.



Karoserie:

-nový lak - modrá dynamik (4590)

-kompletně vyvařeno, nové blatníky, prahy, zadní lemy

-odstraněny trubky na hever -> vyztuženy místa pro hever na začátku a konci prahu - pro použití heveru z FEL

-spínačka a zámky z FEL včetně víčka nádrže + kryt víčka nádrže z FAB (elektricky ovládané otvírání)

-kryty klik z FAV

-4-očko + maska

-prodloužení střechy s brzdovým světlem

-elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka z FEL, ovladač z OCT

-podvozek ošetřen HB BODY 932

-dutiny HB BODY 900

-bílé kryty předních a bočních blinkrů

-zadní světla červenobílé

-ostřikovače FAB

-motorek stěračů z FEL

-raménka stěračů upraveny z FEL + delší stěrače

-střešní okno

-elektrické otvíraní předního a zadního kufru

-plynové vzpěry na předním a zadním kufru

-folie na oknech - přední boční 70% propustnost, ostatní okna 20% propustnost

-čelní sklo s modrým pruhem

-centrální zamykání

-alarm

-vzpěra mezi předními tlumiči

-odhlučnění motorového prostoru - motorový prostor polepen prošitou skelnou rohoží potaženou hliníkovou fólií

-přední plastové podběhy





Podvozek:

-Přední náprava:

- vyztužená dle L/A

- stabilizátor průměr 18mm

- tvrdé silentbloky uložení stabilizátoru

- L/A pružiny délka (délka 260mm)

- přitvrzené tlumiče (o 30% tvrdší než sériové)

- kotouče s vnitřním chlazením

- náboje s roztečí 4x100 a 4x108

- strmější hřebenové řízení 2,8 ot

- ošetřeno HB BODY 932



-Zadní náprava:

- vyztužená dle L/A

- zesílené úchyty šikmých ramen

- pružiny délka 406 mm; o 30% tvrdší než sériová vlečka

- přitvrzené tlumiče (o 30% tvrdší než sériové)

- brzdové válečky 22mm

- nový zadní náboj s roztečí 4x100, 4x108 a 4x130 plus převrtaný buben

- ošetřeno HB BODY 932



-brzdový posilovač z FEL

-HBV 22 mm

-kola: pavučiny 6J x 14, pneu 175/65 R14





Motor:

-blok 781.136

-klika, vložky, písty, ojnice FAB

-vačka motorexcel 265/257

-hlava FAB

- zvětšené kanály 28mm

- úprava sedel ventilu

- úprava spalovacího prostoru

- snížena na kompresní poměr 10,6

-převařené saní FAV, slícované s hlavou

-expanzní nádržka OCT

-hliníková olejová vana

-olej polosyntetika MOGUL GX-FE 10W-40

-přertyskovaný karburátor LEKR

-zapojené vyhřívání sání

-upravená řemenice FEL, předělaná na klínový řemen

-odlehčený setrvák FEL 1.3

-přítlačnák FEL 1.6

-odpružená spojková lamela TAZ1500

-přítlačný talíř SACHS

-bezkontaktní rozdělovač pro 136X

-zapalovací svíčky DeNSO Iridium IK20

-výfuk S110R, svody vlastní výroby na FAVo potrubí

-alternátor 70A

-rychloběžný startér FEL

-filtrační nádobka na odvětrání klikové skříně

-uložení motoru na silentblocích FAV



Převodovka:

- 5q - stálý převod 4,22

- I 3,80 série 5°

- II 2,12 série 5°

- III 1,41 série 5°

- IV 0,96 série 4°

- V 0,74 sixta

-tvrdý silentblok převodovky

-převodový olej Castrol 75W/90

-železný kloub řazení

-úprava těsnění hokejky

-úprava těsnění náhonu rychloměru



Interiér:

-ošetřeno HB BODY 910 + lak

-tříramenný volant (upraven tak abych dosáhl na páčky + věnec z 4ramenýho volantu z FEL)

-lucasy z FEL

-cyklovač stěračů FEL

-ovládaní topení z FAV

- přerušovač blikačů FEL

-loketní opěrka

-stropní světlo z FEL (před zrcátkem)

-vzadu boční stropní světla z OCT

-stropní madla FEL

-přední a zadní sedačky FEL

-přední a zadní pásy FEL

-elektrické ovládaní oken (ovladače OCT)

-zámek řadící páky ( čertlock :-) )

-autorádio + 4x repro (nějaký noname, nějak to hraje a to mi zatím stačí:))

-upravené teplovody topení

- přístrojový štít

- přístrojovka z FEL zabudována v IPUR palubce

- grafika budíků ve stylu fabia RS (phexsys)

- změna některých kontrolek na spodní liště (phexsys)

- modré podsvícení

- nerezové obroučky (phexsys)

- LEDky místo žárovek

- zabudováno cyklotacho

- přepínání funkcí cyklotacha pravou páčkou pod volantem (první poloha od sebe)

- kontrolka sytiče/otevření druhého stupně

- kontrolka parkovací brzdy

čert / Škoda 105L 1.4 - komentáře:

20:37:52
06.09.2012
čert
-> Maťulo: něco bych ještě našel, pokud nestačí to co už tu je (viz Marcius: )
20:00:01
06.09.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Maťulo: stránka 5 v komentářích...



img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../4_103_6573__2010 -05-03_19-36-17_8.jpg



img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../4_103_6573__2010 -05-03_19-37-49_10.jpg



img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../4_103_6573__2010 -05-03_19-39-32_56.jpg



img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../4_103_6573__2010 -05-03_21-10-10_62.jpg



taky jsem nad tím přemýšlel, měl jsem ji zkušebně danou v autě, ale u mě to stojí na neumění v oblasti laminování, nebo nedostatek plastů, které by se ohnuly a svařily... nicméně dá se zapasovat do GL a nemusí se řezat rám palubky 4
19:58:41
06.09.2012
Maťulo
-> Michal N 283: aj ty? 136
19:53:33
06.09.2012
Michal N 283 - zrušená registrace
-> čert: prefektne premakané auto s modernými prvkami, takto si to predstavujem 4 119
19:34:30
06.09.2012
Maťulo
-> čert: ahoj, prosim ta mas nejake detajlnejsie fotky ako tam mas zabudovany ten pristrojovy stit z feldy???
19:23:41
06.09.2012
čert
-> SexyStroj: dík 4
17:10:57
06.09.2012
SexyStroj
Hezká...opravdu hezka:-)
07:41:11
24.07.2012
čert
-> J3STER: já tam nějaký dírky do karoserie mám.

Máš nějaký foto, jak to máš řešený?
21:11:50
23.07.2012
J3STER
-> čert: Taky budu dávat přední plastové podběhy. Už je mám dokonce napasované bez jediné dírky do karoserie. Akorát přední část se bude muset nějak přidělat.6
08:34:43
23.07.2012
čert
-> J3STER: díky, ale nějaký detaily by to ještě chtělo dodělat, aby to bylo podle mých představ 4
12:44:40
18.07.2012
J3STER
-> čert: Moc pěkné auto. Myslel jsem že mě už žádná škodovka nepřekvapí, ale ta tvoje překvapila. Velice pečlivě zpracovaná do detailu. Hned jde do oblíbených.4
upraveno 1x, naposled 18.07.2012 12:49:50
07:54:07
24.04.2012
minno
-> čert: odbublinkovač mne problém nerobí, mám ho tam a motor ide OK.

Tak si s tým švihni :))
07:45:09
24.04.2012
čert
-> minno: s tím průtokem ve vysokých otáčkách jsem měl taky problém - motor kuckal. Problém byl v odbublinkovači. Vyhodil jsem ho a je klid.

S tou montáží to teď nevidím moc dobře, mám teď venku přední nápravu:)
21:52:54
23.04.2012
minno
-> čert: dokonči montáž a vyskúšaj to ty a uvidí sa :) Ja si myslím že ani nebude chyba v prietokomeri, ale vo vysokom tlaku z pumpy. Musím to vyskúšať ešte ako sa to bude správať s AC pumpou.

Konštruktérovi že to funguje dobre.

A ty máš tiež LEKR, takže tam netečie toľko benzínu v otáčkach ako pri dvojkomoráku SEDR :))
18:35:57
23.04.2012
čert
-> minno: nestraš :( tak to není dobrý:(

co na to konstruktér?
14:59:32
23.04.2012
minno
-> čert: vo vysokých otáčkach s ním zdochýňa motor.
14:01:49
23.04.2012
čert
-> minno: pumpu mám mechanickou pumpu.

co máš za problém s průtokoměrem?
10:20:49
23.04.2012
minno
-> čert 22.04.12 00:19:41: Škoda. Tak rýchlo montuj :) Potrebujem skúsenosti iných, čo sa týka funkčnosti.



Ja s tým mám totiž furt problém a ešte som to nedoladil. Problém súvisí s elektrickou palivovou pumpou a tiež s prietokom cez prietokomer.
upraveno 1x, naposled 23.04.2012 10:22:50
12:32:38
22.04.2012
vhml
-> ZdrubT: plynový vzpery se nechaji koupit libovolny. Jsou na to firmy, reknes si dýlku, sílu, koncovky. cena 500-1000Kč
12:21:36
22.04.2012
čert
-> ZdrubT: Ahoj, já je mám ze Zetora:) Ale určitě budou i jinde. Síla vzpěry je 200N.

Ale chce to na obě strany jednu. Když je pouze na jedný straně tak tam vydří tak 2 roky, pak už to víko neudží...
upraveno 1x, naposled 22.04.2012 12:28:10
Extreme Tyres